Stran 1 od 1

Intercooler

Objavljeno: 13 Okt 2004, 17:50
Napisal/-a G0lden
Slika

Na tej sliki se brez da karkoli pojasnjujemo,zelo lepo vidi kako stvar konec koncev deluje :arrow:

Objavljeno: 18 Dec 2004, 01:47
Napisal/-a _VeNoM_
8-[ :-k zanimivo!

Objavljeno: 09 Jan 2005, 18:05
Napisal/-a monster_d
Delovanje kolko tolko jasno, zanima pa me slednje.

Icji so razlicnih oblik in debelin. :-$
A je boljse da je ic bedelejsi in manjsi ali glih obratno da je vecji in pa ozji?

Skratka gledo sem neki mere pa imata uno turbo pa coupe 2.0T icje iste prostornine.

V cem je fora kaj je boljse.
Prosim za odgovore.
lp

Objavljeno: 09 Jan 2005, 18:07
Napisal/-a Pugi
Fora je v prostornini oziroma površini. Večja ko je, lažje se hladi. Če je večja tudi čelna ploskev in dotok mrzlega zraka nemoten, potem je seveda boljše. Torej - oboje je važno, če pa že moraš izbirat debelost in čelna površina, bi jaz vzel čelno...

Objavljeno: 09 Jan 2005, 18:10
Napisal/-a monster_d
pomoje je tudi boljse da je vecja povrsina in da je ozji kot obratno...

Objavljeno: 09 Jan 2005, 22:57
Napisal/-a PiLLLe
Fora je v tem da je ozk torej vec hladnega zraka preleti mimo rez :) dalsi k je vecje muke bo meu motor za posesat zrak :) torej je treba najdt en kompromis :)

LP PiLLLe

Objavljeno: 10 Jan 2005, 11:28
Napisal/-a majaCRX
Glavna fora je v prostornini!
Ostale stvari so minimalne.

Objavljeno: 10 Jan 2005, 13:28
Napisal/-a iKst
Če gledaš samo peak power je važno, da so cevi speljane tako, da se zrak čim bolj shladi.

Če pa od turbo avtomobila še vseeno pričakuješ kakšno odzivnost je pa potreben kompromis. Večji in bolj "zamotani" interkulerji povzročijo več turbo laga, manjši in bolj pretočni pa ne zmorejo ohladih dovolj velikih količin zraka za velike moči.

Objavljeno: 10 Jan 2005, 17:02
Napisal/-a monster_d
Torej nima smisla da dam ic z isto prostornino, ki je pac daljsi in malo ozji kot orginal?

Objavljeno: 10 Jan 2005, 17:52
Napisal/-a PiLLLe
Pomoje da ni k bos s tem sam naredu turbo lag :) nevem ce mas moznost sprobi ce ne pa kr ostan na temu :)

LP PiLLLe

Objavljeno: 11 Jan 2005, 16:00
Napisal/-a majaCRX
monster_d napisal/-a:Torej nima smisla da dam ic z isto prostornino, ki je pac daljsi in malo ozji kot orginal?
Ko sešteješ vse skupaj, bi se ti poznalo tako malo, da škoda truda, dela,...
Raje ta trud vloži v kaj drugega, ti bo prineslo več HP \:D/

Objavljeno: 11 Jan 2005, 17:36
Napisal/-a monster_d
majaCRX napisal/-a:
monster_d napisal/-a:Torej nima smisla da dam ic z isto prostornino, ki je pac daljsi in malo ozji kot orginal?
Ko sešteješ vse skupaj, bi se ti poznalo tako malo, da škoda truda, dela,...
Raje ta trud vloži v kaj drugega, ti bo prineslo več HP \:D/
V it se icji rabljeni dobijo za tak smesne cene da... :D
CE doda konjicka ali dva sem dosti naredo \:D/

Kaj pa varianta da se dva vezeta?
En poleg drugega?

Ze kdo probal?

Objavljeno: 11 Jan 2005, 18:52
Napisal/-a PiLLLe
Pomoje da kombiniranje dveh ic-jev pri tolk mali kolicini pretoka zraka kt jo ustvar tvoja masinca bedarija :) sj ne narobe razumet sam pomoje bi se vec laga ustvaru pa sam mukal bi ti namest da bi ti vlekl :D

LP PiLLLe

Objavljeno: 12 Jan 2005, 15:45
Napisal/-a majaCRX
monster_d napisal/-a:
Kaj pa varianta da se dva vezeta?
En poleg drugega?

Ze kdo probal?
Ja, en Alfist na Q4. Dela normalno.

Objavljeno: 12 Jan 2005, 21:23
Napisal/-a iKst
Pa VAG na nekaterih svojih mašinah. TT vem da ma 2, pa verjetno še kakšen drug avto tudi.

Nima smisla. Če že, daj večji IC gor.

Objavljeno: 19 Sep 2005, 10:08
Napisal/-a djsly
majaCRX napisal/-a:
monster_d napisal/-a:
Kaj pa varianta da se dva vezeta?
En poleg drugega?

Ze kdo probal?
Ja, en Alfist na Q4. Dela normalno.
Alfist je iz dveh naredil enega. Torej skupaj sešvasal. Monster ali si mislil sestavljanje ali dva ločena IC-ja?

Objavljeno: 10 Dec 2005, 08:33
Napisal/-a DrMr
... kaj pa da bi ga hladil med vožnjo (recimo CO2 jeklenka) pa krmiljenje vbrizga plina po njegovi površini na elektroventil... je kdo kje zasledil? ...ali pa da bi med zračno (tlačno) cevjo še namontiral izparilnik klime. komp klime ti vzame 5 KM, ohladi pa lahko izparilnik na 2 stopinji C...

Objavljeno: 11 Dec 2005, 23:26
Napisal/-a 2.7TT
iKst napisal/-a:Pa VAG na nekaterih svojih mašinah. TT vem da ma 2, pa verjetno še kakšen drug avto tudi.

Nima smisla. Če že, daj večji IC gor.
audi S4 2.7 V6 biturbo ima dva.

/jan

Objavljeno: 22 Dec 2005, 22:31
Napisal/-a DrMr
hemingway napisal/-a:V moji najnovejši bukvi piše da je vedno bolje vezati intercoolerje vzporedno kot zaporedno.
... normalno...