aha...pol so pa men dali diske prave,sam jaz mam nekej mučkano verjetno...možno,da je za belgijski trg blo drugače narejeno?ker je avto iz belgije pripeljan??
PS:debeline pri A8 nisem čekiral,fi je pa DEJANSKO na oko enak...tko da nisem nit pomislil na kej tazga...a imaš možnost ugotovit,kaj je drugo?al pesta al čeljusti?
komplet bremz kit...
Hm, pesta je pomoje ista, ker je sredinska lukna diska enaka pr A6 in A8..
Čeljust je pa 100% druga ker ti pr A6 za čeljust rabiš 2 ploščice, A8 pa ima 4i male ploščice!!!
Hm dvomm da je za drug trd drugače narejeno, ker za A6 mi da samo mero 312*25 za disk...
BTW. med fi 312 in 314 oz 323 na uč res ni nobene razlike
Hm pa ni mi jasno ko si napisal, kako ti lahko čeljust bolj vn pride??
Da nisi dal čeljust pre luknami na roki namest za luknami (upam da razumeš.)
Čeljust je pa 100% druga ker ti pr A6 za čeljust rabiš 2 ploščice, A8 pa ima 4i male ploščice!!!
Hm dvomm da je za drug trd drugače narejeno, ker za A6 mi da samo mero 312*25 za disk...
BTW. med fi 312 in 314 oz 323 na uč res ni nobene razlike
Hm pa ni mi jasno ko si napisal, kako ti lahko čeljust bolj vn pride??
Da nisi dal čeljust pre luknami na roki namest za luknami (upam da razumeš.)
ne,ne,ne...čeljust(z novimi ploščicami) sem nataknil na disk,vse je klapalo,?offset? diska ravno tako...klapa mi ne samo zaradi premera diska-torej ker je disk večji,se zato tudi čeljust ??ne dovolj približa ?? pestu...upam,da razumeš...zato sem spraševal,če se dobi kake distančnike za swapnit na tele diske...
Moj primer ko grem iz OEM Q4 bremz na 166 3.0 bremze.CupraR napisal/-a:Ploščice in diski, vsaj novi pr takih dimenzijah ne bodo po 100eur..djsly napisal/-a:res je.
4batne čeljusti dobiš že za 300€ rabljene seveda. Potem ti ostanejo samo še ploščice (nove cca. 100€) in diski(recimo 310mm 100€/kos).
3-4 krat več za diske, ploščice mogoče še dobiš čist navadne..
brembo 4 batne čeljusti - 150€ (rabljene, na ebay-u nikol nisem videl cenejših od 300€)
310mm diski AR 166 3.0 - 100€ kos (cena v trgovini z ddv in računom)
ploščice AR 166 3.0 - 100€ za sprednji komplet (cena v trgovini z ddv in računom)
moral sem pa narest še adapter, ker čeljusti ne grejo šrauf na šrauf.
@ferrarist,: neki tazga boš moral narest:
@butc: velik sreče pri upgrade-u bremz.
Ja razumem maš ti pol res 288 diske orginal, dobil pa 312??Ferrarist napisal/-a:ne,ne,ne...čeljust(z novimi ploščicami) sem nataknil na disk,vse je klapalo,?offset? diska ravno tako...klapa mi ne samo zaradi premera diska-torej ker je disk večji,se zato tudi čeljust ??ne dovolj približa ?? pestu...upam,da razumeš...zato sem spraševal,če se dobi kake distančnike za swapnit na tele diske...
Hum ja nosilce bo treb narest da bo čeljust višje in tud fiksirana
Djsly: ta adpater si dal delat?? Kolk okvirno pride kaj takega..
BTW: si kej meril oz mi znaš napisat razmak med luknjami pr teh čeljustih od 166. Na uč se mi zdi dost širše kot pr Fiat Coupeju..
No vidm da so cene za tvoj komplet res smešno nizke tolk pridejo navadni brembo za ITR (282*23)
Ni 2krat za rečt da bom vse prefk. Pa šel na 4 bate Ker tele alfa oz Fiat Coupe čeljusti se dost pocen dobijo..
MAš ti kkšne veze da si dobil tele čeljusti??