Stran 1 od 3

Turbo za Peugeot 206RC

Objavljeno: 08 Jun 2005, 21:30
Napisal/-a Blue RaCer
Zdravo,

A ma kdo kšn podatek a se da dobit kšno turbino al pa kompresor (kit) za mojga konjička (Peugeot 206RC) al je bol NOS???

lp

Objavljeno: 08 Jun 2005, 22:22
Napisal/-a Pugi
Že mal išem čeprov nimam cajt dost.

Kle sm najdu eno lušno stran: http://206rc.ch/meine_peugeot_page.htm

Objavljeno: 08 Jun 2005, 22:27
Napisal/-a Pugi
TOOOOOOOOOOOOOOoo sm vedu da so teli norci!!! Ekskuiz!

Eccose!!!


http://www.ecosse-peugeot.co.uk/products.asp Poglej tam k piše tuning conversion... Fak an, če S16 naturbinajo, pol bodo tvojga tud.. Sam stari upam da ti bo denarno znesl, ker za tole turbino če je sploh ne bo cnej kot ene 400 jurjev. Najmn.

Objavljeno: 09 Jun 2005, 00:33
Napisal/-a Charger
8000 EUR. Dva maljona tolarjev po domace povedano. Na prejsnjem linku.

RC ima zelo visoko kompresijko razmerje. Najprej je treba to popravit.
NOS pa itak Hemingway priskrbi.

Objavljeno: 09 Jun 2005, 06:49
Napisal/-a Pugi
uf nisem zasledil tam. A se ne da kompresije rešit s kakim distančnikom na glavi? Al pa z drugačnimi bati? Itak morš kake dobre kovane dat notr.

8000 eur je pa kar mal preveč. Mislm da za cestno vožno je 190KM čist dovolj, če boš pa dirkal se pa pač NOS naštima. Zelo dosti ceneje...

Objavljeno: 09 Jun 2005, 07:09
Napisal/-a djsly
Vse se da.

Ravnokar se dela predelava N/A motorja v T motor :-)

Turbina T3.

Najlažje ti je naročit turbo kit. Če pa si malo mojstra, poznaš mehanike in folk ki je kaj takega že delal, pa bo VELIKO ceneje če to dsam delaš.

Bo pa veliko več živcev in časa šlo...

Objavljeno: 09 Jun 2005, 15:58
Napisal/-a Blue RaCer
Uh to je pa kr mal velik, jah edin če se nasledn let v to vržem do takrat mogoče napraskam kake 500.000.
Bomo vidli, če kdo še kaj zve naj mi napiše.

Hvala \:D/

Objavljeno: 09 Jun 2005, 18:24
Napisal/-a CupraR
Mah 500.000 tok boš lih porabu za podvozje in bremze da bo pol avto vozen z dodatno konjenico :D Če že enkat neki delaš je fajn komplet porihtaš, sam k.. ker nanese enga dnarja.

Objavljeno: 09 Jun 2005, 20:55
Napisal/-a Pugi
CupraR napisal/-a:Mah 500.000 tok boš lih porabu za podvozje in bremze da bo pol avto vozen z dodatno konjenico :D Če že enkat neki delaš je fajn komplet porihtaš, sam k.. ker nanese enga dnarja.
vse ostalo je že.. KW.press ;)

Objavljeno: 14 Jun 2005, 14:57
Napisal/-a Blue RaCer
Jah vem, da stane ja sam sm nekje zvohu da dobiš kompresor za cca 150.000 sam je najbrž predelava tista k stane ne??

lp \:D/

Objavljeno: 14 Jun 2005, 17:35
Napisal/-a Malecky
Ne vec kot 230KM na FWD...

Saabovi inžinirji niso debili, sicer se pa to hitro na kaki stezi dokaze oz. dokazujejo FWD avti z veliko KM.

Objavljeno: 14 Jun 2005, 17:46
Napisal/-a mloncar
Pri top gear so testirali Alfo 147 GTA (3200ccm mašina povrtana na 3700ccm in cca 320KM), pa je Stig dosegel boljši čas (na testni progi) kot z M3jem!

Objavljeno: 14 Jun 2005, 18:19
Napisal/-a Malecky
Kdo je pa reku da je M3 hiter avto?

Zato je pa CSL zuni O:)

Not usefull in any condition. Je delcek sekunde hitrejsi kot FRS z 150hp manj.

Objavljeno: 14 Jun 2005, 20:06
Napisal/-a mloncar
razlika med Focusom RS in Alfo 3.7 GTA je 2.2s (focus - 1.32.20 in alfa 1.30.00)! to je kr vlka razlika, glede na dolžino proge (oz čas v katerem prevozijo progo)!

nikjer pa nisem trdil, da je ta avto uporaben.. ..to je pa druga zgodba! hiter je (oz zelo hiter), hitrejši je celo od Impreze WRX STI, 911 turbo, DB7 GT, M3 in še mnogo športnih avtomobilov.. ..ampak to je tudi vse! avto je neudoben in neuporaben za vsakdanjo vožnjo!

