Objavljeno: 15 Jul 2005, 12:03
Modri dirkač tako naj bi bilo v teoriji, v praksi pa sem se malo pozanimal in ima kar nekaj avtomobilov pritisk olja malo pod 10 barov. se bom še orenk poučil o teh zadevah in bom potem napisal.
http://www.zup-racing.com/forum/viewtopic.php?t=130nebivedu napisal/-a: Vodno injektiranje so imel že med 2 svetovno vojno v spidfire-jih(ne vem kak se pravilno napiše) in mustangih američani in angleži, da so lahko lovil hitrejše nemške avione, pa da so jim lahko pobegnil. Tko da ne vem, če je to glih natega.
Sam sem videl že kr nekaj avtov s tem in tut na svojega sem hotel montirat, sam sem se potem namesto da bi šel cestni avto rihtat odločil za terenca. Tukaj pa ni problemov s pregrevanjem.
Resda tist na internetu nakladajo ko pravijo do 50% moči, je pa res da ti kakih dodatnih 20% hitro da vodna para saj je kompresija pri pari visoka.
Kar se pa tiče čiščenja mašine z vodno paro, pa verjamem, ker voda veže saje nase in jih razgradi.
na muli nism nč pametnga našu.. ..edit tole (high octane vol.5):Eddy napisal/-a:map torrent file al pa edk2?mloncar napisal/-a:pred časom sm si downloadu oddaje High performance in pa Serious power.. ..v teh oddajah je preje reportaž iz dragov na japonskem in je blo dostkrat omenjen water injection! tko, de stvar je funkcionalna, ampak ni tako razširjena med tunerji!
me mal zanimajo taki dokumentarci
Ammm, a veš kwa je fora. Res je, da pride mazanje ležajev skoz luknjico na glavni gredi, samo je pa fora v tem, da majo ležaji po sredini okrog in okrog kanal, ki razporedi tlak okrog in okrog po celem ležaju. Se pravi da olje pride iz glavne gredi do ležaja in tudi okrog in okrog po tistem utoru v ležaju. Tisti utor teče točno tam, kjer je luknja v glavni gredi. Pomoje da je potem to ql. Pa tud pomoje da nebi prodajali nekej, kar ni vredi. Pomoje da bom pustil kar tko kot je, ker tud amerikanci veliko uporabljajo te HD HW&HP oljne pumpe.hemingway napisal/-a:Pozanimaj se pri amerikancih kaksen tlak je idealen za tvoj motor res je kar je rekel modri pa tud ce je pemalo pritiska zna bit pa se bolj hudo narobe...
Jan kaj pa če imaš frgazer, brez elektronike. Pol ne rabiš nobenega remapa. Posegov pa tut ni treba prov dost za water injection.1.8T napisal/-a:http://www.zup-racing.com/forum/viewtopic.php?t=130nebivedu napisal/-a: Vodno injektiranje so imel že med 2 svetovno vojno v spidfire-jih(ne vem kak se pravilno napiše) in mustangih američani in angleži, da so lahko lovil hitrejše nemške avione, pa da so jim lahko pobegnil. Tko da ne vem, če je to glih natega.
Sam sem videl že kr nekaj avtov s tem in tut na svojega sem hotel montirat, sam sem se potem namesto da bi šel cestni avto rihtat odločil za terenca. Tukaj pa ni problemov s pregrevanjem.
Resda tist na internetu nakladajo ko pravijo do 50% moči, je pa res da ti kakih dodatnih 20% hitro da vodna para saj je kompresija pri pari visoka.
Kar se pa tiče čiščenja mašine z vodno paro, pa verjamem, ker voda veže saje nase in jih razgradi.
Tukaj sem ze nekaj pisal... Brez posega in remapa ECU-ja ne pridobis kaj dosti, morda poleti, pozimi pa skoraj nic. Avtomobil sicer zna sam premakniti kote predvziga, ampak za taksne procente pridobitka to ne zadosca vec in je treba stopiti do RSR-a na valje in custom tuning.
Mi je pa najbolj vsec sistem Snowperformance...
/jan