Turbina KO4

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Turbina KO4

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

Slika


Lp namreč zanima me če mi gdo izkušnje z to turbino!namreč zanima me kakšna je kej razlika med KO3 in KO4 namreč pri beji je cena okoli 250K takale turbina in me sedaj zanima če bi bilo vredu menjati od octavie turbinco na KO4???





lp venom
Zadnjič spremenil _VeNoM_, dne 14 Okt 2004, 12:59, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Re: KO4

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

_VeNoM_ napisal/-a:Slika


Lp namreč zanima me če mi gdo izkušnje z to turbino!namreč zanima me kakšna je kej razlika med KO3 in KO4 namreč pri beji je cena okoli 250K takale turbina in me sedaj zanima če bi bilo vredu menjati od octavie turbinco na KO4???

lp venom
K03 - original
K03 sport - original pri 180 konjskih motorjih. Izpusni del enak, sesalni del malenkost vecji (1mm).
K04 - Izpusni in sesalni del vecja od k03 in ne pase "srauf na srauf" kot zamenjava.

Splaca se, seveda se splaca. S K04 turbino prilezes lahko do 350 konjev (in vec). Problem je edino to, ker moras se veliko drugih stvari zamenjat, tako da je neka ocena dodatnih stroskov pri menjavi na k04 turbino med 700K in miljom tolarji.

/jan
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

torej to pomen da IC treba večji,kaj pa bi bilo potrebno menjati pri original mašini??? če zamenjam turbino???



namreč planiram t original mašino 1.8T čipat!! plus kolektor oz komplet devito izpuh! mislim da bi bilo dosti????sam tale KO4 me privlač :? :?
mi jo je pr beji pokazu sm sam gledu,je reku da je to za eXtrem tuninge 8)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

_VeNoM_ napisal/-a:torej to pomen da IC treba večji,kaj pa bi bilo potrebno menjati pri original mašini??? če zamenjam turbino???



namreč planiram t original mašino 1.8T čipat!! plus kolektor oz komplet devito izpuh! mislim da bi bilo dosti????sam tale KO4 me privlač :? :?
mi jo je pr beji pokazu sm sam gledu,je reku da je to za eXtrem tuninge 8)
Cicera vprasi, on je sel na K04...

Menjas IC, injektorje, tlacno regulacijo bencina, komplet cevi sesalnem traktu turbine, komplet izpuh, DV moras dati aluminijast, pa se polhno enih malenkosti, katere ti nanesejo en kup dnarja... da ne govorimo o tem, da moras potem zadevo tudi ustaviti, kar pomeni drugo podvozje, druge bremze (komplet), ce hoces taksno moc spravit na tla, rabis 4x4 pogon, ce ga nimas pa vsaj zaporo diferencijala in se in se in se in se bi lahko nasteval.

Magicna meja, ko je se denarno zmerna je nekje k03 sport turbina in 230 konjev. Od tu naprej se pa zadeve vecajo s kvadratom :idea:

/jan
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

hm sam KO3 sport mi ni nč omenu model!pr mojmu je navadna torej KO3??torej 150KM je KO3,OCTAVIA RS pa ima 180km pa KO3sport!!hm zanimivo!






no hvala za vse! 8)
Zadnjič spremenil _VeNoM_, dne 03 Dec 2004, 18:21, skupaj popravljeno 1 krat.
ghibli
Presenetljivo normalen za hondaša
Prispevkov: 138
Pridružen: 12 Okt 2004, 18:33

Re: KO4

Odgovor Napisal/-a ghibli »

1.8T napisal/-a: tako da je neka ocena dodatnih stroskov pri menjavi na k04 turbino med 700K in miljom tolarji.

/jan
kot je povprečje za vgrajevanje mlace bolsih zadevic. sicer pa moje skromno mnenje. turbino ni tezko dat v avto. vsi postopki so izvedljivi in vse lahko zašpila za lep miljon tako da se vse trese. problem dveh znancev izpred parih let...vzdrževanje :? . tu sta onadva znorela.

viel gluck mit neue turbine :wink:
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Khm K04 gre na max 270 ps, Cicero ma bol konkretno zadevo notr :twisted: Sam fantje ni vse motor, treba še tok podvozje porihtat da je sploh varno te konje met na cest. (dobr sej to že veste :lol: ) Zaenkat je 210 (ni nč ventilov menjanih itd) na KO3S pa ti lahk povem če na fula spelš brez TCS-a se 1 in 2 samo u prazn vrtita.

Venom glede izpuha, mal mešaš NA pa turbača. Pr turbo se kolektor menja samo če maš drugo turbino, glavna stvar je downpipe (cev z turbine) ki more bit ustreznega premera (cca 70mm) in lepo do zadnga lonca.
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

CupraR napisal/-a:če na fula spelš brez TCS-a se 1 in 2 samo u prazn vrtita.
Ja, ti lahko TCS izklopis, kje ga pa jaz lahko sploh vklopim? :x :D

Cehi sparajo pri teh zadevah, nema tu razvajanja kaj dosti...

