Wastegate in feder

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Wastegate in feder

Odgovor Napisal/-a djsly »

Končno dobil madafakin wastegate. Folk misli da so ZLATI ! ! ! !

back to subject ;)

No orginal wg (audi S2) nima za nastavljat pritiska. Torej moram to narest sam.

Se pravi en vijak, katerega se prtegne (al pa popusti), tko kot ima recimo Edo pri svojem.

Me pa zanima kako to nardit.

A sam lukno zvrtat v zgornji del, pa navoj narest in vijak not, al je kaj bolj komplicirano?

Ima kdo kako shemo kako je zgornji del WG-a sestavljen?

lp sly
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Evo tkole wg:
Slika

Pa še ena shema:
Slika


Jst moram vijak spravit tja, k je tist moder (feder). Da ga lahko pritegnem, da mi nič raka ne spusti čez WG, kadar to hočem.

Se kapiramo?
:)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Kolikor je meni znano (pa verjamem, da mi ni dosti), wastegate deluje tako, da pritisk iz sesalnega dela odpre wastegate, kateri potem spusti pline mimo turbinskega dela v izpuh in s tem zmanjsa moc turbine. Tako je edino logicno, saj analogno krmiljene turbine na tak nacin preprecujejo overboost - ce turbina prevec napihne, se wastegate odpre in turbina izgubi moc. Vsaj pri VAG-u je tako. Torej, ce noces, da ti bo odpiralo wastegate, daj na cevko, katera pride na wastegate gor en ventil, kakrsnega imajo akvaristi za regulirati pihanje mehurckov v akvarijih. Odpres - normalno, zapres - raketa. Moram te pa opozoriti, da postane z zaprtim wastegate-om avto nemiren ko pes, saj se samo dotaknes gasa in zadeva skoci iz mesta. Nic vec romantike in uglajenega delovanja, pa tudi ko spustis gas, zna ruknit...

Sem to naredil in vem, kako to zgleda.... skoraj nevozno za normalen promet :)

my .2 cents worth.

/jan
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

JA to ti je jasno. Točno tako deluje WG kot si oposal. Ampak če ne spustim nič zraka čez WG pomeni turbina na POLNO, kar bi blo po moje preveč. Bi strgu motor. Kolega je to naredu na Dedri T ;)
Zato bi moral narest da lahko z vijakom kontroliram boost.

Tako imam sedaj:

Slika

Sem pa dobil ta link, če še koga zanima. Tkole bom naredu:
http://www.sjmautotechnik.com/parts_pro ... ginst.html


Romantika z alfo? Bwaaaahahahaha....ščijem v gate ;)
:)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Fixing the non-existing problem... zakaj bi se visjemu boostu na vhodu wastegate-a upiral z mocnejsim fedrom?

Boost controller (lahko manualni, na vijak) ti procentualno zniza boost na wastegate-u, kolikor ga privijes. To pomeni bolj ali manj zaprt wastegate, ne pa popolnoma (ce noces).

Tam pri RSR-u jih imajo toliko, da jih celo prodajajo :)

/jan
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

-->.. zakaj bi se visjemu boostu na vhodu wastegate-a upiral z mocnejsim fedrom?

NAjcenejša varianta. Jaz se ne bi upiral višjemu boostu. Upiral bi se nekontroliranemu boostu, kar bi imel če bi bil wg skoz zaprt, bi turbina tolk hitr in močno filala, da bi nekaj utrgalo.
Tega nočem.

O kakšnem boost kontrolu govoriš ko omenjaš RSR?
:)
Uporabniški avatar
Jolly
Me love you long time.. Me JDM hoe...
Prispevkov: 86
Pridružen: 06 Dec 2004, 17:31
Kraj: LJ
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jolly »

djsly napisal/-a:-->.. zakaj bi se visjemu boostu na vhodu wastegate-a upiral z mocnejsim fedrom?

NAjcenejša varianta. Jaz se ne bi upiral višjemu boostu. Upiral bi se nekontroliranemu boostu, kar bi imel če bi bil wg skoz zaprt, bi turbina tolk hitr in močno filala, da bi nekaj utrgalo.
Tega nočem.

O kakšnem boost kontrolu govoriš ko omenjaš RSR?
Neki takega verjetno Slika

Kle je pa malo razlozeno kako stvar deluje http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 9548107dfa
The All Slovenian Reject
Civic EG6
Civic EK4
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

http://www.bonalume.it/index_eng.asp?a= ... prod&id=21

Najbolj sigurna in priporocljiva varianta za tvoj primer. Jaz se ne bi s fedrom od WG-ja igral. To stelas na easy kakor hoces....

/jan
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Na kakšnem principu tole deluje ? Če je to bleed valve stvar ni vredna 10 eurov. Bleed valve zmanjša boost na wastegatu tako, da mimo pušča nekaj zraka. Te zadeve dajejo zelo nestabilen boost.

Če je to un ventil na krogljico in vzmet pol je zadeva dobra. Tlak je zelo stabilen in turbina se celo par 100 obratov prej zbudi.

Montaža je enostavna. Prerežeš cev, ki gre iz wastegata do turbine in vtakneš tole vmes. 5 minut dela.
High on LSD
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Tocno tako. Bleed valve je traparija. Na kroglico in feder mora biti.

/jan
modriDIRKAC
Dragster
Prispevkov: 88
Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
Kraj: Kranj Mavčiče

Odgovor Napisal/-a modriDIRKAC »

ja serijsko waste gate ventili ponavadi nimajo fedra za nastavljanje vzmeti...to vidiš edino pri blow off ventilih...najboljša rešitev bo zagotovo boost kontroler ki enostavno odpre wg kadar turbina doseže nastavljen boost...
prva prestava je za okras...druga pa kople....
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

1.8T napisal/-a:http://www.bonalume.it/index_eng.asp?a= ... prod&id=21

Najbolj sigurna in priporocljiva varianta za tvoj primer. Jaz se ne bi s fedrom od WG-ja igral. To stelas na easy kakor hoces....

/jan
Ok, se pravi, pustim wg tak kot je in dam tole:

Slika


1.8T: A tale stvar na slikci ima feder in kroglico?
Kolk $$ to kej stane $$?

A to dam na tisto malo cevkico, ki štrli na levo stran? (če pogledamo moj wg). Al kam?

Sorry for being n00b ;)
:)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

djsly napisal/-a:Ok, se pravi, pustim wg tak kot je in dam tole:

Slika


1.8T: A tale stvar na slikci ima feder in kroglico?
Kolk $$ to kej stane $$?

A to dam na tisto malo cevkico, ki štrli na levo stran? (če pogledamo moj wg). Al kam?

Sorry for being n00b ;)
Yup, tole das. Poklici Matjaza, vprasaj koliko stane in se prepricaj, da je na feder in kroglico (ali kaksen soroden sistem) in ne katera od variant bleeding valve-a.

Instaliras pa tako, kot ti je Ikst povedal. Prerezes cevko, katera dovaja krmilni pritisk na wastegate in zadevo vtaknes vmes. No big deal, 5 minut dela.

/jan
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Gres v zeleznino in si sam sestavis tako zadevo za jurja.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Charger napisal/-a:Gres v zeleznino in si sam sestavis tako zadevo za jurja.
Yes? More info welcome...

Jaz sem iskal kaj podobnega, pa nisem nic uporabnega nasel...

/jan
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Slika



A to na tole malo cevkico ki štrli na levi strani???

PS: Zanemari tisto puščico ki kaže na sredino wg-a!!
:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Sestavljeno je iz vec kosov. Se najlazje s kaksnim T komadom.
Uporabniški avatar
Jolly
Me love you long time.. Me JDM hoe...
Prispevkov: 86
Pridružen: 06 Dec 2004, 17:31
Kraj: LJ
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jolly »

djsly napisal/-a:
1.8T napisal/-a:http://www.bonalume.it/index_eng.asp?a= ... prod&id=21

Najbolj sigurna in priporocljiva varianta za tvoj primer. Jaz se ne bi s fedrom od WG-ja igral. To stelas na easy kakor hoces....

/jan
Ok, se pravi, pustim wg tak kot je in dam tole:

Slika


1.8T: A tale stvar na slikci ima feder in kroglico?
Kolk $$ to kej stane $$?

A to dam na tisto malo cevkico, ki štrli na levo stran? (če pogledamo moj wg). Al kam?

Sorry for being n00b ;)
No stvar je taka da je na kuglico in vzmet \:D/

Das pa na tisto cevko ja in res lepo funkcionera, npr. ravno zdaj sm stestrial na nissanu s13 in sm spravil bOOst na 1.1bara (prej 0.75), na s14 pa bOOOOOOOst :D: narasel na 1.2+ (vec pac ne vemo ker pride prej do cut-off-a :oops: ).

Cena sitnica je pa 15k sit
The All Slovenian Reject
Civic EG6
Civic EK4
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

fantje, tale stvar je čist odklop, bOOOstu se je čist strgal - zdej mi v MS sploh ne bo treba z unim racing izpuhom vozit ker je bOOOsta DEJANSKO na kilograme :D:
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Ponavadi ima wastegate samo en boost port, tale ima pa dva... zgleda, da z zgornjim portom (ki je namenjen boost controllerju) uravnavas pritisk (razliko pritiskov) na vzmet. Ce nimas bost controllerja, potem po sliki sodec priklopis boost cevko na "Compressor reference port" in ta ti odpira wastegate. Zdej, boost controller lahko priklopis tako, da prerezes boost cevko in ga vtaknes vmes, ali pa prerezes boost cevko, vtaknes tam vmes T clem in tretjo cevko speljes preko boost controlerja na tisti zgornji prikljucek, kakor si dal sliko.

Tesko obrazlozit, precej lazje narediti....

/jan
Odgovori