Stran 5 od 5

Objavljeno: 30 Maj 2007, 09:49
Napisal/-a djsly
Balansiranje gredi+vztrajnika.

Sem dobil informacijo da na LPP-ju to zbalansirajo na 1.400 RPM za osebna vozila, za kamione pa 850 RPM.

Je to dovolj?

Na autocommercu mi nič nočejo povedat, samo "ti prinesi in mi zrihtamo", pa me zanima če kdo ve na kolk rpm se balansirajo zadeve.


In če se balansira na 1.400 rpm ali je to dovolj, če se bo motor sukal na 7-8k rpm ?

Objavljeno: 30 Maj 2007, 09:57
Napisal/-a mloncar
kakšna je cena balansiranja gredi in vztrajnika?

Objavljeno: 30 Maj 2007, 10:01
Napisal/-a djsly
odvisn

od 50-150€

Objavljeno: 30 Maj 2007, 12:41
Napisal/-a SunShiner
jst sm dal 72€ (z davkom vred) za brušenje in centriranje glavne gredi na LPPju, tko da cena je ql, še bolš je pa to, da ti res full hit poštimajo vse skupi. če maš srečo maš v enmu dnevu tud lahko končano, medtem ko boš na Avtoobnovi oz. avtocommerce.u čaku ko budala... been there done that :-°

Objavljeno: 30 Maj 2007, 13:52
Napisal/-a _BANDIT_
Ammm, a nisi ti nesel to na Viator?

Objavljeno: 31 Maj 2007, 08:48
Napisal/-a SunShiner
ja. ampak ta Viator ni un Viator na Rudniku, ampak je DEJANSKO tm zravn pr LPPju kjer so nam včasih tablice pobiral k smo padal na izrednih tehničnih :D:

sej jst sm drgač tud mislu da je to na Rudniku, še en LPPjevc ,me je tja poslal ko sm ga povprašal po lokaciji.. pol je pa reku da se zeza in me je usmeril v eno delavnico zravn parkinga za buse hehe..

Objavljeno: 10 Jul 2007, 09:01
Napisal/-a cheno
5 weeks and counting...
a res tolk mercedesov crkne da ne morjo men narest motorja.

shiner zdej te čist razumem [been there done that] ](*,)

Objavljeno: 16 Jul 2007, 10:01
Napisal/-a djsly
kaj ti pa morajo narest da tolk časa traja?

gred in vztrajnik zblansirajo v enem dnevu.

Objavljeno: 17 Jul 2007, 07:49
Napisal/-a cheno
ne vem kaj so toliko časa rabili, sigurno so imeli veliko drugega dela.
Uglavnem brušenje + honanje, premerili so ležaje in balansirali glavno gred z vztrajnikom(lažji vztrajnik).