Lambda za katalizatorjem, kata pa ni...
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Lambda za katalizatorjem, kata pa ni...
Pozdrav vsem petardam..
V avtu sem rahlo spremenil zmes v katalizatorju, ki je sedaj prazen oziroma se skoz fura navadna cev. Problem je nastal, ker imam 2 lambdi, eno takoj na kolektorju (ta uravnava boost turbine in količino vbrizga NOSa), druga pa je za katalizatorjem spodaj. Ta vrjetno meri če katalizator dobr dela...
Fora je v tem, da ko sm naredu fakekat, mi je ene 14 dni delal vse normalno, nobene lučke, včerej mi je pa začela svetit prasica ANTIPOLLUTION FAULT. To pomen kao da onesnažujem
No zanima me sledeče: kako se znebit tega signala, da nebi mel lučke, pa še to -> na to lambdo bi js gor vezal lambdameter, tako da bi zadevo kar odklopil. Kako naredit, da je avto ne bo upošteval, oz. bo mislil, da je vse v redu, Bypass.press
Hvala zato k noben nau vedu Če kdo tole reš, dobi blowjob. Pa ne od mene.
V avtu sem rahlo spremenil zmes v katalizatorju, ki je sedaj prazen oziroma se skoz fura navadna cev. Problem je nastal, ker imam 2 lambdi, eno takoj na kolektorju (ta uravnava boost turbine in količino vbrizga NOSa), druga pa je za katalizatorjem spodaj. Ta vrjetno meri če katalizator dobr dela...
Fora je v tem, da ko sm naredu fakekat, mi je ene 14 dni delal vse normalno, nobene lučke, včerej mi je pa začela svetit prasica ANTIPOLLUTION FAULT. To pomen kao da onesnažujem
No zanima me sledeče: kako se znebit tega signala, da nebi mel lučke, pa še to -> na to lambdo bi js gor vezal lambdameter, tako da bi zadevo kar odklopil. Kako naredit, da je avto ne bo upošteval, oz. bo mislil, da je vse v redu, Bypass.press
Hvala zato k noben nau vedu Če kdo tole reš, dobi blowjob. Pa ne od mene.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Prej bi moral pomeriti, ko si imel katalizator kaksno je bilo razmerje napetosti med prvo in drugo sondo... saj lambda ti da samo napetost iz sebe, katera nekaj pomeni... rabil bi pa krivuljo prve in druge lambde, ko sta bili obe funkcionalni... predpostavljam, da naj bi bila grafa podobna, samo voltaza naj bi se razlikovala.
V tem primeru lahko potem zico iz druge priklopis na prvo, s tem da das vmes en upor, ki ti napetsti ustrezno zniza... Ce poznas koga, k ima se katalizator lahko to izmeris. Meni na Vag-Comu pokaze napetosti na lambdi, predvidevam da bi tudi na kaksnem diag programu za pugija to moral videti.
Skratka, rabis razmerje krivulj.
/jan
V tem primeru lahko potem zico iz druge priklopis na prvo, s tem da das vmes en upor, ki ti napetsti ustrezno zniza... Ce poznas koga, k ima se katalizator lahko to izmeris. Meni na Vag-Comu pokaze napetosti na lambdi, predvidevam da bi tudi na kaksnem diag programu za pugija to moral videti.
Skratka, rabis razmerje krivulj.
/jan
Re: Lambda za katalizatorjem, kata pa ni...
Pugi kakšna turbina to?Pugi napisal/-a:Pozdrav vsem petardam..
V avtu sem rahlo spremenil zmes v katalizatorju, ki je sedaj prazen oziroma se skoz fura navadna cev. Problem je nastal, ker imam 2 lambdi, eno takoj na kolektorju (ta uravnava boost turbine in količino vbrizga NOSa), druga pa je za katalizatorjem spodaj. Ta vrjetno meri če katalizator dobr dela...
Fora je v tem, da ko sm naredu fakekat, mi je ene 14 dni delal vse normalno, nobene lučke, včerej mi je pa začela svetit prasica ANTIPOLLUTION FAULT. To pomen kao da onesnažujem
No zanima me sledeče: kako se znebit tega signala, da nebi mel lučke, pa še to -> na to lambdo bi js gor vezal lambdameter, tako da bi zadevo kar odklopil. Kako naredit, da je avto ne bo upošteval, oz. bo mislil, da je vse v redu, Bypass.press
Hvala zato k noben nau vedu Če kdo tole reš, dobi blowjob. Pa ne od mene.
A je sploh govora o tvojem avtu?
