Stran 4 od 5

Objavljeno: 29 Dec 2006, 13:35
Napisal/-a Pugi
Unim 105 konjskim? :D:

Objavljeno: 29 Dec 2006, 14:36
Napisal/-a borisk
vpraši na avto celje.. so včasih neki delal..

Objavljeno: 20 Feb 2007, 07:45
Napisal/-a djsly
A lahko ta rob (označen) pogliham al to ni dobr?


Slika

Objavljeno: 20 Feb 2007, 10:12
Napisal/-a mondy
To ti bo znižalo kompresijo in vprašanje če ne boš prebil bo vodnih kanalov.

Objavljeno: 20 Feb 2007, 12:41
Napisal/-a corsa_A
djsly napisal/-a:A lahko ta rob (označen) pogliham al to ni dobr?


Slika
Sam na zgorevalnem prostoru nebi dosti spreminjal. LAhko se zgodi da ti bo zaradi tega prišlo do nehomogene mešance in bo zadeva začela prej klenkati kot v originalu. Jaz bi samo ostre robove zagladil spoliral in to je to. Lahko se pozabavaš z kanali, zgorevalni prostor pa raje pusti serijski.
Sem pa zdaj pogledal in v bistvi nimaš niti ostrih robov. Po mojem lahko več zajebeš kot dobiš, itak boš delal turbo če se ne motim.

Objavljeno: 20 Feb 2007, 15:26
Napisal/-a mondy
Pomoje lahko okoli ventilov malo več prostora narediš.

Objavljeno: 20 Feb 2007, 17:03
Napisal/-a alanq4
Jaz se strinjam z Mondy-jem, edino okoli ventilov (če je seveda kaj rezerve) bi malo pobral, za bolše polnjenje in praznenje cilindra.

Slika

Objavljeno: 21 Feb 2007, 08:26
Napisal/-a djsly
hmm... žal okol ventilov ni ne vem kolk placa več. Tko da odpade. Tnx vsem trem za razlage, torej pustim to pri miru.

Objavljeno: 26 Feb 2007, 10:39
Napisal/-a djsly
zdej so z 80-ko vsi kanali lepo pobrušeni.

na otip je lepo gladko, samo se pa vidi da ni glih glanz spolirano.

Zdej pa:
Ali je za sesalne to dovolj, ali naj sesalne še z bolj finim brusim/poliram?

S čim naj izpušne poliram? Polirna pasta za avte, arf, zobna pasta,...? Kaj se najbolj obnese?

Objavljeno: 26 Feb 2007, 17:02
Napisal/-a corsa_A
djsly napisal/-a:zdej so z 80-ko vsi kanali lepo pobrušeni.

na otip je lepo gladko, samo se pa vidi da ni glih glanz spolirano.

Zdej pa:
Ali je za sesalne to dovolj, ali naj sesalne še z bolj finim brusim/poliram?

S čim naj izpušne poliram? Polirna pasta za avte, arf, zobna pasta,...? Kaj se najbolj obnese?
Pozabi porul in podobne zadeve, v merkurju imaš mislim da je rumena pasta (je v obliki kao velikega mila in precej trda) za polirat aluminij. Imaš tudi za inox. V glavnem v Merkur Mojstru morejo imeti. Rabiš pa potem še nastavek iz filca. Za boljši učinek prej pobrusi po stopnjah do čim finejše granulacije recimo eno 360-400 bo zadosti potem pa filc in ta pasta, pa se mora svetit. :D

Objavljeno: 26 Feb 2007, 21:59
Napisal/-a sketus
To izpušne kanale tako pobrusiš in spuliraš, da se svetijo¨! Sesalni pa morajo ostati malo hrapavi, da se gorivo bolj razprši! Sam ne vem kakšna hrapavost? Ve kdo to?

