Visok pritisk olja

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Modri dirkač tako naj bi bilo v teoriji, v praksi pa sem se malo pozanimal in ima kar nekaj avtomobilov pritisk olja malo pod 10 barov. se bom še orenk poučil o teh zadevah in bom potem napisal.
modriDIRKAC
Dragster
Prispevkov: 88
Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
Kraj: Kranj Mavčiče

Odgovor Napisal/-a modriDIRKAC »

no pol ni panike...to je nas učil prfoks k je bil že takrat oldtimer...tko da bi blo najboljš pogledat točno za ta motor kolk mora met tlaka pa je stvar rešena...
prva prestava je za okras...druga pa kople....
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

nebivedu napisal/-a: Vodno injektiranje so imel že med 2 svetovno vojno v spidfire-jih(ne vem kak se pravilno napiše) in mustangih američani in angleži, da so lahko lovil hitrejše nemške avione, pa da so jim lahko pobegnil. Tko da ne vem, če je to glih natega.

Sam sem videl že kr nekaj avtov s tem in tut na svojega sem hotel montirat, sam sem se potem namesto da bi šel cestni avto rihtat odločil za terenca. Tukaj pa ni problemov s pregrevanjem.
Resda tist na internetu nakladajo ko pravijo do 50% moči, je pa res da ti kakih dodatnih 20% hitro da vodna para saj je kompresija pri pari visoka.
Kar se pa tiče čiščenja mašine z vodno paro, pa verjamem, ker voda veže saje nase in jih razgradi.
http://www.zup-racing.com/forum/viewtopic.php?t=130

Tukaj sem ze nekaj pisal... Brez posega in remapa ECU-ja ne pridobis kaj dosti, morda poleti, pozimi pa skoraj nic. Avtomobil sicer zna sam premakniti kote predvziga, ampak za taksne procente pridobitka to ne zadosca vec in je treba stopiti do RSR-a na valje in custom tuning.

Mi je pa najbolj vsec sistem Snowperformance...

/jan
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Eddy napisal/-a:
mloncar napisal/-a:pred časom sm si downloadu oddaje High performance in pa Serious power.. ..v teh oddajah je preje reportaž iz dragov na japonskem in je blo dostkrat omenjen water injection! tko, de stvar je funkcionalna, ampak ni tako razširjena med tunerji!
map torrent file al pa edk2?
me mal zanimajo taki dokumentarci O:)
na muli nism nč pametnga našu.. ..edit tole (high octane vol.5):

[url]ed2k://|file|High%20Octane%205%20-%20Overboost.cd1.avi|733607936|64B7F54CEF7AF5B448AC83027FB29392|/[/url]

večina oddaj sm našu na DC++.

high performanse, serious performanse, best motoring.. ..to so japonske oddaje (reportaže iz dargov, drift challengov itd), potem Horse power TV, Rides, American hotrod.. ..so oddaje made in USA (vse kar je povezano z ameriacn muscle avtih).

če bi kdo meu izrecno željo, bi se pa tut dal zment, pa jst tole na kak DVD (materiala od vseh teh oddaj mam za cca 10 DVDjev) posnamem! več na PM!
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Jaaaaaaa.... Men vse hotrode..... O:)

Plačam....
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

pošlji mi na PM naslov in točno katere oddaje želiš.. ..kot sm že prej napisu, mam serijo American hotrod, Horse power TV, Overhauling in pa Rides.

na spodnjih linkih si lahko pogledate kako približno zgledajo oddaje:
American Hot Rod
Rides
Horsepower TV

PS: čisto vseh delov od teh serij nimam, ker jih nisem našel :( jih je pa kr dost
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

hemingway napisal/-a:Pozanimaj se pri amerikancih kaksen tlak je idealen za tvoj motor res je kar je rekel modri pa tud ce je pemalo pritiska zna bit pa se bolj hudo narobe...
Ammm, a veš kwa je fora. Res je, da pride mazanje ležajev skoz luknjico na glavni gredi, samo je pa fora v tem, da majo ležaji po sredini okrog in okrog kanal, ki razporedi tlak okrog in okrog po celem ležaju. Se pravi da olje pride iz glavne gredi do ležaja in tudi okrog in okrog po tistem utoru v ležaju. Tisti utor teče točno tam, kjer je luknja v glavni gredi. Pomoje da je potem to ql. Pa tud pomoje da nebi prodajali nekej, kar ni vredi. Pomoje da bom pustil kar tko kot je, ker tud amerikanci veliko uporabljajo te HD HW&HP oljne pumpe.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

1.8T napisal/-a:
nebivedu napisal/-a: Vodno injektiranje so imel že med 2 svetovno vojno v spidfire-jih(ne vem kak se pravilno napiše) in mustangih američani in angleži, da so lahko lovil hitrejše nemške avione, pa da so jim lahko pobegnil. Tko da ne vem, če je to glih natega.

Sam sem videl že kr nekaj avtov s tem in tut na svojega sem hotel montirat, sam sem se potem namesto da bi šel cestni avto rihtat odločil za terenca. Tukaj pa ni problemov s pregrevanjem.
Resda tist na internetu nakladajo ko pravijo do 50% moči, je pa res da ti kakih dodatnih 20% hitro da vodna para saj je kompresija pri pari visoka.
Kar se pa tiče čiščenja mašine z vodno paro, pa verjamem, ker voda veže saje nase in jih razgradi.
http://www.zup-racing.com/forum/viewtopic.php?t=130

Tukaj sem ze nekaj pisal... Brez posega in remapa ECU-ja ne pridobis kaj dosti, morda poleti, pozimi pa skoraj nic. Avtomobil sicer zna sam premakniti kote predvziga, ampak za taksne procente pridobitka to ne zadosca vec in je treba stopiti do RSR-a na valje in custom tuning.

Mi je pa najbolj vsec sistem Snowperformance...

/jan
Jan kaj pa če imaš frgazer, brez elektronike. Pol ne rabiš nobenega remapa. Posegov pa tut ni treba prov dost za water injection.
Odgovori