Rezanje vzmeti?
golf_c dej kako cifro ce je to res kar govoris se bom jaz rajsi za to varianto odlocu,ceprav bi bilo verjetno se boljse ce ti to naredi v kombinaciji s sportnimi fedri,Pri amortizerju ti pa olje menja samo zato da da drugega s vecjo gostoto.
A si mel kdaj sportne fedre?Zanima me zato da vidim primerjavo,ceprav bi bandit verjetno boljs vedel ker jih je zih mel.
Aja pa kaksno je nagibanje avta v ovinku,brez tega da vemo da ti golfa ze mal krivi
A si mel kdaj sportne fedre?Zanima me zato da vidim primerjavo,ceprav bi bandit verjetno boljs vedel ker jih je zih mel.
Aja pa kaksno je nagibanje avta v ovinku,brez tega da vemo da ti golfa ze mal krivi
lej na enki sm meu športne fedre....pa še to požagane.....na dvojki pa sm meu navadne....pr obeh pa je bla vožnja skor ista....mislm ist učinek....zelo dobro sta se vozila.....glede trdote pa.....avta sta bla zlo trda....sej sta bla čist na tleh in je mogl tko bit....sam še vseen sama vožnja pa....ni blo tistga nabijanja....čist lepo sta se pelala...ne vem no....ne znam ti razložt....to bi mogu probat....čez ovinke pa ni blo skor nč nagibanja.....zelo malo.....se ni občutilo....avta sta se pelala DEJANSKO k po tračncah....uglavnem nardi ti po želji no.....višino....trdoto....karkol si zmislišalesi napisal/-a:golf_c dej kako cifro ce je to res kar govoris se bom jaz rajsi za to varianto odlocu,ceprav bi bilo verjetno se boljse ce ti to naredi v kombinaciji s sportnimi fedri,Pri amortizerju ti pa olje menja samo zato da da drugega s vecjo gostoto.
A si mel kdaj sportne fedre?Zanima me zato da vidim primerjavo,ceprav bi bandit verjetno boljs vedel ker jih je zih mel.
Aja pa kaksno je nagibanje avta v ovinku,brez tega da vemo da ti golfa ze mal krivi
pa še nejgov gsm: 041-734-772
Ma sej za spredi me ne skrbi,razen tega da hocem da mi ne bo zabijao fedrov,problem bo nastal zadi k je torzija tud ce prestavim torzijo avto zato ne bo ne vem kaj trsi,je recimo tam 15% sam krepko premalo proti sprednjem delu k je s sportnimi fedri za 50% in tuki nastane problem,zadek bo veliko bolj nemiren ne bo enakomernega nagibanja,poleg tega je tu se obremenitev torej ce mas polhen avto ti avto tudi zadi zacne zabijati,tko da bo treba nekaj nareditis torzijo bi blo pametno amortizerje zadi tud skrajsat in povecati trdoto.
najbolš da ga pokličeš pa vprašaš....pa ti bo on točno povedu kako pa kajalesi napisal/-a:Ma sej za spredi me ne skrbi,razen tega da hocem da mi ne bo zabijao fedrov,problem bo nastal zadi k je torzija tud ce prestavim torzijo avto zato ne bo ne vem kaj trsi,je recimo tam 15% sam krepko premalo proti sprednjem delu k je s sportnimi fedri za 50% in tuki nastane problem,zadek bo veliko bolj nemiren ne bo enakomernega nagibanja,poleg tega je tu se obremenitev torej ce mas polhen avto ti avto tudi zadi zacne zabijati,tko da bo treba nekaj nareditis torzijo bi blo pametno amortizerje zadi tud skrajsat in povecati trdoto.
Jaz sem mel ze nekaj porezanih.
Najprej -2.75navoja, na koncu ze za 4ri navoje (11centi nizji od serije)
avto je res sel dobesedno po tracnicah, nagibanja ni blo nic.
Pri 60km/h pa puna v desno z rocno, avto se niti malo nagno.
Lega precudovita.
Edina slabost je bla da sem usake tri mesece menjaval amortizerje.
Skoz je olje ven teklo, amortizer je bil parkrat bolj obremenjen pa ni nobeden zdrzal. tak da.
Edino nevarno se je blo vozit z amortizerji brez olja ko so mi cisto spusli.
Avto se pelal skoz neravnino pa sem kr poleto. me je kak stisnalo
Aja se nekaj.
Voznja ene 2-3mesece z zjebanim amortizerjem, mi je fedro spozabilo skupaj za dober centimeter pa je na koncu avto diagonalno visel.
nic dost o tem
Najprej -2.75navoja, na koncu ze za 4ri navoje (11centi nizji od serije)
avto je res sel dobesedno po tracnicah, nagibanja ni blo nic.
Pri 60km/h pa puna v desno z rocno, avto se niti malo nagno.
Lega precudovita.
Edina slabost je bla da sem usake tri mesece menjaval amortizerje.