PS: če pa govorimo o uporabnosti.. ..tudi RS ni ravno uporaben za vsakdan (vsaj po menju Jeremy-ja)!

Objavljeno: 14 Jun 2005, 20:44
Napisal/-a Slide
mloncar napisal/-a:razlika med Focusom RS in Alfo 3.7 GTA je 2.2s (focus - 1.32.20 in alfa 1.30.00)! to je kr vlka razlika, glede na dolžino proge (oz čas v katerem prevozijo progo)!

nikjer pa nisem trdil, da je ta avto uporaben.. ..to je pa druga zgodba! hiter je (oz zelo hiter), hitrejši je celo od Impreze WRX STI, 911 turbo, DB7 GT, M3 in še mnogo športnih avtomobilov.. ..ampak to je tudi vse! avto je neudoben in neuporaben za vsakdanjo vožnjo!

PS: če pa govorimo o uporabnosti.. ..tudi RS ni ravno uporaben za vsakdan (vsaj po menju Jeremy-ja)!
Jaz ne bi ravno imel za referenco top gear-a ker testirajo v totalno različnih okoliščinah, na normalnih progah in v suhem so sigurno v prednosti avtomobili z zadnjim ali 4 pogonom, vsaj kar se tiče ovinkarjenja in oprijema pri pospeševanju. Nisem rekel da GTA ne gre dobr, ampak takšno konjušnico spravt na sprednje kolese je enostavno bedarija...To je fizika in dejstvo! Glede focus vs Autodelta, pa ne pozabi da ima fokus 100 konjev manj od tiste autodelte, pa da je focus serijski =;

Objavljeno: 14 Jun 2005, 21:36
Napisal/-a mloncar
res je, da testi pri top gearu potekajo v zelo različnih vremenskih pogojih, ampka teste M3, imprezo, focusa in GTA sem gledu in so vsi potekali na suhi podlagi (še vedno so razlike (temp asfalta itd), ampak nekih večjih razlik zaradi tega ni bilo)! hotel sem samo to povedat, da so lahko tudi FWD avti zelo hitri in povsem primerljivi tudi z močnejšimi RWD/AWD (kljub njihovim prednostim) - seveda kar se tiče hitrosti na stezi! če pa gledamo overall uporabnost, so pa vsekakor AWD in RWD avtomobili v veliki prednosti pred FWD!

strinjam pa se, da je focus RS odličen avtomobil in to je tudi dokazal na testih (ne samo v top gearu), saj z 1280kg in 215KM dosega odlične čase na testih!

pa še tole.. ..R206RC.. ..odločitev in denar, ki bi ga vloživ v avto (v primeru vgradnje turbine oz SC) je tvoj, dobro premisli ali se ti splača! računaj tudi na to, da boš enkrat avto prodajal in opažam, da je v sloveniji takšen "trend", da se styling dosti lažje (in bolje) prodaja kot pa tuning! na tvojem mestu nebi več veliko vlagal v avto in bi se vozil s takšnim kot je, saj je super.. ..ter raje šparal denar za naslednji avto, ki bi bil bolj primeren za tuning (po možnosti že v originalu s turbo motorjem)!

Objavljeno: 15 Jun 2005, 01:16
Napisal/-a 2.7TT
a ni focus RS 4x4 ?

/jan

Objavljeno: 15 Jun 2005, 07:02
Napisal/-a djsly
1.8T napisal/-a:a ni focus RS 4x4 ?

/jan
Ne. Vsi jokajo za Cossi-ji...

Objavljeno: 15 Jun 2005, 07:22
Napisal/-a cc 206
Glej tko je, to sem že jaz za mojga iskal
in je cena 4500 za turbokit in 7500 za kompresor,
z vgradnjo pa vsem, sam v oklepaju napisan,
da še lahko pride do dodatnih stroškov, to pa ti vse pove :-°

Objavljeno: 15 Jun 2005, 10:35
Napisal/-a Malecky
1.8T napisal/-a:a ni focus RS 4x4 ?

/jan
Nima :sick:

Queif spera pomaga.

Nisem reku da je Focus RS top (zame je top FWD) ampak vec moci kot to na sprednji pogon je kriminalno.

PS. Razmere pri tg so res smotane, sam proga je pa tako profi da je tezko bolj. Vsak ovinek ma svojo lastnost mucenja avtomobila in samo avto kateri se dobro obnese v vseh ma hiter cas.