itaq da je brezveze tvegat za 7k sit... aja drgač sm se pa še z enim tipom pogovarju, sm mu natančno opisu ojnične ležaje in je pol reku da mi jih ni treba menjat
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
evo Hemi je že zmenjeno... ti se kr pozanimi kje se da dobit stvari pol se bo pa zadevo res poštimal tko kot se mora... da če je že šla glava dol z motorja, ne bo to za brezveze ampak za tuning v pravem pomenu besede
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
SunShiner napisal/-a:
1. velik (sicer ne zdele takoj ampak v končni fazi pa ja)
2. cel auspuh ja, edino na koncu (izhod izp.lonca) bo verjetno 100
3. za take detajle kontaktiraj Hemingwaya oz. zdele sm se spomnu da se verjetno sploh ne bo krivilo tega ampak se bo že kr kupilo kolena pol se bo pa delal naprej...
Meni je Jemc delal komplet auspuh in tip ima zelo zanimive teorije okrog tega. Naceloma praksa pravi, da fi ne sme biti prevelik in konus se mora zmanjsevati proti koncu avspuha. Jaz imam downpipe iz turbne fi70, potem "katalizator", nato fi65 naprej do prvega praznega lonca, fi63 naprej do zadnjega praznega lonca. Razlogov za to je pa mali miljon
/jan
Ja no teh teorij je več, kokr mi je Cicero razlagal nej bi dal downpipe 76 in fi 70 do konc, tut z stock turbino.
Drgač pa Matej vidm da s ornk zagrabu zadevo matr sm vam fovš, jst bi tut kej tkole prčkal
no zdej so končno naročeni kovani bati in ostale stvari ki jih potrebujem tko da se bo pomoje cca.1 teden še čakalo na dele pol se bo pa začel že sestavljat... če bo šlo vse po planih bo avto spet na cesti čez slaba 2 tedna
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
sam jaoooo - dons sm naletu na enga kekca, k mu nism mogu dopovedta da mašina (ko je prenovljena ali pa popolnoma nova) potrebuje ene 2 do 3000km da se uteče... ah kjeeee - on je bil 100% da velja to samo za slabše avtomobile. pri audijih in bmwjih to 100% ni potrebno ker ti mašino čist ulaufajo že v tovarni
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil