Stran 1 od 1

Loputa se ne odpira do konca

Objavljeno: 03 Sep 2005, 20:01
Napisal/-a Pugi
Živ, spet sm 5 minut prčkal po avtu, ker mi je učenje dopizdilo.

Za foro sem šel probat pogledat kok se mi loputa odpre. Ugotovu sm, da se mi ob podn gasu odpre čist premal. Odpre se nekje na 2/3 maximuma. Pa tud ko v štantgasu grem k mašini in na roke zajlo potegnem se mašina hitrej zavrti kot če sm v avtu in ga zahodm.

Zanima me, če ma to kej vpliva pri vožnji. A če bi se loputa do konca odprla, a bi blo kej bol? (a bi lah več zraka not potegnu?)

Zanimajo me vsi predlogi za izboljšave, ker sm s telimi konji čist nesrečen. Sj niso slabi, sam js bi rd več... Po pa najedam vsem povrst.

Tenkju

Re: Loputa se ne odpira do konca

Objavljeno: 03 Sep 2005, 22:32
Napisal/-a Stratus_
Pugi napisal/-a: Pa tud ko v štantgasu grem k mašini in na roke zajlo potegnem se mašina hitrej zavrti kot če sm v avtu in ga zahodm.
Da nimaš kakega cigla pod gasom podloženga :D

Objavljeno: 03 Sep 2005, 22:35
Napisal/-a Pugi
Ne, to je serijsko tko. Sj že študiram kako bi to naredu, da bi se do konca odprlo. Če skrajšam zajlo tam pri pedalki bi potem potegnilo do konca, vendar bi se štantgas potem tud zvišal, ker bi bil skoz mal prtisnen. Hod stopalke ne morm povečat.

Sprašujem se tud kako bi to vplivalo na motor/konje. Zakaj dafack je tko narjen... Bom js jutr mal moje mehanike povprašal.

Objavljeno: 03 Sep 2005, 23:25
Napisal/-a Stratus_
Mogoče bi mogu predelat malo zajlo..sigurno ma kej lufta..nekak bi jo mogu našponat..zanimivo drugač tole..pa nikjer ne piše kej preveč o tem..treba probat :D

Objavljeno: 04 Sep 2005, 12:43
Napisal/-a Eddy
Throtlle loputa če se ne motim se nikoli ne odpre čisto do maximuma....lahko jo spoliraš,malo povečaš itd,pomoje pa ni najbolje prčkat okol same pozicije in kota odpiranja....

nisem pa stručko,tko da strelam... :-°

Objavljeno: 04 Sep 2005, 15:59
Napisal/-a CupraR
Ponavad se da te lopute tut širše itd sploh je to obvezno pr menjavi sesalnega kolektorja.
Se pa da tut orginal mal obdelat, sam ponavad so stene že tok tanke da je bl mal mesa za brust pa tut sm že slišal da je mel folk pol probeleme. Ni delal tako kot treba, največkat problem z nastavitvijo prostega teka.

Nism nč prčkal, sam povem kaj kej ostali pravjo (z strani hondašev)

Objavljeno: 09 Sep 2005, 16:33
Napisal/-a Pugi
No dons sm bil pri enmu kavlcu, pa smo vseskup premaknil. Js se fukam pa gruntam na pamet kako bi to naredu, tip pa pride, pa v 3sekundah naštima.


Avto se navije kot da neb mel vztrajnika, gas gre pa zdj res do podna. Ene 2 cm ma zdj dalši hod stopalka.



Js sm tak debil. Sploh nism mel do konca gasa, jafak.

Morm zdj še enkat na dinota....

Objavljeno: 09 Sep 2005, 22:09
Napisal/-a Stratus_
pr men se tud ni odpirala do konca..zdej se pa je čist ql :D sam tam na zajli je taka rebrasta zadeva in en kovinsk obroček..tist obročk mal prestavš in je to to..ne vem kako maš ti narjen, ampak važn da mal zdej ful gas :-({|=

Objavljeno: 10 Sep 2005, 00:51
Napisal/-a Pugi
egzekli

Objavljeno: 14 Sep 2005, 12:40
Napisal/-a Mrcina
Stratus_ napisal/-a:pr men se tud ni odpirala do konca..zdej se pa je čist ql :D sam tam na zajli je taka rebrasta zadeva in en kovinsk obroček..tist obročk mal prestavš in je to to..ne vem kako maš ti narjen, ampak važn da mal zdej ful gas :-({|=
JP, tole sem jaz na 19-ki naredil... Nekaj je cukala, pa sem mislil da je problem tam kje, sem zadevo naštelal, stopalka za gas se je dvignila za skoraj 2cm, postala veliko bolj občutljiva na dotik, vsaj občutek je bil tak, kot da gre avto boljš, pa še bolj mi je všeč, če sta stopalki za bremzo in gas v isti višini... Je pa res da po tem minimalnem posegu mat ni hotla več avta vozit, češ da je preveč živčen 8-[

LP Nejc

Objavljeno: 14 Sep 2005, 15:21
Napisal/-a Pugi
Men se avto zavrti pol hitreje kot prej. Pa tudi ko je treba ima še dodatn šus. Je pa res, da več pokuri, če ga do dile, ampak ob teh cenah bencina se ne bom sekiral :D:

Objavljeno: 14 Sep 2005, 16:16
Napisal/-a sajko
Sm šu tut h seb gledat pa je tut nekak na 2/3 tist obroček, sam zdej glih nebi rad uniču še tolk kot dela zdej :) Kva gre lohka narobe po tem posegu? Itaq nebi pulu do podna potlej, kdaj bi šu pa probat valjda :)

Objavljeno: 14 Sep 2005, 16:25
Napisal/-a Zzooommm
Hm tole bom pa mogu tud pr seb mal počekirat... Sicer pa mam pod gasom en štift ki gleda iz podna, da se tja pedal nasloni. Vprašanje kolk se potem sploh odpira. :-k

Objavljeno: 15 Sep 2005, 07:25
Napisal/-a Mrcina
Jaz sem pač zadevo malo probaval... Če ga daš predaleč, boš imel štantgas previsoko.... Pač naštimaš tako, da lepo dela pod štantgasom.... Pa da ima dodaten hod in da zagrabi takoj, ko se samo takneš stopalke...

Edino na hondi pa tega ni, vsaj mislim, ker pedalka stoji čist na vrhu in se tega po moje ne da naštimat, tako da zna bit odvisno od avta....

Lp Nejc

Objavljeno: 15 Sep 2005, 09:48
Napisal/-a Zzooommm
No mam eno vprašanje za tiste, ki ste nastavljali zajlo, da se vam je potem bolj odpirala loputa...
A je pred posegom avto reagiral takoj, samo da ste se mal narahlo dotaknili pedalke za gas, al je bil bl len?

Objavljeno: 15 Sep 2005, 09:54
Napisal/-a Mrcina
Prej je bil bolj len... Nisem pa jaz zadeve preverjal na loputi, ali se bolj odpira ali ne, jaz sem samo zajlo naštimal, ker sem probaval čist nekaj drugega, potem se je pa to zgodilo :D

V glavnem, prej je bil gas manj odziven, imel je krajši hod, avto ni bil tako "štarten". Po posegu se je stopalka dvignila za cca 2cm (prej si jo lahko dvignil navzgor, recimo, če si nogo spodaj dal ali pa z roko, potem je bila čisto na vrhu). Postala je dosti bolj odzivna, samo taknil si se je, pa se je mašina odzvala... Avto pa je šel po občutku bolje, lepše se je vrtel itd...

No, še enkrat, v mojem primeru se je šlo za Renault 19 1,4 energy letnik 1993.

LP Nejc

Objavljeno: 17 Sep 2005, 10:59
Napisal/-a snyper1
Jap,res je,vceraj sem sosedu pri swiftu GTIju nastimov zajlo za gas,prepucov loputo,ter cev za zrak,spucal nitke od LMM,pa mu zj dela ko sus,prej mu ga pa je morilo pri 2000 obratov,ko je gas na polno zahodu!