Stran 2 od 5

Objavljeno: 01 Sep 2005, 13:43
Napisal/-a 2.7TT
TypeKoshiR napisal/-a:aha 1.8T se ze pripravlja na projekt nove zverine
(bo padla tista scena ko sva nazadnje govorla krogci.com :-$ )

LP
Morda, morda... za moj s'kret mam ze vrsto kupcev, rabljene krogce po Nemciji pa tudi ze kar nekaj casa spremljam... Zdej prenavljamo kuhinjo doma, tko da racunam enkrat zacetek naslednjega leta narediti swap :D

Bomo vidli...

/jan

Objavljeno: 01 Sep 2005, 13:54
Napisal/-a Malecky
Hehe...upam da skrati menjava Jan :D

Objavljeno: 01 Sep 2005, 14:08
Napisal/-a TypeKoshiR
Hudo #-o to bo se trgal !

Objavljeno: 01 Sep 2005, 14:18
Napisal/-a SunShiner

Objavljeno: 01 Sep 2005, 14:36
Napisal/-a TypeKoshiR
Bol da jih kupis kje drugje ponavadi imajo v Angliji very nabite cene !
aja pa bolje da kupis vecje in jih zreguliras v fuel map kot da kupis spet ene srednje in jih bos spet pol na koncu tuningafural na 100%

LP

Objavljeno: 01 Sep 2005, 16:36
Napisal/-a SunShiner
aha se pravi se jih da zregulirat? ker kukr sm do zdej zasledil se za isto ceno dobi npr. 555cc in 850cc injektorje :D

in ker res ne vem do kok HP bom prišel v končni fazi bi se zato res splačalo kupit npr. 850cc ker bojo teli 100% zadostovali ker čez 700hp pa res ne bom šel :D:

praviš da je anglija draga... hja.. zaenkrat jih drugje še nism najdu, res pa je da se še nism kej preveč poglobil v iskanje :)

Objavljeno: 01 Sep 2005, 19:01
Napisal/-a cc 206
1.8T napisal/-a:
TypeKoshiR napisal/-a:aha 1.8T se ze pripravlja na projekt nove zverine
(bo padla tista scena ko sva nazadnje govorla krogci.com :-$ )

LP
Morda, morda... za moj s'kret mam ze vrsto kupcev, rabljene krogce po Nemciji pa tudi ze kar nekaj casa spremljam... Zdej prenavljamo kuhinjo doma, tko da racunam enkrat zacetek naslednjega leta narediti swap :D

Bomo vidli...

/jan
A pade audi mogoče :-°

Objavljeno: 01 Sep 2005, 19:29
Napisal/-a iKst
sunshiner, sam za info. V SR20DET pašejo injektorji iz RB26DET. Sicer niso veliko večji, so 444cc če se ne motim, ampak se jih pa da dabit zelo poceni na SXOC.

Če pa misliš krepko čez 300 pol se ti pa res splača kr 850cc vzet, da boš siguren :)

Objavljeno: 01 Sep 2005, 19:57
Napisal/-a SunShiner
to vem da pašejo iz RB26DET ampak DEJANSKO je vprašanje če se jih splača kupit ker se pod 400hp res ne mislim pogovarjat :)

tko da bi res rad našel kje čimcenejše minimum 600cc injektorje. ja vem da 600cc ne obstajajo ampak to je bil samo primer ;)

ikst - lahko ti kkšnga kolega iz anglije vprašaš če se da kje kkšne rabljene dobit?

Objavljeno: 01 Sep 2005, 20:00
Napisal/-a cc 206
Vem da ni tema sam vse eno,
a je kdo sploh normalen na tem forumu :-° :-° :-° ,
pocasi bo mel en naš avto skoraj tlko konjev,
kot jih ma drugje cel klub :-$ :-$

Objavljeno: 01 Sep 2005, 20:56
Napisal/-a 2.7TT
cc 206 napisal/-a: A pade audi mogoče :-°
Upam, ce bo vse po sreci en karavan S4 l'2000 2.7 V6 TT...

