Big brake kit, napol zastonj :)
Big brake kit, napol zastonj :)
Jo,
za prodat imam 4 batne čeljusti od mazde RX7 (zadnja generacija, FD3S) s ploščicami. Jaz sem jih nameraval zmontirati na nissana ampak sem prej prodal avto, tako, da jih zdaj ne rabim več.
Čeljusti se lahko namontirajo na večino avtomobilov. Za montažo je potrebno nardit adapter. Velikost diskov je odvisna od tega, koliko stran so zmontirane. Mislim da pašejo gor od 280 pa do 320mm, mogoče tudi manj ali več.
Ploščice, ki so zraven so že zelo dobre. Prav tako so čeljusti v dobrem stanju, tako, da samo zmontirate in bremzate
Cena za čeljusti in ploščice je 30k sit.
Ponudbe tukaj ali na mail
ikst@siol.net
za prodat imam 4 batne čeljusti od mazde RX7 (zadnja generacija, FD3S) s ploščicami. Jaz sem jih nameraval zmontirati na nissana ampak sem prej prodal avto, tako, da jih zdaj ne rabim več.
Čeljusti se lahko namontirajo na večino avtomobilov. Za montažo je potrebno nardit adapter. Velikost diskov je odvisna od tega, koliko stran so zmontirane. Mislim da pašejo gor od 280 pa do 320mm, mogoče tudi manj ali več.
Ploščice, ki so zraven so že zelo dobre. Prav tako so čeljusti v dobrem stanju, tako, da samo zmontirate in bremzate
Cena za čeljusti in ploščice je 30k sit.
Ponudbe tukaj ali na mail
ikst@siol.net
High on LSD
Dej čist teoretično: kolk pa more bit disk tut debel, oz na 262 mm najbrš ne pa še a ne?? ker bi me kr zanimal da bi se mal igral
Ker bi blo fajn kej tazga kdaj na Civica montirat (ker uni 4 batni kompleti so hudo dragi) pa me na splošno zanima, če je možno take čeljusti (oz kere druge) recimo kr na ene diske zmontirat (orginal recimo). Dobr adapter že nardiš, sam kako pol na disk paše, kako je pa z glavnim zavornim celindrom itd.
Pa btw kako to da na bimmmerja gor ne vržeš.
Ker bi blo fajn kej tazga kdaj na Civica montirat (ker uni 4 batni kompleti so hudo dragi) pa me na splošno zanima, če je možno take čeljusti (oz kere druge) recimo kr na ene diske zmontirat (orginal recimo). Dobr adapter že nardiš, sam kako pol na disk paše, kako je pa z glavnim zavornim celindrom itd.
Pa btw kako to da na bimmmerja gor ne vržeš.
Na bimmerja ne dam, ker ne rabim take zavorne moči za driftanje, pa še vse komplet sem novo nabavu. Diske, ploščice, cevke... Poleg tega imam med drugim tudi 14" feltne za driftat, čeljusti pa so prevelike za pod 14".
Debeline diska pa trenutno ne vem. Najmanjša debelina bi lahko bila problem. Bi moral biti dovolj debel disk. Če pa je debelejši kot serijski od RX7 pa ni problem. Čeljusti lahko daš narazen in vmes daš distančnik in tako prilagodiš širino.
Jaz sem gledal kako bi zmontiral in je zadeva taka. Najprej se odločiš za velikost diska. Kupiš pač diske od enega avtomobila, ki ima isti razmak lukenj kot tvoj. Potem je pa glede na velikost diska treba nardit adapter, ki čeljusti postavi na ustrezno oddaljenost. Servo naj bi bil dovolj močen tut od bmwja, in od civica verjetno tudi.
Če te še kaj zanima povej. Je pa cena dost ugodna, ker preprosto ne rabim čeljusti pa se mi zdi škoda da mi ležijo v garaži.