Hmm, kolikor je meni znano, lambda niti priblizno ne meri emisij v izpusnih plinih (v tem primeru bi kazalo 0 ali blizu 0), ampak prisotnost kisika v plinih. Po tem podatku in podatku o pretoku potem izracuna ECU, ali je mesanica preredka ali prebogata.red_mamba napisal/-a:eni pravijo da je dost če z uporom vežeš signal na maso, namesto lambde daš upor. druga lambda tko ne sme nič kazat če kat. vredu dela
Vec o tem: http://auto.howstuffworks.com/question257.htm
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ja, ampak kot je meni logično - prva lambda dela to in sporoča motorju kašno mešanco more delat, 2. lambda je pa tista, ki meri enako, vendar je speljana v računalnik, kjer so nastavljene druge vrednosti - tiste ki bi mogle bit, ko grejo plini skoz kat - torej nič v zvezi z mešanico, ampak v zvezi s katom. Mešanca se zdj zato ne bo kej dosti spremenila...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
copy/paste:
A gasoline engine burns gasoline in the presence of oxygen. It turns out that there is a particular ratio of air and gasoline that is "perfect," and that ratio is 14.7:1 (different fuels have different perfect ratios -- the ratio depends on the amount of hydrogen and carbon found in a given amount of fuel). If there is less air than this perfect ratio, then there will be fuel left over after combustion. This is called a rich mixture. Rich mixtures are bad because the unburned fuel creates pollution. If there is more air than this perfect ratio, then there is excess oxygen. This is called a lean mixture. A lean mixture tends to produce more nitrogen-oxide pollutants, and, in some cases, it can cause poor performance and even engine damage.
The oxygen sensor is positioned in the exhaust pipe and can detect rich and lean mixtures. The mechanism in most sensors involves a chemical reaction that generates a voltage (see the patents below for details). The engine's computer looks at the voltage to determine if the mixture is rich or lean, and adjusts the amount of fuel entering the engine accordingly.
The reason why the engine needs the oxygen sensor is because the amount of oxygen that the engine can pull in depends on all sorts of things, such as the altitude, the temperature of the air, the temperature of the engine, the barometric pressure, the load on the engine, etc.
When the oxygen sensor fails, the computer can no longer sense the air/fuel ratio, so it ends up guessing. Your car performs poorly and uses more fuel than it needs to.
A gasoline engine burns gasoline in the presence of oxygen. It turns out that there is a particular ratio of air and gasoline that is "perfect," and that ratio is 14.7:1 (different fuels have different perfect ratios -- the ratio depends on the amount of hydrogen and carbon found in a given amount of fuel). If there is less air than this perfect ratio, then there will be fuel left over after combustion. This is called a rich mixture. Rich mixtures are bad because the unburned fuel creates pollution. If there is more air than this perfect ratio, then there is excess oxygen. This is called a lean mixture. A lean mixture tends to produce more nitrogen-oxide pollutants, and, in some cases, it can cause poor performance and even engine damage.
The oxygen sensor is positioned in the exhaust pipe and can detect rich and lean mixtures. The mechanism in most sensors involves a chemical reaction that generates a voltage (see the patents below for details). The engine's computer looks at the voltage to determine if the mixture is rich or lean, and adjusts the amount of fuel entering the engine accordingly.
The reason why the engine needs the oxygen sensor is because the amount of oxygen that the engine can pull in depends on all sorts of things, such as the altitude, the temperature of the air, the temperature of the engine, the barometric pressure, the load on the engine, etc.
When the oxygen sensor fails, the computer can no longer sense the air/fuel ratio, so it ends up guessing. Your car performs poorly and uses more fuel than it needs to.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Again: Lambda senzor meri samo koliko % kisika je v plinu. End of story.
Iz % kisika (lambda to pove v napetosti na izhodu) potem ECU izracuna kar pac mora izracunat.
Ce katalizator nase veze CO in ostale emisije v plinu, potem bi po logiki morala biti krivulja prve in druge lambde identicna, samo napetost bi se morala razlikovati, saj bi po logiki druga lambda morala pokazati vecji procent kisika.
Koliko kontaktov imas na lambda sondah? 2, 4 ali 5?
/jan
Iz % kisika (lambda to pove v napetosti na izhodu) potem ECU izracuna kar pac mora izracunat.
Ce katalizator nase veze CO in ostale emisije v plinu, potem bi po logiki morala biti krivulja prve in druge lambde identicna, samo napetost bi se morala razlikovati, saj bi po logiki druga lambda morala pokazati vecji procent kisika.
Koliko kontaktov imas na lambda sondah? 2, 4 ali 5?
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
JA, ampak sedaj ni kata in obe dve dobita isto vrednost, torej spodnja bi mogla dobit večji % kisika, ampak ga ne, ker ni kata.
Za konektorje bi mogu pogledat, ampak mislim, da so 4. Bom staknu
Bom tud povprašal za vrednosti.
