Če maš dobre bate je naslednja stvar ki crkne ojnica a se ti ne zdi (daš lahko kovane bate na serijske ojnice, povečaš moč in KLENK). Lahko gre tud ventil, kar sm pa js doživu Al pa gwava poč.
bati so sam ena od mnogih stvari.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Pol je pa odgovor. Pri banditu v kamarotu mal več kot pri men v peugeotu. Ni kake točne številke an. Več kot običajni, ne pa neomejeno. Tud kovan bat se da zjebat.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Original bati dost zdrzijo, ponavadi se jih menja zarad kompresije, ce bos kompresijo zmanjsal kako drugace bi moral kar dost zdrzat...k bat ponavadi prezge, naredi luknjo notri ko je razmerje A/F zjebano se pravi na suh laufa "lean" od 14.7 naprej gor
obročki brez zareze, za popolno tesnenje..(ne me vprašat kak to not spravjo:)
vrh bata premazan z visokotemperaturno keramiko in z molibdenom utrjena drsna površina (keramika se ve zakaj, molibden pa izboljša udpornost proti obrabi)
utori za zmanjšanje kontaktne površine..(za znjšanje trenja)
... Kdo vam pripravlja pol te bate za vgradnjo ? Če daš drugo ojnico in bat moraš vedeti tudi koliko ti bo pol več plesal in koliko pustit pol ventil bolj odmaknjen - ker ti bati niso kot original - zgoraj imajo dosti večjo zračnost pri vrhu in kolikor vem jih je treba pripravit ...
I have no money , I have no job ... I have no problems ...