Debeline diska pa trenutno ne vem. Najmanjša debelina bi lahko bila problem. Bi moral biti dovolj debel disk. Če pa je debelejši kot serijski od RX7 pa ni problem. Čeljusti lahko daš narazen in vmes daš distančnik in tako prilagodiš širino.
Jaz sem gledal kako bi zmontiral in je zadeva taka. Najprej se odločiš za velikost diska. Kupiš pač diske od enega avtomobila, ki ima isti razmak lukenj kot tvoj. Potem je pa glede na velikost diska treba nardit adapter, ki čeljusti postavi na ustrezno oddaljenost. Servo naj bi bil dovolj močen tut od bmwja, in od civica verjetno tudi.
Če te še kaj zanima povej. Je pa cena dost ugodna, ker preprosto ne rabim čeljusti pa se mi zdi škoda da mi ležijo v garaži.
High on LSD
Dobr pol lahk jst recimo komot zamenjam diske od enga avta ki ima prav tako 4*100 razmak vendar majo diski večji premer in debelino.
Men se zdi logično da bi mogla zadeva komot gor pasat, edino pač orginal čeljusti ne bi ble več uporabne Recimo tm diski do 288mm (če se ne motm gre pod 15 col) bi najbrš bli primerni za tele čeljusti.
Kokr se spomnm kako je narjen (j ga ne gledam vsak dan pod gumo ) sam adapter ne bi smel bit problem nardit, pač edino dimenzije treba lepo zmert. Al se zna tukaj kej zakomplicirat glede materiala (more bit adapter odlitek??) itd. Da recimo pol ne odtrga zadevo ko bremzaš.
Slučajno veš ker avto ma 4*100, pa da gredo min 15 col feltne gor. Se parv tm premer diskov med 262 in 288(??).
Men se zdi logično da bi mogla zadeva komot gor pasat, edino pač orginal čeljusti ne bi ble več uporabne Recimo tm diski do 288mm (če se ne motm gre pod 15 col) bi najbrš bli primerni za tele čeljusti.
Kokr se spomnm kako je narjen (j ga ne gledam vsak dan pod gumo ) sam adapter ne bi smel bit problem nardit, pač edino dimenzije treba lepo zmert. Al se zna tukaj kej zakomplicirat glede materiala (more bit adapter odlitek??) itd. Da recimo pol ne odtrga zadevo ko bremzaš.
Slučajno veš ker avto ma 4*100, pa da gredo min 15 col feltne gor. Se parv tm premer diskov med 262 in 288(??).
Zadnjič spremenil CupraR, dne 26 Maj 2005, 17:08, skupaj popravljeno 1 krat.
Thnx to že velik pomaga, če se ne motm rabm sam druge vijake da sede na 4*100, sredinsko lukno pa lahk itak z centrirnim obročkom rešm (k sreč mam OZ). Btw sm vidu na brembo strani diski so 284mm*22 za Stilota , zdej če se ne motm so od Rx7 serijski 294*22.??
Kaj pa kej centrirna puša (btw je to ta sredinski premer k feltna gor sede) pa zvon, eni pravjo da so tut tle komplikacije pr prirejanju??: Uprašam ker res nimam pojma o teh stvareh.
Kaj pa kej centrirna puša (btw je to ta sredinski premer k feltna gor sede) pa zvon, eni pravjo da so tut tle komplikacije pr prirejanju??: Uprašam ker res nimam pojma o teh stvareh.
Evo spet sm neki najdu sm mal pregledal zadevo in kako je sploh kej izvedljivo.
Prvo me zanima če je tale nosilc (rdečo obkrožn) tud zraven čeljusti??
No in pol me še zanima če prav razmišljam da treba narest adapter med tem nosilcem in roko da bo gor vse skup sedl??
BTW lahk zmerš kolk je razlika med vijakoma katera fiksirata čeljust na roko. Pr men je 140mm lufta (med sredinama). Tle mi je mal čudna zadeva kako vse skup narest, glede na to da pride nosilc čeljusti na notranjo stran roke in me mal matra kako bi se sploh ujela zadeva, ker na roka ne morš nč švasat.
