Stran 2 od 2

Objavljeno: 24 Maj 2006, 07:33
Napisal/-a B_Racing
Zanima me do kolk konjeu zdržijo kovani bati?

Objavljeno: 24 Maj 2006, 15:46
Napisal/-a SunShiner
to je odvisno od samih batov

Objavljeno: 24 Maj 2006, 21:10
Napisal/-a Pugi
Pa ojnic pa kok maš benza pa še dost drugih zadev. Pa niso vsaki kovani bati enako dobri..

Objavljeno: 25 Maj 2006, 07:11
Napisal/-a TypeKoshiR
ojnice nimajo veze z vzdrzljivostjo batov!
tuki je samo A/F razmerje nic drugega pa kvaliteta materiala (poroznost materiala)...

LP

Objavljeno: 25 Maj 2006, 07:20
Napisal/-a Pugi
Če maš dobre bate je naslednja stvar ki crkne ojnica a se ti ne zdi (daš lahko kovane bate na serijske ojnice, povečaš moč in KLENK). Lahko gre tud ventil, kar sm pa js doživu :D: Al pa gwava poč.

bati so sam ena od mnogih stvari.

Objavljeno: 25 Maj 2006, 07:50
Napisal/-a TypeKoshiR
to je bil vprasanje:
"Zanima me do kolk konjeu zdržijo kovani bati?"

Je pa res da bo crknu clen ki je najsibkejsi :D logika :D

Objavljeno: 25 Maj 2006, 08:18
Napisal/-a Pugi
Pol je pa odgovor. Pri banditu v kamarotu mal več kot pri men v peugeotu. Ni kake točne številke an. Več kot običajni, ne pa neomejeno. Tud kovan bat se da zjebat.

Objavljeno: 25 Maj 2006, 10:00
Napisal/-a djsly
TypeKoshiR napisal/-a: tuki je samo A/F razmerje nic drugega pa kvaliteta materiala (poroznost materiala)...

LP
se pravi da mam lahko orginal bate, sam da je dost benza, pa bojo zdržal tud recimo 800 HP?

Objavljeno: 25 Maj 2006, 10:05
Napisal/-a TypeKoshiR
Original bati dost zdrzijo, ponavadi se jih menja zarad kompresije, ce bos kompresijo zmanjsal kako drugace bi moral kar dost zdrzat...k bat ponavadi prezge, naredi luknjo notri ko je razmerje A/F zjebano se pravi na suh laufa "lean" od 14.7 naprej gor

Objavljeno: 25 Maj 2006, 10:10
Napisal/-a _BANDIT_
Točno.

Edino dogaja se tudi, da če je pritisk res prevelik, ti odlomi rob bata, pri obročku, ker je tam najšvohnejši.

Objavljeno: 25 Maj 2006, 10:22
Napisal/-a TypeKoshiR
jop med ringi...
sam to je bol tko...odvisno pol spet od kvalitete orig. batov

Objavljeno: 26 Maj 2006, 07:14
Napisal/-a B_Racing
Hvala \:D/

Objavljeno: 12 Jan 2007, 09:34
Napisal/-a djsly
Emm..kaj naj bi tole bilo (v slo jeziku):

Total-Seal Gapless rings
High Heat Ceramic Coated crowns and Moly coated skirts
Contact Reduction Grooves


Vse se tiče custom made bata.


tnx za razlago.

Objavljeno: 12 Jan 2007, 10:14
Napisal/-a borisk
pribljižno

obročki brez zareze, za popolno tesnenje..(ne me vprašat kak to not spravjo:)
vrh bata premazan z visokotemperaturno keramiko in z molibdenom utrjena drsna površina (keramika se ve zakaj, molibden pa izboljša udpornost proti obrabi)
utori za zmanjšanje kontaktne površine..(za znjšanje trenja)

Objavljeno: 12 Jan 2007, 10:32
Napisal/-a djsly
tnx

Objavljeno: 25 Feb 2008, 22:35
Napisal/-a Maxss
... Kdo vam pripravlja pol te bate za vgradnjo ? Če daš drugo ojnico in bat moraš vedeti tudi koliko ti bo pol več plesal in koliko pustit pol ventil bolj odmaknjen - ker ti bati niso kot original - zgoraj imajo dosti večjo zračnost pri vrhu in kolikor vem jih je treba pripravit ... :-k