Kaj je vse potrebno!

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
golf_c
Edini plešasti avto v klubu
Prispevkov: 208
Pridružen: 11 Okt 2004, 13:20
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a golf_c »

super98 napisal/-a:

Oh zate pa obstaja ena veliko bolj enostavna in zanesljiva rešitev....

O:) O:)
ja no...čeprov bi rad sam neki ustvaru me vseen zanima kva ponujaš :-s
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

djsly napisal/-a:Clio RS z T3 turbino na o.4 bara dela probleme Imprezi STi.
Ja, na progi za dragsterje, premazani z lepilom.

/jan
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

1.8T: nope, na pisti. So testiral in STi je mela res probleme s takim RS-om :banana:
:)
golf_c
Edini plešasti avto v klubu
Prispevkov: 208
Pridružen: 11 Okt 2004, 13:20
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a golf_c »

ok...ok...ok
ne bi se zdej šli kdo koga je, čeprov je to tut zlo zanimivo
ostanmo pr temi, da ne bo kej narobe
kaj se rabi, kaj se ne rabi, kaj je zaželjeno, kaj je fajn, kaj je nujno...bla, bla, bla...

:-°
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Saj je vse nasteto na tistih Honda tech povezavah.
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

enim malo peša angleščina! :D
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

Am kako pa je če nataknem turbino od volvota 1.7 pa pustim odprto na 0.4bara in še nekaj zadevc zamenjam!!! Kaj lahko pričakujem???
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
HF-Int
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jan 2006, 19:01
Kraj: Medvode

Odgovor Napisal/-a HF-Int »

_VeNoM_ napisal/-a:Am kako pa je če nataknem turbino od volvota 1.7 pa pustim odprto na 0.4bara in še nekaj zadevc zamenjam!!! Kaj lahko pričakujem???
na kateri motor pa ?
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

1.6 74Kw od Vag grupe
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

_VeNoM_ napisal/-a:1.6 74Kw od Vag grupe
A si uspel 74 kW motor vgradit v svojo felicijo al sam filozofiraš???
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

belidirkac napisal/-a:
_VeNoM_ napisal/-a:1.6 74Kw od Vag grupe
A si uspel 74 kW motor vgradit v svojo felicijo al sam filozofiraš???
Rahlo predelaniga ma O:)

Venom realno tam caa 30-40km.
Problem mas pri kolektorju, pol dovode za turbino (voda, olje), optimirat elektroniko, izpuh, intercooler, cevi, blow off, kompresijo moras zmanjsat (poberes bate dol ali pa debelejsa alu dihtunga), turbina... olniga hladilnika pomoje nebi potreboval, mozno pa da vecji hladilnik vode saj bi se zadeva rahlo bolj grela.
Stroski so kar velki. Plus tega racunaj da serijski materiali tega nebi tak dobro zdrzali kot materali ko so delani za te šuse.

CE bi se slo za tAle motor bi jaz raje namontiral kompresor tako kot ga je hemingwaY.
LP
Odgovori