Dodatek k pravilniku!!!!

Ekskluzivne reportaže, komentarji in slike iz srečanj...
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

kakšen koeficient pa ima proga v Portorožu?
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Jest itaq mislem furat s čelado :-°
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

eXtreme napisal/-a:Jest itaq mislem furat s čelado :-°
resno? zakaj že? :)

nekje na suxu je blo dobr napisan - doklern ne bomo mel takih drag pist z betonskimi zidovi okol ni praktično nobene nevarnosti za voznika... DEJANSKO lahko trenutno nastradajo "samo" gledalci :-s
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

če se moja šajtrga prevrne itd... jest sm za varnost, bom furov s celado...
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Tole s čelado sploh ni slaba stvar.
Ampak samo čelada ti kej dost ne pomaga.
Za pod 11s avtomobile bodo upam da kmalu predpisali rollbar, školjka zic, H-pasove, kombinezon in čelado.

Enim se to zdi u iber neumno, verjetno zato, ker še niso videli, kako izgleda, če se pri +200 km/h začneš valjat po pisti. Takrat od avta ne ostane nič, reši te edino kletka in vsa prej našteta oprema. ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

S tako popularnostjo tega sporta se bo moral tudi cev pravilnik spremenit in it v bolj profesionalno smer, ne pa to da mora bit avto registriran za na cesto, etc...
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

to je res da je prevračanje zoprna stvar, glih zarad tega se strinjam s tem, da se uvede kkšne varnostne stvari.. ampak samo čelada?

nej bo DEJANSKO vse ali pa nič....

čelada za najhitrejše razrede... kukr da se uni mal počasnejši pa ne morejo prevrnit in kotalit ](*,)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

pomoje ima namen RRC te spremembe (predvsem glede varnosti) uvajat postopomo, ker če bi kr naenkrat uvedl vse kar je bandit naštel, bi glih eni 3je pršl na drag furat, ostali pa firbec past, ker rollbar, kombinezon in ostali varnostni pripomočki predstavljajo precejšen finančni zalogaj!
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

to je pa tud res... predvsem roll bar k ga lahko homologiraš, ne pa kr en home made


ampak kot sm že napisu - če bojo uvajal take fore, nej jih uvedejo za vse :)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Saj piše vse v 12a členu. Če voziš v kvalifikacijah pod 13s moraš met v naslednji rundi čelado na glavi, drugače ne smeš vozit.

Drugča pa tako kot je že en napisal in s tem se strinjam. Dokler ne bo pisalo v pravilniku, da se je obvezno pripeti s pasom pred vožnjo, ne vem zakaj tlačijo čelado not ?!?

Piše samo da je obvezen varnostni pas, nič pa da moraš bit privezan med vožnjo!!

Kako deluje če s čelado prbiješ v airbag? (Omenil Vseved). In če pri tem nisi pripet s pasom?!?

MS in KP imata koeficient K12. Vette in najbrž edo odpadejo...

Portorož pa K10

PS: tole bojo vsako leto naredili večje sranje....
:)
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

emm... na podlagi česa pa se določi ta koeficient? :-s
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Dr_S napisal/-a:Komisija določa ta koeficient. Kako se pa odločajo pa vejo samo oni.
Tud oni ne vejo...
:)
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Točka 3, člen 8:
Koeficient je podeljen na podlagi specifike same proge, možnosti varovanja, dostopa, oddaljenost mest za gledalce.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ja, ampak to je vse od oka :-s BTW kok ma brnčičeva :D
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

Pugi napisal/-a:Ja, ampak to je vse od oka :-s BTW kok ma brnčičeva :D
K15 :D
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

A je še kakšna pomembna novost v primerjavi z lani, razen tega, da če pelješ pod npr. 14,00, si avtomatično v razredu 13,00-13,99 (ni več tistih 0,3 dovoljenih za "prekoračitev")?
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Način kvalifikacij vrjetno poznaš - v eni temi smo se kregal, ker je ful voženj nastalo (mislm da se je govoril o 14), vendar smo neki scenkal pol. Zate velja naslednje... Ko ti šefe reče - na črto pa gasa do daske!!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

urosbe napisal/-a:A je še kakšna pomembna novost v primerjavi z lani, razen tega, da če pelješ pod npr. 14,00, si avtomatično v razredu 13,00-13,99 (ni več tistih 0,3 dovoljenih za "prekoračitev")?
Seveda. Uroš svetujem popoldansko branje pravilnika. To je samo okoli 25 strani. Boš hitro prebral.

Če voziš 14.0 si v razredu 14-15, lahko pa te na tvojo željo prestavijo v razred 13.000-13.999.

0.3 sekundneprekoračitve NI več. Če prekoračiš, naslednjo vožnjo boziš v hitrejšem razredu.

lp sly

PS: Pravilnik: http://www.rrcteam-klub.si/doc/Pravilnik%202005.pdf

PS2: Link do pravilnika bi komot lahko dodali na klubsko stran. Da ga ne gledam skoz iz rrc-ja :-)
:)
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Ammm, nov page je že v izdelavi in bo gor tud direktni link na pravilnikoz. nekaj podobnega ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Res je. Če prekoračiš se ti piše naslabši čas razreda.

My bad. Sorry.
:)
Odgovori