Stran 1 od 5

Gred, vztrajnik, glava...

Objavljeno: 06 Jul 2005, 08:33
Napisal/-a djsly
Rabil bi zbrusit glavo, balansirat glavno gred in olajšat vztrajnik.
Kdo bi to najbolje in najceneje naredu?

Objavljeno: 06 Jul 2005, 08:34
Napisal/-a nebivedu
Iz kje si? Če si iz južne okolice ljubljane, je v šentvidu pri stični en tip k ti pobrusi glavo za 3000 sit, vztrajnik pa gred pa pomoje ne dost dražje.

Objavljeno: 06 Jul 2005, 09:15
Napisal/-a SunShiner
na Autocommercu v Lj ti to lahko vse naredijo... ampak nimam pojma o cenah... jst sm dal tja blok brusit & honat :)

nebivedu - je res TOK pocen ta model pr šentvidu al kaj? :-s

Objavljeno: 06 Jul 2005, 09:39
Napisal/-a nebivedu
SunShiner napisal/-a:na Autocommercu v Lj ti to lahko vse naredijo... ampak nimam pojma o cenah... jst sm dal tja blok brusit & honat :)

nebivedu - je res TOK pocen ta model pr šentvidu al kaj? :-s
Ja. Dela v Livarju, pa še doma ima vse mašine in res obvlada zadeve in dela full poceni.

Objavljeno: 06 Jul 2005, 10:53
Napisal/-a TypeKoshiR
To mislis da ti samo zravna glavo ne obdela...
ker jaz za nobenga ne vem dabi ti za 3k sploh prjel za masinco

Objavljeno: 06 Jul 2005, 10:54
Napisal/-a TypeKoshiR
Ker tukaj takoj ko omenis glavo ze mislejo da jo obdelas(kanale, sedeze ventilov....) !

Objavljeno: 06 Jul 2005, 10:57
Napisal/-a nebivedu
[quote="TypeKoshiR"]To mislis da ti samo zravna glavo ne obdela...
ker jaz za nobenga ne vem dabi ti za 3k sploh prjel za masinco[/quote]

Ja za 3k sit ti samo zbrusi tok kot mu rečeš, če bi pa opbdelavo(poliranje in vse ostalo), se pa zmeniš z njim, sej obvlada zadeve.

Objavljeno: 06 Jul 2005, 11:57
Napisal/-a djsly
nebivedu napisal/-a:Iz kje si? Če si iz južne okolice ljubljane, je v šentvidu pri stični en tip k ti pobrusi glavo za 3000 sit, vztrajnik pa gred pa pomoje ne dost dražje.

Ja kanale polirat pa širit, to bom sam. Ampak za pobrusit pa rabim enga.

Imaš kak kontakt za tega tipa?

Objavljeno: 10 Jul 2005, 12:59
Napisal/-a iKst
Jaz sem pelu v avtocommerce (bivša avtoobnova) da so mi zbrusili glavno gred, blok pohonali in glavo zbrusili itd. Ni blo poceni, ampak men so nardil zelo uredu pa dobil sem občutek da se dost spoznajo.

Men so rekli, da mi lahko tut zbalansirajo vse skup pa vztrajnik postružjo itd. Sam morš skor celo mašino prnest :)

Objavljeno: 28 Jul 2005, 09:11
Napisal/-a djsly
Slika

Vztrajnik:
1: orginal s profila
2: tko naj bi ga pobral
3: a je to sploh ok, da ga v minus pobereš?

Jst bi najraj tolk da nič ne ostane mesa gor. Ne bi šel v minus ;)

Kaj pravite?

Objavljeno: 03 Avg 2005, 06:37
Napisal/-a djsly

Objavljeno: 03 Avg 2005, 17:59
Napisal/-a eXtreme
Daj se slikaj bolj pod kotom od strani, da se vidi kako gre debelina. Ponavadi se pobere stran ta masa za zobatim vencem. Je tvoj vztrajnik povsod iste debeline?

Objavljeno: 04 Avg 2005, 07:39
Napisal/-a djsly
Tista masa ki pride za zobatim delom iz prve slike?
Jst sem hotu pa s te druge strani (1 na sliki v tem postu)

3 na sliki je mali rob, pravtako od 3 do 2 in od 2 do 1. To bi vse snel da bo ena ravna plast, da ne bo nič stopničk. Pol bi vidu kolk s tem dobim.

No bom tud premislil na tej strnai k ti predlagaš dol kej snet.

Slika


Snel bi ga za 3-3.5 kg. Bo to preveč?

Levo od številke 3 je luknja. Te luknje so za pritrditev sklopke. Ne vem pa kaj sta uni dve luknji desno od št. 3. Bom moral pogledat, če se jih da razširit kej.

Kaj pa če bi še kako luknjo povrtal, al pa kako novo zvrtal?

Objavljeno: 04 Avg 2005, 16:14
Napisal/-a eXtreme
Pazi da ne postruzis dela, kjer ti nalega sklopka 8-[ Ker ti nebo vec prijela ;) Ce prav vidim mislis lajsati na strani kjer je pritrjena sklopka? =; [-X

Objavljeno: 05 Avg 2005, 06:30
Napisal/-a JohnyR
Jst bom pa tle postavil eno vprašanje.

Kaj se sploh pridobi z lajšanjem vztrajnika. Glede na to da ima vztrajnik cca. 7 - 10 kg (odvisno od mašine) se mi ne zdi, da lahko dobiš kaj splačljivega pri pospešku avta glede na to da ima avto recimo 1200 kg. To pomeni da ima vztrajnik težo ki doseže največ cca 0,7% teže celote. Če pogledamo, kako hitro se mašina zavrti čez obrate ko ni v prestavi, vemo da je čas dokaj kratek, glede na to kako avto pospeši skozi drugo ali tretjo brzino, pa tudi prvo. Glede na to da z lajšanjem vztrajnika gubiš na mirnosti teka mašine pri nizkih obratih, se mi zdi zadeva za cestno uporabo vprašljiva.

Prosil bi nekoga, ki je zadevo preiskusil v praksi naj napiše kako se obnese. Glede na to da imam trenutno svojo mašino v prafaktorjih, mi bo podatek prišel zelo prav.

Objavljeno: 05 Avg 2005, 06:49
Napisal/-a nebivedu
Večinoma pravijo da na 100g MANJ vztrajnika dobiš enega konja.


JohnyR Ne vem sicer kako je z mirnostjo teka - to ubistvu lahko uravnavaš z mešanco, vztrajnik pri tem pomaga, ampak tudi če ga olajšaš, bo še vedno pomagal.
Men bi bilj skrbelo, da če moraš v enem hribu, kjer je nesreča stalno uporabljat sklopko (pa prva pa ustavt, pa spet prva pa ustavt) kako to vpliva na olajšan vztrajnik - ker material se segreva, če ga je več, se dalj časa segreva - če ga je pa manj se pa hitro segreje in tut hitro pregreje - pa je potem temperatura višja kot z običajnim vztrajnikom.

Objavljeno: 05 Avg 2005, 08:19
Napisal/-a djsly
Lajši vztrajnik -> hitreje se zvrti motor. To rabm. Mene ne skrbi nemiren tek. Mi je celo všeč recimo ko se motor malo zaletava (pri hemy-ju je prou zakon tist zvok). Avto itak ne mislim met za vsakdanjo vožnjo.

Objavljeno: 06 Avg 2005, 21:24
Napisal/-a eXtreme
Evo mojga, levo zlajsan (zadnja stran vztrajnika!), desno original:

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: 12 Sep 2005, 08:10
Napisal/-a djsly
Sedaj počasi prehajam na glavo. Torej kanali - get ready :)

Objavljeno: 12 Sep 2005, 08:18
Napisal/-a Killah bee
To se gre za Alfo ?