evo to!Pugi napisal/-a:
Kapa to - avspuh mi se odlomi takoj za kolektorjem. Takrat avto ni šel nikamor.
Izpuh za namene dirkanja
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Tam na tistem linku sem prebral, ampak še vedno ne vem čist vredu tole.
Se pravi da je najbol če js nardim ene 55 začetno cev, pa potem 50 naprej pa čimbolj prehodno.
A je to vredu, da men poka iz auspuha (nazaj zabija), ko prestavim v nižjo in spustim sklopko?
Se pravi da je najbol če js nardim ene 55 začetno cev, pa potem 50 naprej pa čimbolj prehodno.
A je to vredu, da men poka iz auspuha (nazaj zabija), ko prestavim v nižjo in spustim sklopko?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Spet moje kmečko razmišljanje...dirkalni avti so narejeni za performance ne? Dirkalnim avtom grgra in poka iz izpuha ob spuščenem plinu...torej to verjetno ni slabo...vsaj za zmogljivosti hudiča to je delalo tudi včasih, ko so pjebi na motorjih ali pa na starih avtih fergazar malo "sfrizirali" da je bolj letelo(sicer tud več žrlo)Pugi napisal/-a:Tam na tistem linku sem prebral, ampak še vedno ne vem čist vredu tole.
Se pravi da je najbol če js nardim ene 55 začetno cev, pa potem 50 naprej pa čimbolj prehodno.
A je to vredu, da men poka iz auspuha (nazaj zabija), ko prestavim v nižjo in spustim sklopko?
Grgranjeobspuščenemplinurullllz
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Vazna je hitrost izpusnih plinov in ne backpressure. Noces "backpressure" ce hoces da avto kam gre.
Glede odlomljenjega izpuha pa si premalo povedal. Je izpuh povsem odpadel ali ja bila samo razpoka.
Zakaj pa Integra na dirki v SG in Koshirjev Civic oba brez izpuha bolj letita kot s izpuhom. Zato ker imajo izpusni plini povsem prosto pot.
Zacuda celo F1 dirkalniki vozijo brez izpuha. Ce bi "backpressure" kaj pomagal bi bili zaviti v izpusne cevi, da se nebi videlo voznika ven iz avta.
Glede odlomljenjega izpuha pa si premalo povedal. Je izpuh povsem odpadel ali ja bila samo razpoka.
Zakaj pa Integra na dirki v SG in Koshirjev Civic oba brez izpuha bolj letita kot s izpuhom. Zato ker imajo izpusni plini povsem prosto pot.
Zacuda celo F1 dirkalniki vozijo brez izpuha. Ce bi "backpressure" kaj pomagal bi bili zaviti v izpusne cevi, da se nebi videlo voznika ven iz avta.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Cev se je cca 80cm po kolektorju prav snela - torej je bilo izpuha le dober meter. Avto je mel zvok ko od sunshinerja, še huj, ampak šel pa ni tako kot bi mogel.
Sm pa zdj kr zadovoln. No sj vidim da teorija o backpressrju je resnična in skapiral sm tud kako je treba. Tenxju
Sm pa zdj kr zadovoln. No sj vidim da teorija o backpressrju je resnična in skapiral sm tud kako je treba. Tenxju
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Pri NA vsaj za honde je najboljsi tak kolektor, ki gre pri odbijacu ven, pri stran opred sprednjo gumo, torej sploh ni vec izpuha ampak samo kolektor, ce bo kdaj prevec denarja si bomo enga tazga umislil samo za na drage huda zadeva
Tko da back pressure je fake vsaj katr se hond tice, mi je Jemc naredu auspuh in takrat se avto ni vec hotu vrtet v visje rpm, je dobil moc spodaj ampak gor pa ni hotu lezt sam zato k je bil pameten in mi hotu dat tazga fi-ja kot sem jaz rekel, tko da on nej kar ma njegovo teorijo o BP in hondah
LP
Tko da back pressure je fake vsaj katr se hond tice, mi je Jemc naredu auspuh in takrat se avto ni vec hotu vrtet v visje rpm, je dobil moc spodaj ampak gor pa ni hotu lezt sam zato k je bil pameten in mi hotu dat tazga fi-ja kot sem jaz rekel, tko da on nej kar ma njegovo teorijo o BP in hondah
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
K smo že pri dirkalnih izpuhih. Odloču sem se, da bom dal na svojega fi60 sistem (glede na to, da je dolg pa še z veliko krivinami se mi zdi, da ni preveč). A kdo ve kje bi krivil cevi fi60, ker običajno samo do 50. Ne rabim inox ampak bolj low budget aluminizirano jeklo, torej Devito odpade.
Mogoče Lauš? Jureš?
Ircar: kaj maš ti za en fi sistema gor?
Jan
Mogoče Lauš? Jureš?
Ircar: kaj maš ti za en fi sistema gor?
Jan
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Jop nekak mors zracunat da tako kot pri max in pri min rpm plini sopajo ven in se ne zadrzujejo v cevi...ena fora je tud da mas auspuh cim bolj vroc ker se plini sprot ne ohlajajo na ceveh in sopajo ven sam to je dost frka narest moras cim dlje navlect gor tisto tkanino, k dobim kolektor se bom posluzu te tehnike pa vam povem kako se bo obnesla !
Je pa itak vec ali manj vse odvisno od kolektorja ker ta je tisti ki spedena vse zacetne pline kar je od sredine avta naprej je ze bolj adijo je ze skor zuni...torej po moji logiki 90% ce ne clo 96% kolektor ostalo pol auspuh da ni premajhen fi aliprevelik da se plini not ne zadrzujejo !
LP
moj mnenje
Je pa itak vec ali manj vse odvisno od kolektorja ker ta je tisti ki spedena vse zacetne pline kar je od sredine avta naprej je ze bolj adijo je ze skor zuni...torej po moji logiki 90% ce ne clo 96% kolektor ostalo pol auspuh da ni premajhen fi aliprevelik da se plini not ne zadrzujejo !
LP
moj mnenje
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt: