Stran 2 od 4

Objavljeno: 03 Sep 2005, 05:29
Napisal/-a Dust
Pugi napisal/-a:
Kapa to - avspuh mi se odlomi takoj za kolektorjem. Takrat avto ni šel nikamor.
evo to! :-k

Objavljeno: 03 Sep 2005, 09:38
Napisal/-a Rider
Najlažje je rečta samo da backfire škodi motorju, pa nič razložiti kako to in zakaj... Mislim da nas je tukaj gor kar nekaj ki jih to zanima zakaj je tako...

Objavljeno: 03 Sep 2005, 09:43
Napisal/-a Pugi
Tam na tistem linku sem prebral, ampak še vedno ne vem čist vredu tole.

Se pravi da je najbol če js nardim ene 55 začetno cev, pa potem 50 naprej pa čimbolj prehodno.

A je to vredu, da men poka iz auspuha (nazaj zabija), ko prestavim v nižjo in spustim sklopko?

Objavljeno: 03 Sep 2005, 10:06
Napisal/-a Slide
Pugi napisal/-a:Tam na tistem linku sem prebral, ampak še vedno ne vem čist vredu tole.

Se pravi da je najbol če js nardim ene 55 začetno cev, pa potem 50 naprej pa čimbolj prehodno.

A je to vredu, da men poka iz auspuha (nazaj zabija), ko prestavim v nižjo in spustim sklopko?
Spet moje kmečko razmišljanje...dirkalni avti so narejeni za performance ne? Dirkalnim avtom grgra in poka iz izpuha ob spuščenem plinu...torej to verjetno ni slabo...vsaj za zmogljivosti 8-[ hudiča to je delalo tudi včasih, ko so pjebi na motorjih ali pa na starih avtih fergazar malo "sfrizirali" da je bolj letelo(sicer tud več žrlo)
Grgranjeobspuščenemplinurullllz :banana:

Objavljeno: 03 Sep 2005, 10:13
Napisal/-a Charger
Vazna je hitrost izpusnih plinov in ne backpressure. Noces "backpressure" ce hoces da avto kam gre.
Glede odlomljenjega izpuha pa si premalo povedal. Je izpuh povsem odpadel ali ja bila samo razpoka.

Zakaj pa Integra na dirki v SG in Koshirjev Civic oba brez izpuha bolj letita kot s izpuhom. Zato ker imajo izpusni plini povsem prosto pot.
Zacuda celo F1 dirkalniki vozijo brez izpuha. Ce bi "backpressure" kaj pomagal bi bili zaviti v izpusne cevi, da se nebi videlo voznika ven iz avta.

Objavljeno: 03 Sep 2005, 10:48
Napisal/-a Slide
Hja, jaz mam počeno cev pred prednjim loncem in je samo razpoka in avto slabše gre kot je šel, ko je spoj še držal...komaj že čakam da uštimam O:)

Objavljeno: 03 Sep 2005, 11:32
Napisal/-a Pugi
Cev se je cca 80cm po kolektorju prav snela - torej je bilo izpuha le dober meter. Avto je mel zvok ko od sunshinerja, še huj, ampak šel pa ni tako kot bi mogel.
Sm pa zdj kr zadovoln. No sj vidim da teorija o backpressrju je resnična in skapiral sm tud kako je treba. Tenxju ;)

Objavljeno: 04 Sep 2005, 12:38
Napisal/-a Rider
Zanimivo, samo mi pa ni jasno zakaj je potem taka umetnost v kolektorju, samo moram še tist link malo prebrat pa mi bo mogoče kaj več jasno 8-[

Objavljeno: 04 Sep 2005, 23:23
Napisal/-a Charger
Kolektor je najbolj pomembna zadeva. Medtem ko po eni cevi drvijo plini in pridejo do sticisca cevi, ustvarijo v ostalih ceveh vakuum. Ko se odpre izpusni ventil ta vakuum posesa izpusne pline iz cilindra.

Objavljeno: 05 Sep 2005, 08:58
Napisal/-a TypeKoshiR
Pri NA vsaj za honde je najboljsi tak kolektor, ki gre pri odbijacu ven, pri stran opred sprednjo gumo, torej sploh ni vec izpuha ampak samo kolektor, ce bo kdaj prevec denarja si bomo enga tazga umislil samo za na drage :-$ :-$ :-$ huda zadeva
Tko da back pressure je fake vsaj katr se hond tice, mi je Jemc naredu auspuh in takrat se avto ni vec hotu vrtet v visje rpm, je dobil moc spodaj ampak gor pa ni hotu lezt sam zato k je bil pameten in mi hotu dat tazga fi-ja kot sem jaz rekel, tko da on nej kar ma njegovo teorijo o BP in hondah

LP

Objavljeno: 05 Sep 2005, 09:21
Napisal/-a Malecky
Jah fi dolocajo tud obrati ne sam kubatura oz. moč.

Pol je premal naredu an?

Objavljeno: 05 Sep 2005, 10:11
Napisal/-a TypeKoshiR
JOP sam on je reku da bo tak fi cez glavo, jest sem pa reku da hocem veciga ker vsi grejo na veciga, sam njega ne mores prepricat,ker on itak vse ve....ampak to je poglavje zase

LP

Objavljeno: 05 Sep 2005, 11:02
Napisal/-a mondy
K smo že pri dirkalnih izpuhih. Odloču sem se, da bom dal na svojega fi60 sistem (glede na to, da je dolg pa še z veliko krivinami se mi zdi, da ni preveč). A kdo ve kje bi krivil cevi fi60, ker običajno samo do 50. Ne rabim inox ampak bolj low budget aluminizirano jeklo, torej Devito odpade.
Mogoče Lauš? Jureš?

Ircar: kaj maš ti za en fi sistema gor?

Jan

Objavljeno: 05 Sep 2005, 12:11
Napisal/-a TypeKoshiR
Jop nekak mors zracunat da tako kot pri max in pri min rpm plini sopajo ven in se ne zadrzujejo v cevi...ena fora je tud da mas auspuh cim bolj vroc ker se plini sprot ne ohlajajo na ceveh in sopajo ven sam to je dost frka narest moras cim dlje navlect gor tisto tkanino, k dobim kolektor se bom posluzu te tehnike pa vam povem kako se bo obnesla !
Je pa itak vec ali manj vse odvisno od kolektorja ker ta je tisti ki spedena vse zacetne pline kar je od sredine avta naprej je ze bolj adijo je ze skor zuni...torej po moji logiki 90% ce ne clo 96% kolektor ostalo pol auspuh da ni premajhen fi aliprevelik da se plini not ne zadrzujejo !

LP
moj mnenje

Objavljeno: 05 Sep 2005, 12:49
Napisal/-a djsly
Torej, dowpipe, gor lambo pršraufam, in to je to?
Ne pozabit mene zanima za T motor in ne N/A! Pa še to samo za dirke, kjer se bo motor vrtel od 5.ooo - 7.5oo RPM.

Objavljeno: 05 Sep 2005, 13:06
Napisal/-a djsly
Aha še neki mi je v glavo zdele prletel....

Ali zna kaj lambo to =bat ker bo prekratka cev in bo mogoče preveč zraka not?

Objavljeno: 05 Sep 2005, 13:17
Napisal/-a djsly
sorry.

Lambdo to =bat

Lambdo sondo jebat

Lambdo sondo zajebavat
.
.
.

Objavljeno: 05 Sep 2005, 14:11
Napisal/-a Charger
Ce tlacis lambdo v navaden izpuh mora biti vsaj enih 30 cm znotraj v izpusni lonec, da ni vpliva zunanjega zraka.

Objavljeno: 05 Sep 2005, 14:24
Napisal/-a TypeKoshiR
Sam tuki je fora da so tukaj zmeraj plini na polno ker je direkt izhod iz kolektorja, tko da zunanji zrak manj vpliva na meritve kolkr na koncu izpuha, tko da to ni tolk krize glede zunanjega zraka je pa res da ne mores kar tam odrezat za lambdo ampak mora bit se nekaj cevi !

LP

Objavljeno: 05 Sep 2005, 23:14
Napisal/-a Rider
Zdaj bi pa jaz prosil še (če obstaja) kak link s kalkulacijami/enačbami za izračun kolektorja... Da se malo preizkusim v matematiki :D