Stran 3 od 5

Objavljeno: 07 Nov 2006, 17:52
Napisal/-a Ferrarist
Speedy napisal/-a: WD40 je zakon, podatek je iz prve roke, moj osnovni poklic je rezkalec \:D/
:-#

8-[


aha...pol pa bo držalo...ampak...zakaj bolj točno se pa pol pile ne sme prijemat za klino? :-k ker sem slišal,da rata mastna in noče več pilit kot je treba-zato sem sklepal,da bi lahko bilo isto z rezkarjem... :-k

Objavljeno: 07 Nov 2006, 18:01
Napisal/-a PeschA
Speedy napisal/-a:
Ferrarist napisal/-a:djsly,rezkar se ti packa samo zato,ker ni za aluminij,ampak trdnejše kovine...kupi ga za aluminij(bolj redki zobi),pa naredi na grobo,pol se pa zajebavej naprej z bolj finim ali pa kr kamnom...
glede pucanja z wd-jem...pile se nesme šlatat na klini,ker postane klina mastna in ne pobira kot bi mogla...a mislite,da bi kaj takega lahko veljalo tud za rezkar?jaz vem,da ko sem na firmi brusil z biaxom eno železo,pa se je stvar umazala z mastjo(kamjoni.press),ni hotlo več dobro odnašat materiala... :-k
WD40 je zakon, podatek je iz prve roke, moj osnovni poklic je rezkalec \:D/
Bi lahko rekel, WD40 je zakon za topljenje maščobe. Buh nadej kej z WD-jem špricat, kar mara bit mastno.(sem en cajt bicikle šravfov)

Objavljeno: 08 Nov 2006, 21:12
Napisal/-a sašo
WD je zadeva,ki "odganja"vlago in celo razmasti zadeve,če recimo špricaš ketno na kolesu je tri dni super,pol pa še slabš kot je blo prej,ali rec.škripajo panti na vratih,z WD-jem rešiš zadevo za en dan,potlej enako.....stara dobra stoenka,.ga je pa rada mela...sam uporabljam KENT-ove zadeve,men se odlično obnesejo(tudi pooblaščenci vw-audi)si z njimi pomagajo.

Objavljeno: 09 Nov 2006, 09:36
Napisal/-a djsly
hemy: odbil stran vse kar je bilo. Ven ni gledalo toliko. Tnx.

ferarist: rezkar na slikah je stari, znucani, zato se je prijemalo gor. Sem nabavo v Merkurju novega, pa je velik velik boljš opravlju svojo funkcijo, ampak brez wd40 ne bi mogu narest nč. Se preveč lepi gor na rezkar, ne vem zakaj, mogoče zarad obratov (20.ooo rpm mašina) mogoče zarad temperature, ne vem. Sem probal z enim alkoholom pa ni blo tolk dobr, blo pa je boljš kot nič. Ko sem pa šprical z wd40 se ni nič limalo na rezkar je samo frčalo okoli. Slaba stran wd40 je ta, da se je vse prijemalo po stenah kanalov, tko da sem moral velikokrat spucati kanale da sem sploh kaj videl kje še rezkat ;)

Objavljeno: 09 Nov 2006, 10:21
Napisal/-a cheno
lohka narediš kakšno fotko ? al je "trade secret" :D

Objavljeno: 09 Nov 2006, 10:24
Napisal/-a djsly
čez vikend poslikam. jaz šeram vse kar nardim. nč sekreta ;)

Objavljeno: 09 Nov 2006, 11:03
Napisal/-a roki
drgač kukr jest vem se maže z emulzijo (olje+voda)...

Objavljeno: 09 Nov 2006, 11:20
Napisal/-a Speedy
roki napisal/-a:drgač kukr jest vem se maže z emulzijo (olje+voda)...
To je blo včasih, ker ni blo WD40, pa tud k je pršu so nas teral z emulzijo, k je bla cenej, drugač je namen emulzije hlajenje pri obdelavi kovin.
Za mazanje je pa zakon CROWN sprej. \:D/

Objavljeno: 09 Nov 2006, 11:49
Napisal/-a roki
Speedy napisal/-a:
roki napisal/-a:drgač kukr jest vem se maže z emulzijo (olje+voda)...
To je blo včasih, ker ni blo WD40, pa tud k je pršu so nas teral z emulzijo, k je bla cenej, drugač je namen emulzije hlajenje pri obdelavi kovin./
prov maš... ](*,)

Objavljeno: 09 Nov 2006, 15:41
Napisal/-a mloncar
s kolk obrati si pa delal? jst sem malo obdelal kanale na glavi od te 1.4 mašine, ki je sedaj v avtu in se je najlepše delalo pri ene 12k RPM.

pa kolk si odštel za rezkar? jst sem nabavjlal v WD-tehniku v SLov. Bistrici in so bili po cca 5€ do 10€ (mislim, da daleč najcenejši)...

Objavljeno: 10 Nov 2006, 11:01
Napisal/-a djsly
mašina nima možnosti štelanja obratov :( šopa na 20.ooo in to je to.

Rezkar v merkurju je bil 8k sit.

Objavljeno: 03 Dec 2006, 11:33
Napisal/-a sketus
Pozna kdo koga na Stajerskem ko se ukvarja s temi stvarmi!!?
Hona bate, balansira glavno gred in podobno....

Objavljeno: 04 Dec 2006, 09:45
Napisal/-a corsa_A
Glede honanja in brušenja pa rihtanja glav je v Framu en tip, se pa imena zdaj ne spomnim. Če boš pogledal po imeniku boš sigurno našel, če neboš pa povej bom malo kolega vprašal. Sam sem nosil tja ampak se imena res ne spomnim.

Objavljeno: 04 Dec 2006, 10:05
Napisal/-a djsly
Čez vikend sem dajal dol odmične. Začnem odvijati vijake pri jermenicah. Vse lepo in prav, grejo dol bp. (na sliki označeni z elipso), pridem do zandjih 4 vijakov (na sliki označeni 1,2,3,4), ki so imbus št.5.

presenečen ugotovim, da vbistvu ni več imbus, ampak samo okrogel nastavek. En madafaka je pobral vso zadevo in jo naredu okroglo, tko da zdej ne morem odšravfat teha 4 vijakov.

Sem probu zabiti torxa notr (T40) pa je pri enem vijaku šlo lepo not. zarezalo kot v maslo, ampak ga nisem mogu odšraufat, k sem mel samo torx nastavk, s klešči pa nisem mogu odšraufat tega.

No pri drugem vijaku tud torxa nisem mogu zabit not (zgleda prevelik torx al pa premejhna luknja ;)

Tko da dons letim po nove torxe pol pa spet eveselo na delo.

Edin če mate kako pametnejšo idejo kako jih dol dobit.

Slika:

Slika

Objavljeno: 04 Dec 2006, 10:34
Napisal/-a Rider
Če nebo šlo drugače, enostavno prevrtaj glavo vijaka, ti bo pol steblo ostalo da boš lahko s kleščam prijel pa odšraufal.

Objavljeno: 04 Dec 2006, 10:43
Napisal/-a sketus
V Framu pravis bom pogledal malo v imenik!!! Mogoce ves kak ma kaj cene, je drazji kot omenjene osebe iz ljubljane!!!

Hvala za nasvet Corsa_A

Objavljeno: 04 Dec 2006, 14:48
Napisal/-a GorazdO
V skrajnem primeru položiš na vsak vijak po eno matico in jo od znotraj (tam, kjer ima matica navoj) privariš na vijak z uničenim torxom...
nato elegantno pošraufaš dol.

Objavljeno: 29 Dec 2006, 10:26
Napisal/-a djsly
..was reading recently that on an average car with average wheels a saving of 1kg on the fly is the equivalent of losing 39kg from the overall weight of the car in 1st gear, 12kg in 2nd, 6kg in 3rd, etc....

Kolk od tega drži?

Objavljeno: 29 Dec 2006, 12:26
Napisal/-a mloncar
Kdo v Celju in okolici lajša in balansira vztrajnike?

Objavljeno: 29 Dec 2006, 12:49
Napisal/-a croma_man
balansiranje maš najbližje v lj kokr vem na avtocommercu...lajšanje pa reč kopronu če še ni v luft poletel z tistim zastava butanol powered dizlom :-#