/jan

P.S: Vsake tolko pomislim, kako bi blo fino spero gor met...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Jst misl da če bi se spravu nad 300 ps rihatat motor da se to splača sam na 4*4 delat. Ma sej da dobim avto čez par let u roke, pa ko faks zaklučmo bo vse gor padl (špera itd :twisted: ) TCS-ali po domače preparat za pobiranje konjev :lol:
Slika
MoJsTeR
šaljivec :)
Prispevkov: 37
Pridružen: 12 Okt 2004, 11:44
Kraj: KranJ

Odgovor Napisal/-a MoJsTeR »

Kolk pa tole pol več pije če maš tole u mašini :?:
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

MoJsTeR napisal/-a:Kolk pa tole pol več pije če maš tole u mašini :?:
Kolikor bolj jo pritiskas, toliko vec pije.

Se pa pri tebi poveca kolicina zauzitih "ta-kratkih" za pomiritev po pospeskih.

Ne vec taksnih vprasanj, lepo prosim...

/jan

P.S: Naceloma pri umirjeni voznji manj kot original, pri tiscanju pa neomejeno, tudi 22l/100km povprecje.
Zadnjič spremenil 2.7TT, dne 15 Okt 2004, 17:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Slide
Professional Drifter
Prispevkov: 159
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
Kraj: Trboule(matk****)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Slide »

CupraR napisal/-a:Jst misl da če bi se spravu nad 300 ps rihatat motor da se to splača sam na 4*4 delat. Ma sej da dobim avto čez par let u roke, pa ko faks zaklučmo bo vse gor padl (špera itd :twisted: ) TCS-ali po domače preparat za pobiranje konjev :lol:
Veliko vprašanje je, kako bi zdržala sklopka pri toliko konjih...če bi mel 4x4 seveda...ta takoj bolj trpi, saj kolesa ne ponavadi ne zdrsnejo...no seveda...če bi se spravljal v tako predelavo, bi najbrž tudi sklopko menjal.
Druga stvar pa je medsebojno izključevanje špere in TCS...lahko sicer skombiniraš, vendar pa je to bolj tako, TCS bo zaviral prehitro vrteče kolo, špera bo pa moč prenašala na tistega z več oprijema...skratka...malo se to tepe med sabo :wink:
Še vedno je najboljša in najbolj učinkovita stvar mehanska špera ali LSD, ne pa razni el. pripomočki...če hočeš THE REAL THING seveda :wink:
Slika
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

spera = 800 EUR.

vedno bolj in bolj razmisljam in kujem nacrte...

/jan
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

dejte mi zdej povedat kok OCTAVIA 1.8T 150KM pije????


jaz mislim sevde pol zadevo še čipat pa komplet izpuh devito športni od kolektorja dokonca!






lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Suljo
Mafijc sa ?rnu?a
Prispevkov: 17
Pridružen: 12 Okt 2004, 18:35
Kraj: Lj Črnuče

Odgovor Napisal/-a Suljo »

Venom ta mašina pije od recimo 7-8l mirne vožnje in tut do 17l če ga gonš! Je meu fotr Octavio s to mašino sam je bla automatik in zarad tega je bla tut taka poraba, sam tut z ročnim menjalnikom nou dost manša, kvečjem za kšn litr :wink:
LP
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

lepo no sm se menu z gospodom devtotom nekaj ur nazaj in mi je sam reku da mi bo komplet izpuh naredu za to mašino!mam pa v planu da se cevi končajo pred zadnjimi gumami!in naj bi ven gledali na obeh straneh po ena cev! sam spet vem da homolomo nedovoli tega :? :?



drgač glede turbine bm pa kr ostal pr original zadevi!


lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

_VeNoM_ napisal/-a:dejte mi zdej povedat kok OCTAVIA 1.8T 150KM pije????
zmerna voznja 8l
moja zena 7,5l
jaz sam 9l
ko sem razpolozen 9,5
ko se mi mudi 14l
ko se mi hudo mudi 22l
_VeNoM_ napisal/-a: jaz mislim sevde pol zadevo še čipat pa komplet izpuh devito športni od kolektorja dokonca!
lahko devito, priporocam ti jemca. jasno, decat.

/jan
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

hvala z priporočilo!sam jaz pa devito sma kr dobra kolega tko da mislim mu kr zaupam!ne da jemcu nezaupam sm slišu tud o jemcu dobre stvari nobene pa slabe!!




lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

_VeNoM_ napisal/-a:dejte mi zdej povedat kok OCTAVIA 1.8T 150KM pije????


jaz mislim sevde pol zadevo še čipat pa komplet izpuh devito športni od kolektorja dokonca!
Od turbine do konca se menja :lol: sorry k tečnarm. Poraba pr 1.8T je zelo nizka glede na konje pod havbo. Pr Leonu, uglavnm pr mestni vožnji je okol 11-11,5l, kar je vsaj zame zelo malo. Najbolj da greš k devitotu delat, da mamo pol recimo eno primerjavo kok ker izpuh prenese na moči (devito vs jemc)
Slika
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

hm zanimivo!no lejte moj plan je tko!1.8T z čipom in izpuhm drugim!gume 15col 195/45/15 mogoče 205/45/15 čene pa 16!zdej nevem kok konjov bom stisnu ven!ampak turbina KO4 je prehudo zamene kokr vidim!







lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Odgovori