Za konektorje bi mogu pogledat, ampak mislim, da so 4. Bom staknu
Bom tud povprašal za vrednosti.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Novejsi lambda senzorji imajo tudi 5 kontaktov.
Na hitro o razlikah:
Lambda senzor z ozkim poljem delovanja: To je lambda senzor, kateri pokaze procent kisika z napetostjo med 0,1 in 1V. Obmocje je limitirano na razmerja med 14.0:1 (1.0V) in 15.4:1 (0,1V). To naj bi bil ekvivalent lambdam 0,95 in 1,05. Vse, kar je pod ali nad to vrednostjo ni mogoce prikazati, zato je taksna lambda senzor neuporabna za hudo tunat engine... Namenjena je za avtomobile, ki morajo (hocejo) imeti zelo nizke emisije v izpusnih plinih.
Lambda senzor z sirokim poljem delovanja: To je senzor, ki lahko pokaze sirse obmocje in sicer od bogate mesanice kot je 10.5:1 (0.7 Lambda) do revne 18:1 (1.3 Lambda).
Novejsi senzorji s sirokim obmocjem delovanja imajo 4 ali 5 kontaktov.
4 kontakti: Ta senzor ne pokaze samo procenta kisika (razlike med atmosfero in izpusnimi plini), ampak sporoca tudi temperaturo senzorja. To pomeni precej natancnejso meritev in izracun lambde.
5 kontaktov: To je novejsa tehnologija ki meri klasicen % kisika in hkrati pretok plinov, ki je potreben, da ostaja napetost na lamda senzorju enaka. Tako lahko ECU zelo hitro izracuna dodatne parametre kako mora postopati z injektorji, kotom predvziga in ostala opravila. Zelo hitra metoda, hitrejsa od 4-kontaktnega senzorja
/jan
Na hitro o razlikah:
Lambda senzor z ozkim poljem delovanja: To je lambda senzor, kateri pokaze procent kisika z napetostjo med 0,1 in 1V. Obmocje je limitirano na razmerja med 14.0:1 (1.0V) in 15.4:1 (0,1V). To naj bi bil ekvivalent lambdam 0,95 in 1,05. Vse, kar je pod ali nad to vrednostjo ni mogoce prikazati, zato je taksna lambda senzor neuporabna za hudo tunat engine... Namenjena je za avtomobile, ki morajo (hocejo) imeti zelo nizke emisije v izpusnih plinih.
Lambda senzor z sirokim poljem delovanja: To je senzor, ki lahko pokaze sirse obmocje in sicer od bogate mesanice kot je 10.5:1 (0.7 Lambda) do revne 18:1 (1.3 Lambda).
Novejsi senzorji s sirokim obmocjem delovanja imajo 4 ali 5 kontaktov.
4 kontakti: Ta senzor ne pokaze samo procenta kisika (razlike med atmosfero in izpusnimi plini), ampak sporoca tudi temperaturo senzorja. To pomeni precej natancnejso meritev in izracun lambde.
5 kontaktov: To je novejsa tehnologija ki meri klasicen % kisika in hkrati pretok plinov, ki je potreben, da ostaja napetost na lamda senzorju enaka. Tako lahko ECU zelo hitro izracuna dodatne parametre kako mora postopati z injektorji, kotom predvziga in ostala opravila. Zelo hitra metoda, hitrejsa od 4-kontaktnega senzorja
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
A res? Hmmm, sj ne rečem da vem zakva se gre, samo če ti praviš, bom pa probal...se pravi kupim upor s to vrednostjo in ga vežem na katero žičko?
Aja - še tole bi vprašal, a js lahko tako naredim, da v celoti lambdo odklopim in na tist konektor vežem upor nekam, lambdo pa uporabim za lambda meter.
Al morm to kako drugače. Tukej nism js doma, tko da če mi lahk razložiš Red mamba? Najlepša ti dala!
Aja - še tole bi vprašal, a js lahko tako naredim, da v celoti lambdo odklopim in na tist konektor vežem upor nekam, lambdo pa uporabim za lambda meter.
Al morm to kako drugače. Tukej nism js doma, tko da če mi lahk razložiš Red mamba? Najlepša ti dala!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
cc 206 napisal/-a:Če sem jaz sedaj to prav razumel,
pol ce kat odklopis, ECU prerecuna
in dela motor z majnšo močjo, je
tako al ne, al si narobe razlagam
Ne ne, tista lambda samo opozarja, da onesnažuješ, zvezo z motorno elektroniko ma pa samo prva lambda, ki uravnava mešanico....
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Ce si to preberem pod tem linkom,
pol bi naj tko blo, al pa ta sam aklada
http://www.cc-module.com/product_info.p ... ucts_id=33
pol bi naj tko blo, al pa ta sam aklada
http://www.cc-module.com/product_info.p ... ucts_id=33