TypeKoshiR napisal/-a:aha 1.8T se ze pripravlja na projekt nove zverine
(bo padla tista scena ko sva nazadnje govorla krogci.com )
LP
Morda, morda... za moj s'kret mam ze vrsto kupcev, rabljene krogce po Nemciji pa tudi ze kar nekaj casa spremljam... Zdej prenavljamo kuhinjo doma, tko da racunam enkrat zacetek naslednjega leta narediti swap
Bol da jih kupis kje drugje ponavadi imajo v Angliji very nabite cene !
aja pa bolje da kupis vecje in jih zreguliras v fuel map kot da kupis spet ene srednje in jih bos spet pol na koncu tuningafural na 100%
aha se pravi se jih da zregulirat? ker kukr sm do zdej zasledil se za isto ceno dobi npr. 555cc in 850cc injektorje
in ker res ne vem do kok HP bom prišel v končni fazi bi se zato res splačalo kupit npr. 850cc ker bojo teli 100% zadostovali ker čez 700hp pa res ne bom šel
praviš da je anglija draga... hja.. zaenkrat jih drugje še nism najdu, res pa je da se še nism kej preveč poglobil v iskanje
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
TypeKoshiR napisal/-a:aha 1.8T se ze pripravlja na projekt nove zverine
(bo padla tista scena ko sva nazadnje govorla krogci.com )
LP
Morda, morda... za moj s'kret mam ze vrsto kupcev, rabljene krogce po Nemciji pa tudi ze kar nekaj casa spremljam... Zdej prenavljamo kuhinjo doma, tko da racunam enkrat zacetek naslednjega leta narediti swap
sunshiner, sam za info. V SR20DET pašejo injektorji iz RB26DET. Sicer niso veliko večji, so 444cc če se ne motim, ampak se jih pa da dabit zelo poceni na SXOC.
Če pa misliš krepko čez 300 pol se ti pa res splača kr 850cc vzet, da boš siguren
Vem da ni tema sam vse eno,
a je kdo sploh normalen na tem forumu :-° :-° :-° ,
pocasi bo mel en naš avto skoraj tlko konjev,
kot jih ma drugje cel klub
Se preden se lotis vecjih injektorjev moram zamenjati se MAF senzor (LMM po domace). Serijski MAF je dober do nekje 300KM. Potem rabis kaksnega od Nissana 300ZX ali pa od kaksnega novejsega Mustanga, ti bodo dobri za 500KM. Za se vec pa od Infiniti QX45.
Potem je seveda vprasanje tuninga serijskega racunalnika.
Najlazje bi bilo zamenjati vse skupaj.
Prodajajo se 600cc injektorji od ATR. Zelo ugodno. Z dvignjenim tlakom goriva je slo precej cez 500KM z njimi.
Na s14 nevem do kolk je MAF sposoben ampak vem da na CA18 lepo paše od 300zxa in se ga da poceni dobit rabljenega. Prav tako se da dobit rabljene injektorje. Spremljal malo oglase na SXOC in se bo sigurno kaj našlo.
Btw...če misliš take resne posege delat pol je itak najboljš komplet engine management zamenjat s kakšnim Power FC ali E-manage. Sicer ni poceni, ampak pri takem tunigu nimaš več kej delat s serijskim ECUjem pomoje.
cc 206 napisal/-a:Vem da ni tema sam vse eno,
a je kdo sploh normalen na tem forumu :-° :-° :-° ,
pocasi bo mel en naš avto skoraj tlko konjev,
kot jih ma drugje cel klub
Jaz jih še 200 ne bom mel. Je pa res, da bom montiral brisalce na stranske šipe, tko da verejtno vseeno ne spadam čist med normalne
Na kaksnem TDI je MAF dober za 150KM. Ce pa govorimo o SR20DET pa gre do 300KM. Ce ti je dolgcas priklopi voltmeter na izhod in pomeri koliksno napetost pokaze na 250KM. MAF gre od 0 do 5V. Ko je pretok zraka tako velik, da je izhodna napetost ze na 5V je cas za vecji MAF.