Stran 1 od 2

Turbina

Objavljeno: 14 Jul 2005, 20:42
Napisal/-a Alboreto
Helou folk,mene pa zanima če bi se lahk predelal tole turbinco za mojga GTIija...je namreč od alfe dizl k mu je ventil zabil in je tipo zdele kupu drug motor,tole drobovje je pa k meni prvleku da mam spravljen na suhem...in sva mal gledala turbino pa me zanima kak bi se dal tole reč spravt na mojo koreto..
Aja pa še neki a je intercooler obvezn da je zravn a se da tole narest da bi blo brez tega?
Btw,Zup a bi se Donko spustu v kako tako predelavo,pa če bi ,kolk bi me vse to(po možnosti brez interkulerja) cca. kuštal?? :-k :serviser
.
Slika

Slika

Tuki je pa še mal stuniran ventil,zabit v bat :D ](*,)
.
Slika

Objavljeno: 14 Jul 2005, 21:41
Napisal/-a _BANDIT_
Stari, brez zamere, ampak to je nerealen cilj.

1. Če ti je že lamelo problem zamenjat pri Suzi, potem bi bil montaža turbine (pa ne tele, ker ni prava) in ostalih stvari ,ki jih to potegne zraven, neprimerljivo večji strošek.

2. Tud Donko se nebi šel ubadat s tem. Kot prvo nima cajta, kot drugo pa tud zaradi točke 1, kot tretje pa zaradi tega, ker je bosa zabiti TOOOOOLK cajta in TOOOOOOOLK denarja za en 1.3 motor, da mu daš gor turbino.

LP. ZUP

Objavljeno: 15 Jul 2005, 01:02
Napisal/-a re-volt
3. dizlova turbina se vrti pod drugačnimi obrati.
4. brez fajne obdelave računalnika ti bo mašina nardila :violent2

Objavljeno: 15 Jul 2005, 01:58
Napisal/-a Pugi
Ma ne, sj se da z dizlovo turbino tud nardit kej, sam je pa res, da je bol če maš primerno motorju...

Objavljeno: 15 Jul 2005, 07:09
Napisal/-a djsly
Kolk hoče met za to turbino?

Objavljeno: 15 Jul 2005, 14:26
Napisal/-a Alboreto
Aja taka je pol ta reč...no sej zato sm pa najprej vprašal,hvala lepa vsem!
@ djsly,za turbino ne vem sicer kolk bi hotu,men k sva kolega je reku da bi jo itak za en normaln dnar dal,drugač je pa djau da so turbine tm okol 20-30k :-k
BTW Jure,kako si mislu ne tele ker ni prava?? :-k

Objavljeno: 05 Okt 2006, 11:38
Napisal/-a ponti
Eno vprašanje:

Zakaj se od dizla turbine ne da dat na bencinarja?


L.P.

Objavljeno: 05 Okt 2006, 11:40
Napisal/-a nebivedu
Dizel ne rabi tok pritiska kot bencinar, pa se turbine vrtijo z manjšimi obrati in dajejo manj pritiska. Zato so v teh turbinah tut lopatice drugače postavljene, pa zdržijo tudi manj.

Objavljeno: 05 Okt 2006, 11:42
Napisal/-a ponti
Samo načeloma bi pa mogla turbina zdržat a ne ?

Objavljeno: 05 Okt 2006, 11:51
Napisal/-a nebivedu
ponti napisal/-a:Samo načeloma bi pa mogla turbina zdržat a ne ?
Ne, ker imajo turbine manj obratov, pri dizlih se vrtijo od 60 do 90.000, pri bencinarjih pa orenk preko 100.000(petka turbo od 120 do 160.000)

Objavljeno: 05 Okt 2006, 12:11
Napisal/-a ponti
Se pravi da bi jest to turbino loh preobremeniv z benz motorjem,
ali bi se samo počasnej vrtela s tem pa bi blo posledično manj pritiska?


L.P.

Objavljeno: 05 Okt 2006, 12:20
Napisal/-a nebivedu
Najbrž bi jo skuru prov na hitro. Ležaji bi šli zlo hitr.

Objavljeno: 05 Okt 2006, 13:12
Napisal/-a iKst
To ni res, da majo dizel turbine manj obratov in so zato neprimerne za bencinarje. TDIje filajo tudi z 1.5 bara, obrati so pa itak odvisni od turbine in motorja itd.

Problem je v tem, da so turbine za dizle prirejene pretoku plinov na dizlih. Vrteti se začnejo že pri zelo nizkih obratih, posledično pa jih dokaj hitro zmanjka. Če daš tako turbino na bencinarja boš sicer imel poln boost pri recimo 2000 obratih, ampak boost ne bo zdržal dolgo zaradi omejitve pretoka skozi turbino.

Če že hočte uporabit turbine iz dizlov se pozanimajte kakšne specifikacije ima turbina velikost turbine, kompresorja, A/R razmerja itd. Da se, ampak je treba izbrat pravo turbino za določen motor. Dober primer so Holset turbine, ki so drugače vgrajene v Cummins dizle, jih pa na veliko uporabljajo v bmwjih recimo.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 07:16
Napisal/-a ponti
Super!
Pol še ni vse izgubljeno \:D/

Objavljeno: 06 Okt 2006, 07:18
Napisal/-a nebivedu
ikst sem siguren, da imajo dizelske turbine manj obratov, imajo pa tut drugačne kote lopatic, da lahko že pod nizkimi obrati dodajajo več zraka. In zato ne pridejo v poštev za bencinarje.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 08:13
Napisal/-a ponti
Pa sej men je to uredu da vleče od nule, sam mal me skrbi kaj bo pri
višjih obratih.


L.P.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 09:02
Napisal/-a nebivedu
ponti napisal/-a:Pa sej men je to uredu da vleče od nule, sam mal me skrbi kaj bo pri
višjih obratih.


L.P.
Pri višjih obratih boš pa gagal. Dizelske turbine delajo pri dizlih do ene 4500 obratov, pol je pa konc, pr bencinarju se pa pr teh obratih zabava šele orenk začne, tko da ti odsvetujem uporabo take turbine.

Pa še to, če vleče z nule, kaj to pomeni za mrzlo mašino - da že takoj ko avto vžgeš dobi full šus, sploh, ker imaš zaug, ki ti nabije 1500 obratov in pod temi obrati ti že dobivaš kr orenk pritisk iz turbine. Olje pa ni še niti v turbini niti v mašini ogreto, niti ga še ni po celi mašini razmetalo, da bi vsaj kej mazalo.

Taka mašina ti bo delala mogoče kak mesec, pol bo pa zaribala.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 10:17
Napisal/-a ponti
Aha hvala ](*,)

Objavljeno: 06 Okt 2006, 16:19
Napisal/-a door_man
Da probamo mal razjasnt tole dilemo. Glede na to da je govora o turbokompresorju, ki za pogon uporablja pretok plinov je nemogoče na pamet govort o tem kje in kako bo delala samo na podlagi obratov. In turbina se sigurno ne bo prevrtela pa če jo daš na katerikoli avto, zato je wastegate, razen če le ta zataji. Laično: dizel s prostornino 2 litra bo pri enakih obratih dal ravno toliko plinov kot bencinar z enako prostornino, oz. dizel s prostornino 2 litra bo pri 3000 obratih dal od sebe toliko plinov kot bencinar s prostornino 1 liter pri 6000 obratih. Pri turbinah je važno samo koliko pretoka so sposobne prenest. Predvidevam da je tale turbina od 1.9 JTD motorja, kar pomeni, da bi na 1.3 bencincu mogoče še kej dala od sebe. Ne pa pričakovat čudežev, mogoče 0,3 bara. Če bi hotu karkol konkretnega bi mogu itak dobit kompresor mapo za to turbino.

Pa tale s štandgasom je tud mal bosa. Če držim na mojmu turbaču gas na mestu magar na 5000 rpm turbina ne ustvarja nobenega pritiska, ker je wastegate odprt.

EDIT: sm šu mal literaturo pogledat, težava je lahko če turbina nima wastegatea, kar drži za nekatere dizel turbine in pa pri variabilnih turbinah je lahko problem v tem da imajo plini bencinarja višjo temperaturo česar mehanizem za krmiljenje ne zdrži. Preveri kakšno turbino imaš.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 20:51
Napisal/-a nebivedu
door_man napisal/-a: Laično: dizel s prostornino 2 litra bo pri enakih obratih dal ravno toliko plinov kot bencinar z enako prostornino, oz. dizel s prostornino 2 litra bo pri 3000 obratih dal od sebe toliko plinov kot bencinar s prostornino 1 liter pri 6000 obratih. Pri turbinah je važno samo koliko pretoka so sposobne prenest. Predvidevam da je tale turbina od 1.9 JTD motorja, kar pomeni, da bi na 1.3 bencincu mogoče še kej dala od sebe. Ne pa pričakovat čudežev, mogoče 0,3 bara. Če bi hotu karkol konkretnega bi mogu itak dobit kompresor mapo za to turbino.

Pa tale s štandgasom je tud mal bosa. Če držim na mojmu turbaču gas na mestu magar na 5000 rpm turbina ne ustvarja nobenega pritiska, ker je wastegate odprt.

EDIT: sm šu mal literaturo pogledat, težava je lahko če turbina nima wastegatea, kar drži za nekatere dizel turbine in pa pri variabilnih turbinah je lahko problem v tem da imajo plini bencinarja višjo temperaturo česar mehanizem za krmiljenje ne zdrži. Preveri kakšno turbino imaš.
Poglej, kako lahko ima dizel pri 3000 obratih tok izpuha kot bencinar pri 6000 obratih z isto prostornino.
LAIČNO za 2000ccm motor: Če stisneš recimo 2 litra zraka v mašino, bo na drugi strani 2 litra zraka vn prišlo. Če to narediš 3000x na minuto, bo prišlo 3000x2litra ven, če pa narediš to 6000krat na minuto pa bo prišlo 6000x2litra ven. Torej ne more biti tukaj tok razlike. Tko da mislim, da si se uštel v tem.