\:D/

/jan

Objavljeno: 01 Sep 2005, 22:27
Napisal/-a Charger
Se preden se lotis vecjih injektorjev moram zamenjati se MAF senzor (LMM po domace). Serijski MAF je dober do nekje 300KM. Potem rabis kaksnega od Nissana 300ZX ali pa od kaksnega novejsega Mustanga, ti bodo dobri za 500KM. Za se vec pa od Infiniti QX45.
Potem je seveda vprasanje tuninga serijskega racunalnika.
Najlazje bi bilo zamenjati vse skupaj.
Prodajajo se 600cc injektorji od ATR. Zelo ugodno. Z dvignjenim tlakom goriva je slo precej cez 500KM z njimi.

Objavljeno: 01 Sep 2005, 23:54
Napisal/-a SunShiner
kar se injektorjev od ATRja tiče sem že v kontaktu z Vsevedom ;)

kar se pa MAF senzorja tiče - a ti to praviš prov točno za mojga da je dober samo za do ene 300hp al je to bl tko.. splošno?

Objavljeno: 02 Sep 2005, 00:02
Napisal/-a SunShiner
cc 206 napisal/-a:Vem da ni tema sam vse eno,
a je kdo sploh normalen na tem forumu :-° :-° :-° ,
ne. glih to je čar tega kluba :priklon :serviser
cc 206 napisal/-a:pocasi bo mel en naš avto skoraj tlko konjev,
kot jih ma drugje cel klub :-$ :-$
sej nismo mi krivi da drugje razumejo pod tuning montažo poliestra in športnih filtrov :D: :D:

Objavljeno: 02 Sep 2005, 00:04
Napisal/-a iKst
Na s14 nevem do kolk je MAF sposoben ampak vem da na CA18 lepo paše od 300zxa in se ga da poceni dobit rabljenega. Prav tako se da dobit rabljene injektorje. Spremljal malo oglase na SXOC in se bo sigurno kaj našlo.

Btw...če misliš take resne posege delat pol je itak najboljš komplet engine management zamenjat s kakšnim Power FC ali E-manage. Sicer ni poceni, ampak pri takem tunigu nimaš več kej delat s serijskim ECUjem pomoje.

Objavljeno: 02 Sep 2005, 00:06
Napisal/-a iKst
cc 206 napisal/-a:Vem da ni tema sam vse eno,
a je kdo sploh normalen na tem forumu :-° :-° :-° ,
pocasi bo mel en naš avto skoraj tlko konjev,
kot jih ma drugje cel klub :-$ :-$
Jaz jih še 200 ne bom mel. Je pa res, da bom montiral brisalce na stranske šipe, tko da verejtno vseeno ne spadam čist med normalne \:D/

Objavljeno: 02 Sep 2005, 00:08
Napisal/-a SunShiner
iKst: ja, res mislim take posege delat, sej to že skoz pravim. zakaj me noben nikoli ne jemlje resno? :D:

drgač je pa itaq tud v planu drug ECU... da brez tega ne bo šlo vem že neki časa. nism si pa mislu da bo to treba tok kmal menjat :-k

aja pa I have my eyes on SXOC O:)

Objavljeno: 02 Sep 2005, 13:30
Napisal/-a Charger
Na kaksnem TDI je MAF dober za 150KM. Ce pa govorimo o SR20DET pa gre do 300KM. Ce ti je dolgcas priklopi voltmeter na izhod in pomeri koliksno napetost pokaze na 250KM. MAF gre od 0 do 5V. Ko je pretok zraka tako velik, da je izhodna napetost ze na 5V je cas za vecji MAF.

Objavljeno: 02 Sep 2005, 13:34
Napisal/-a SunShiner
ok, bom za foro to naredil... v prostem teku seveda, ne? :D:

Objavljeno: 02 Sep 2005, 20:10
Napisal/-a Drifter
glede power fc-ja, dobr se pozanimi kdo ti bo naložu software in mapiru..

jst sm ga skor kupu, ko sn zadn cajt zvedu, d doben noče delat z njim( ker ga pač ne poznajo)..