Ej soory k tečnarm upam da skup kej pogruntamo ker me res matra zadeva in če je izvedljivo (še mal mehankarje uprašal) 100% uzamem.
Zihr bo bolj bremzal
BTW maš kkšno sliko od čeljusti??
Prvo me zanima če je tale nosilc (rdečo obkrožn) tud zraven čeljusti??
No in pol me še zanima če prav razmišljam da treba narest adapter med tem nosilcem in roko da bo gor vse skup sedl??
BTW lahk zmerš kolk je razlika med vijakoma katera fiksirata čeljust na roko. Pr men je 140mm lufta (med sredinama). Tle mi je mal čudna zadeva kako vse skup narest, glede na to da pride nosilc čeljusti na notranjo stran roke in me mal matra kako bi se sploh ujela zadeva, ker na roka ne morš nč švasat.
Ej soory k tečnarm upam da skup kej pogruntamo ker me res matra zadeva in če je izvedljivo (še mal mehankarje uprašal) 100% uzamem.
Zihr bo bolj bremzal
BTW maš kkšno sliko od čeljusti??
Tisto, kar si obkrožil na prvi sliki je vodilo čeljusti. Rabiš ga zato, da ti zavirata obe ploščici, ker imaš enobatne zavore. Pri štirbatnih je čeljust fiksna, ker po dva bata porivata eno ploščico. Ti rabiš naresti adapter iz tistih lukenj, kjer si izmeril 140mm (tisto obkorženo na 2 sliki) do tam, kjer se pritrdi nove čeljusti. Na premnik (tisto, kar si poimenoval roka) se ne da nič zavariti, ker je iz takega materijala.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Tista rumena kepa se mi zdi 4x predimenzionirana. Mislim, da bi bila dovolj 1cm jeklena plošča, katero bi se izrezalo tako, da bi prišla od vijakov na premniku do vijakov na čeljusti.
Tole je bolj na pamet, ker ne vem, kako se dela te stvari. Ali imaš kako sliko teh RX7 čeljusti?
Tole je bolj na pamet, ker ne vem, kako se dela te stvari. Ali imaš kako sliko teh RX7 čeljusti?
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Glede diskov mislim da ni problem. Če ne dobiš prave dimenzije z razmakom 4x100 lahko še vseneo uporabiš disk z drugačnim razmakom in ga navrtaš.
To je zelo popularno na nissanih 200sx s13. Gor pašejo 4batne čeljusti od S14, vendar ima S14 razmak 5x114,3 S13 pa 4x 114,3. Problem enostavno rešiš rako, da v S14 diske navrtaš dodatne luknje. Glede varnosti očitno ni težav, ker take navrtane diske prodajajo tudi po tuning trgovinah v UK.
To je zelo popularno na nissanih 200sx s13. Gor pašejo 4batne čeljusti od S14, vendar ima S14 razmak 5x114,3 S13 pa 4x 114,3. Problem enostavno rešiš rako, da v S14 diske navrtaš dodatne luknje. Glede varnosti očitno ni težav, ker take navrtane diske prodajajo tudi po tuning trgovinah v UK.
High on LSD
Sej to ni panike, ker sm najdu 2 primerna diska: od Ibize (4*100) 280*22mm in od Stilota (4*98) 284*22mm. Edino me skrbi če treba še ostale dimenzije pr diski gledat. tisto razdaljo od diska naprej, kamor feltna gor pride. Za čist sredinski fi se ne sekiram, ker z obročkom rešm.
Recimo tele A, B,C dimenzije, kolk so pomembne??
Recimo tele A, B,C dimenzije, kolk so pomembne??
Višina A je pomembna. Je tako, kot ET pri feltni. Poglej, kateri diski so zate bolj primerni, da ne boš rabil delati distančnikov nekih čudnih oblik. Ali si kaj gledal za diske pri Citroenih? Tam imajo tudi večji še zmeraj 4 vijake, edino razdalje med njimi ne poznam.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing