"CO2" project:)

Vsa navlaka ki se pase izvenserijsko na vašem konjičku! Od neonk preko spojlerjev do športne radijske antene...
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

"CO2" project:)

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Kar nekaj časa je trajalo, da smo zadevo spravili do te mere, da deluje brezhibno in vedno (no ja, če so le jeklenke polne:)

Slika

4-je filmčki iz prihoda na Euro tuning avtoshow (če komu ne delajo, je zadeva v divx6):
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 6&hl=en-GB

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 1&hl=en-GB

Ima kdo kakšno idejo, kako naj zadevo poimenujem (namest CO2)?

LP
Uroš
Zadnjič spremenil urosbe, dne 29 Dec 2006, 10:42, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
Mad Max
Greenstuff
Prispevkov: 33
Pridružen: 18 Avg 2005, 18:09
Kraj: GYM

Odgovor Napisal/-a Mad Max »

Dej raje avto mal pocajti, kaj ne vidš da skoz kiha \:D/ .

Huda zadeva tale CO2.... =D>
Go Hard.....Or Go Home!!!
n33yo
Pawa user
Prispevkov: 467
Pridružen: 14 Sep 2005, 07:33
Kraj: Lj okolica Ig > Brest

Odgovor Napisal/-a n33yo »

hmmm mogoče osveževalci zraka 8-[
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Kaj pa je drgač namen tega? se to tudi v drag racingu za kaj uporablja, ali tam kaka druga rec povzorca to sceno?
re-volt
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 08 Maj 2005, 20:58

Odgovor Napisal/-a re-volt »

it`s called style baby... prou dobr zgleda tole, mene je kr mal naudušenga pustl :] bi lahk zaupou čist tko iz informativnih razlogov za kolk te taka stvar prikrajša (govorim o prešernih :))
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

V bistvu material kot sam niti ni tako drag (cca 50k SIT), če bi štel svoje ure, se pa stroški mal dvignejo. Ni šlo namreč vse zlahka iz prve. Poleg tega je potrebno skoz imeti v mislih, da imaš v sistemu vsaj 50 barov tlaka, tko da se ni ravno za zafrkavat. [-(

Uroš
bOnZy
sesalc tunning kid
Prispevkov: 65
Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Odgovor Napisal/-a bOnZy »

:shock: :shock: res hudo tole!! :)
sm mislu da se tega sploh ne da narest, pa vidm da se vse da če maš voljo :D
hudo si uštimu, tole je samo za gledat pa občudovt (komplet avto mišlen) ;)
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
Slika Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Na temle filmčku na začetku je posneto še iz drugega zornega kota:
http://uros.kss-loka.si/uros/dogodki/eu ... g/Euro.wmv (4.4 MB)

LP
Uroš
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Na nedeljskem avtoshow-u je ratal par hudih fotk, pa najbolje da objavim kar tukaj...
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Pa še filmčka:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2500631801

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0015540395

LP
Uroš
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Jah načeloma ni nobena znanost ane. Magnetn ventil pr jakši kupš, pa flaše s co2jam namontiraš pa je. Sj na isti način nitro deluje, pa še tlaka je več, tko da je za igrt :D:

V bistvu bi lahko naredu eno koristno stvar iz tega. Namesto da spušaš co2 ven bi lahko z njim hladil IC.
Pri nitru se to uporabla (Purge se reče) pripravi sistema na dirko (da je takoj šus, k je za vrati takoj tekoča faza, nč zraka)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

pr jakši je magnetn ventil 50k sit, nš stane 4k sit... pa še zmer dela... fora je u tem da je pr co2 tud do 150 barov tlaka kukr jest vem...

nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...

btw: kok ma nitro pritiska?
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

optimalno 950psi
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

se prav 65 bar če se na motm?
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

65-80 je območje.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

roki napisal/-a: nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
Ma Pugi kar prav... hlajenje IC-ja nikoli ne skodi (boljse izgorevanje, vecji izkoristki, hladnejsi motor, manjsi predvzig, etc, etc...). Ni vse booooooost. (Je pa veliko.)

Pa se na vprasanja, kaj to je, bi lahko odgovoril "s tem hladim intercooler", kar verjetno neprimerno bolje zveni kot "tukaj imam gor dva ventila, ki v luft kar ke nekam pihata CO2, tko malo za show..."

O:)

Uros, kaj bo naslednji projekt?

/jan
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

2.7TT napisal/-a:
roki napisal/-a: nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
Ma Pugi kar prav... hlajenje IC-ja nikoli ne skodi (boljse izgorevanje, vecji izkoristki, hladnejsi motor, manjsi predvzig, etc, etc...). Ni vse booooooost. (Je pa veliko.)

Pa se na vprasanja, kaj to je, bi lahko odgovoril "s tem hladim intercooler", kar verjetno neprimerno bolje zveni kot "tukaj imam gor dva ventila, ki v luft kar ke nekam pihata CO2, tko malo za show..."

O:)

Uros, kaj bo naslednji projekt?

/jan
in kaj bo mel skos odprto da mu mal piha na intercooler da bo hladen? a ni laži boost odpret? u njegovem primeru je čist brezveze met co2 za hlajenje intercoolerja...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

roki napisal/-a: in kaj bo mel skos odprto da mu mal piha na intercooler da bo hladen? a ni laži boost odpret? u njegovem primeru je čist brezveze met co2 za hlajenje intercoolerja...
No, pa pejva skupaj lepo pocasi skozi to, a cva?

Kolikor razumem, so tukaj problem injektorji in racunalnik, zato ima omejen boost, saj bi v nasprotnem primeru imel presuho mesanico in bati gredo lahko zelo hitro z luknjo v glavi med staro zelezo.

Torej, boosta (brez menjave injektorjev) ne mores dvigniti.

Kaj se pa zgodi, ce pod daljso obremenitvijo, ko je IC fino razgret, vstopnemu zraku z ohlajevanjem IC-ja znizas temperaturo, kaj se po tvojem zgodi?

Hint: Lepsa eksplozija -> boljsi izkoristek -> vecja moc -> ...

Moja bivsa 1.8T gajba je imela poleti in pozimi priblizno isti boost, sla je pa definitivno obcutno bolje pozimi.

=D>

/jan
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Če je pa tako, potem pa komi čakam, da zmontiram ta nov intercooler:)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

urosbe napisal/-a:Če je pa tako, potem pa komi čakam, da zmontiram ta nov intercooler:)
Vecji intercooler prinese s sabo dobre in slabe lastnosti. Bolj efektivno ohlajanje komprimiranega zraka, kar je dobro, doda pa tudi ne tako zanemarljivo kolicino turbo laga, saj mora turbina napolniti vecji prostor, preden lahko doseze nadtlak v sistemu.

Idealno bi bilo nekako ohlajati zrak kar v ceveh, brez intercoolerja.

Optimalno bi bilo imeti majhen IC, ki ne doda k turbo lagu kaj prevec in mu pomagat z dodatnimi hladilnimi sredstvi (CO2, Water/methanol injection, direktno preusmerjanje zajetega zraka v sistem ali na IC, etc...)

V vecini primerov pa folk da gor vecji IC in pac vracuna v to dodaten turbo lag.

Meni je samo z zajemom zraka na havbi in usmeritvijo v odprt in predelan air-box padla temperatura na sesalnem kolektorju za okoli 17 stopinj pod polno obremenitvijo.

/jan
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

in kako zgleda predelan airbox? torej k&n vgradni filter in kaj je predelano na airboxu? Ker točno to morm nardit čimprej.
Odgovori