Objavljeno: 27 Feb 2007, 13:24
Napisal/-a djsly
tnx corsa.
jeba je dobit bolj fine brusne papirje v kolutih. Majo samo 40, 60, 80. Več nisem najdu nikjer. Pa še te sem moral predelovati, in s tem najlažje in najhitreje delam. Tko da 80 je, bom pa dalj časa poliral kurc. Cajta je več kot dovolj ;)

Se mi zdi da je Mondy prilepil eno zetec glavo k so jo pedenal s CNC pa se tam vidijo še bolj grobi risi. A tiso je bla končana glava?

sketus: eni pravjo tko drugi drugač. Za sesalne še ne vem kako bom naredu. Sjaj al mat varianto.

Objavljeno: 01 Mar 2007, 07:15
Napisal/-a corsa_A
djsly napisal/-a:tnx corsa.
jeba je dobit bolj fine brusne papirje v kolutih. Majo samo 40, 60, 80. Več nisem najdu nikjer. Pa še te sem moral predelovati, in s tem najlažje in najhitreje delam. Tko da 80 je, bom pa dalj časa poliral kurc. Cajta je več kot dovolj ;)

Se mi zdi da je Mondy prilepil eno zetec glavo k so jo pedenal s CNC pa se tam vidijo še bolj grobi risi. A tiso je bla končana glava?

sketus: eni pravjo tko drugi drugač. Za sesalne še ne vem kako bom naredu. Sjaj al mat varianto.
Pomojem nebo razlike če bo ostalo z 80 ali pa bo gladko kot steklo. To so male razlike. Ti samo poskrbi da bo v motorju mehansko vse štimalo da potem nebo problemov sicer se lahko zgodi kabum. In še bolj pomembno elektroniko dobro poštimaj. Po mojem so še na koncu spolirali mogoče pa tudi ne. CNC so uporabili da so kopirali točno obliko na vse kanale in da je bilo potem vsepovso isto. Aja če bi hotel zgorevalni prostor še delat potem bi mogel na koncu zmeriti cm^3 prostora in jih vse natrimati na isto količino (v nemščini se reče auslittern).

Objavljeno: 06 Apr 2007, 09:13
Napisal/-a djsly
Pri jeklenih dihtungah je treba kako pasto vmes dati al kr brez vsega med blok in glavo vpeti?

kaj je najbolje?

Objavljeno: 06 Apr 2007, 09:39
Napisal/-a borisk
kar se obdelave kanalov tiče še najbolj verjamem temu tipu..
http://guy-croft.com/index.php

Objavljeno: 06 Apr 2007, 10:50
Napisal/-a djsly
za 1k funtov NE HVALA.

Ne nardi take razlike. Angleži so naivni in mu dajo delat glavo ker so ziheraši. Oni dajejo tud 1.000 cc injektorje na 300 ps avte ](*,)

Objavljeno: 07 Apr 2007, 16:31
Napisal/-a borisk
lahk pa vidiš, kaj se obnese, ker vse meri na flowmetru..
ak pa vsaj za inspiracijo :D

Objavljeno: 11 Maj 2007, 22:18
Napisal/-a apolan san
Priporočam branje tele strani. Sicer zlo kontroverzna, vendar zelo logična.. zajema pa cel porting in razne tehnološke rešitve.. vse iod ležajev do intake portinga (on uporabi 60 grit za finish)..

http://mototuneusa.com/thanx.htm

mnenja o njem?

Objavljeno: 17 Maj 2007, 11:08
Napisal/-a djsly
60-ka je pomoje dovolj. čeprav se nekje vidijo manjši risi, je na otip zelo zelo gladko. Drgač je glava že fertik in sestavljena.

Objavljeno: 17 Maj 2007, 11:29
Napisal/-a SunShiner
60ka bi znala bit čist ql ja. ker moraš upoštevat to da na preveč gladko spet ne smeš zbrusit ker posledično v komori ne bo nastajala prava mešanica :) ampak če je že vse končano in sestavljeno je itaq že vseeno :-°