Odmične gredi

Da bo vlekl!!!
Odgovori
loopz
Pejnourt
Prispevkov: 18
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:02

Odmične gredi

Odgovor Napisal/-a loopz »

nekoč v bližnji prihodnosti imam namen menjati odmične gredi na svojem avtu...

okvirno sem se dogovarjal pri RSR-u in sicer za dve schrickovi odmični gredi in obvezno optimizacijo elektronike, ki bi sledila vgradnji in nastavitvi...

zanima pa me, na katere dele motorja menjava neposredno vpliva oz. na kaj bi moral biti ob tem pozoren in ali bi bilo ob tem priporočljivo narediti še kakšne dodatne menjave ali ojačitve...ob idealnih pogojih računam na nekih 20-25 ekstra konjev, predvsem me zanima, kako se bo ob tem obnašal serijski izpušni sistem :-k ...

imam sicer nekaj svojih teorij, a teorija je pač teorija, zato me zanimajo vaša mnenja, še posebej od tistih, ki ste se z dotično predelavo že srečali v živo...

lp :)
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

ne vem če boš glih samo z menjavo odmičnih gredi pridobil 25hp... drgač je pa zelo priporočljivo ob menjavi odmičnih menjat tudi vzmeti ventilov in retainerje
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

98 je uredu ja, ker se lahko vžig postavi bolj agresivno. Ampak za to bo itak RSR poskrbel, ko bo čipal.

Fajn je če imaš tudi glavo uredu poštimano. Portanje in poliranje kanalov je dobrodošlo, da zrak lažje pride v glavo in gre ven. Pol je uredu če izpuh zamenjaš, idealno s kolektorjem vred, pa športni filter je priporočljiv. Pa mogoče večja loputa za plin...

Ubistvu ni nobena od zgornjih predelav nujna, je pa dobrodošla. Če boš imel stock intake in izpuh odmične ne bodo prišle toliko do izraza, kot če mašina diha z lahkoto.

Pa pozanimaj se koliko bencina je sposobna dovajati pumpa za bencin in koliko lahko špricajo injektorji.
High on LSD
loopz
Pejnourt
Prispevkov: 18
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:02

Odgovor Napisal/-a loopz »

uf...kot prvo hvala vsem za hitre, predvsem pa korektne odgovore...

glede tistih 20-25hp...to je seveda, kot sem že rekel, najbolj optimistična prognoza...o tem resno debatirati pa itak nima smisla, preden avto ni izmerjen na valjih...

no, že prej sem vedel, da je N/A tuning po svoje precej nehvaležna in draga reč, po vaših odgovorih pa vidim, da bo potrebno zadeve še kar precej naštudirati in porihtati še dosti "detajlov", da bo zadeva laufala tako kot si želim...

sploh pa glede na to, kaj sta napisala ikst in hemingway, kar sem prebral tudi na par tujih forumih in izvedel v pogovorih z raznimi stručkoti, se bolj nagibam k temu, da bi tuniranje začel z obratne smeri in sicer komplet izpuh od zadnjega lonca do kolektorja, potem pa dalje...

zadeva pa je zaenkrat še bolj tako, v pred-fazi, kot sem že rekel, moram naštudirati še kar precej stvari, preden se bom česa resno lotil, ko pa se bom, bom postregel tudi z nekoliko slikovnega materiala in pa seveda before-afer grafi...

še enkrat hvala in LP :D
loopz
Pejnourt
Prispevkov: 18
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:02

Odgovor Napisal/-a loopz »

no ja, v bistvu sem mislil, da N/A tuning ne daje tako spektakularnih in ekstremnih rezultatov kot kakšen turbo tuning...vsaj na prvi pogled ne :D ...tu seveda mislim tuning avtov, ki so že serijsko opremeljeni s turbino, vgrajevanje after-market turbo kitov na N/A avte je druga stvar...

no ja, strinjam se, da v principu N/A tuning spet ni tako drag, sploh če si znalac, ampak še vedno je razlika ali vložiš 500k v n/a ali pa v turbo avto...s tem, da je pri turbačih pri navijanju edina omejitev keš in seveda know-how...

sej vem, zdaj izumljam toplo vodo :D ...



P.S. ti imaš v originalu 1.8 mašinco s 130 konji?...če se ti da, obesi gor before in after grafe...zanima me predvsem, kako se po določeni predelavi spreminjata krivulji navora in moči...

P.P.S. nitro lahko še malo počaka...sej veš - najprej štalca, pol pa kravca :D ...

kar se tiče RSR še nisem prepričan, če se bo to delalo pri njih, so pa od vseh firm, pri katerih sem se zanimal za informacije, pustili še najboljši vtis s profesionalnim odnosom...
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

NA tuning daje drugačne rezultate. Pri turbačih se res z lahkoto dvigne moč in navor, ampak naviti NA stroji majo tut svoje čare. Odzivnost motorja, vrtenje do 9, 10k rpm... :) Oboje je po svoje kul.

Drugače ti pa priporočam, da se zadeve res lotiš v obratnem vrstnem redu. Najprej auspuh in intake, potem mogoče poliranje in večanje kanalov na glavi, pa večja loputa za plin. Mogoče malo kompresijo dvignit itd.

Pa ne pozabi na podvozje in zavore. To je vsaj toliko pomembno kot motor, razen če imaš avto samo za drage.
High on LSD
loopz
Pejnourt
Prispevkov: 18
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:02

Odgovor Napisal/-a loopz »

ja, najbrž se bom stvari res lotil v obratnem vrstnem redu...zadevo je res bolje najprej konkretno odpreti, bolj zdravo za avto + izboljšave na motorju bodo prišle do prvega izraza...

sicer me trenutno še čakajo bolj ali manj malenkostna vzdrževalna dela, moram upoštevati tudi, da me čez približno 10k km čaka veliki servis :-s ...tako da imam še dovolj časa, da določene stvari temeljito preštudiram...predvsem finančno plat :D ...

kar se tiče podvozja, je sicer serijsko več kot odlično, a bo kljub temu v kratkem deležno drobnih izboljšav...kar pa se tiče zavor...moj trenutni cilj je doseči tam okrog 180-190 KM, mislim da bi nekje do tu originalne kar zadoščale (edina stvar, ki me skrbi je njihova vzdržljivost), je pa res, da bo treba čez nekaj časa že razmišljati o menjavi diskov, tako da se zna zgoditi, da bom posegel po kakšni after-market zadevi...

lp :)
Odgovori