Skoz je olje ven teklo, amortizer je bil parkrat bolj obremenjen pa ni nobeden zdrzal. tak da.
Edino nevarno se je blo vozit z amortizerji brez olja ko so mi cisto spusli.
Avto se pelal skoz neravnino pa sem kr poleto. me je kak stisnalo
Aja se nekaj.
Voznja ene 2-3mesece z zjebanim amortizerjem, mi je fedro spozabilo skupaj za dober centimeter pa je na koncu avto diagonalno visel.
nic dost o tem
Zadnjič spremenil monster_d, dne 26 Nov 2004, 22:30, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- sesalc tunning kid
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
- Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)
mene pa zanima neki o tej stvari:
kolega ma daewoo lanosa (1,5) gugalnico po domače
zdej me pa zanima to:
hoce met trš podvozje zato bi on rd menju fedre, ampak je v dilemi za fedre, ker mu je en tipson reku pač da ce das sportne fedre, grejo končniki pa zglobi itd ... full hitrej, pa kao da se ne splača, pa da se bol splača dat gor gume 195/50/15 (original: 175/70/13)
zanima me pač, kok je kej resnice v tem, kaj se bolje splača, pa kok hitrej se stvar če das sportne fedre res obrabla
Lp, Boris
kolega ma daewoo lanosa (1,5) gugalnico po domače
zdej me pa zanima to:
hoce met trš podvozje zato bi on rd menju fedre, ampak je v dilemi za fedre, ker mu je en tipson reku pač da ce das sportne fedre, grejo končniki pa zglobi itd ... full hitrej, pa kao da se ne splača, pa da se bol splača dat gor gume 195/50/15 (original: 175/70/13)
zanima me pač, kok je kej resnice v tem, kaj se bolje splača, pa kok hitrej se stvar če das sportne fedre res obrabla
Lp, Boris
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
-
- sesalc tunning kid
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
- Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)
seprav hoces rečt da se mu bolj spača menat fedre kokr pa gume? kako hitro se pa pol obrablajo koncniki, zglobi in kar se pač obrbla?monster_d napisal/-a:Itak da use bolj trpi ce je avto trsi, tudi bolj nabija zadeva in ruka.
Nizjepresecnimi sploh pa vecjimi gumami je isto, morda se slabse
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Lej sesalček:
če je guma nižja (nizkoprofilna), bo bolj treslo v avtu, zdel se ti bo bolj trd, bolj natančen bo volan, na katerem boš čutu vsako kolesnico, vsak kamenček... Ampak avto se nagiba enako kot prej.
če menjaš vzmetenje - fedre in amortizerje za trše, potem bo avto trši, predvsem se bo manj nagibal.
Za mulce kot smo mi, k mamo še original nonkozmodisk hrbet je najbol priporčljivo met skorej dilo - takrat je lega najbolša. Skorej pa zato, ker če ni nič blaženja, te tko fukne nekam, da boš zdrov!
Kar se tiče obrabe an - obraba se ne meri v obrabi/h ampak se reče na sploš no... Lahko, da ti sploh ne bo nič shodil zelo dolgo časa... lahko da ti bo takoj, vse je odvisno od Porscheja, torej avtomobilskega boga. Torej pitaj boga!
če je guma nižja (nizkoprofilna), bo bolj treslo v avtu, zdel se ti bo bolj trd, bolj natančen bo volan, na katerem boš čutu vsako kolesnico, vsak kamenček... Ampak avto se nagiba enako kot prej.
če menjaš vzmetenje - fedre in amortizerje za trše, potem bo avto trši, predvsem se bo manj nagibal.
Za mulce kot smo mi, k mamo še original nonkozmodisk hrbet je najbol priporčljivo met skorej dilo - takrat je lega najbolša. Skorej pa zato, ker če ni nič blaženja, te tko fukne nekam, da boš zdrov!
Kar se tiče obrabe an - obraba se ne meri v obrabi/h ampak se reče na sploš no... Lahko, da ti sploh ne bo nič shodil zelo dolgo časa... lahko da ti bo takoj, vse je odvisno od Porscheja, torej avtomobilskega boga. Torej pitaj boga!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- sesalc tunning kid
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
- Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)
hm ... aha ... stekam
sam on bi samo fedre menu, ker pač noče dat 200k za koplet z amortizerji, ker se mu zdi glupo dajt tok kesa za komplet kit .. ! zej kok se samo s fedri pozna to ne bi vedu, me pa zato zanima, kje je vecji efekt da bo auto bolj stabilen na ovinki:
seprav al da ma
-original podvozje pa 195/50/15
alpa da ma
- športne fedre + original amortizerje trsane za 20mm) in gume 185/60/14
Lp
sam on bi samo fedre menu, ker pač noče dat 200k za koplet z amortizerji, ker se mu zdi glupo dajt tok kesa za komplet kit .. ! zej kok se samo s fedri pozna to ne bi vedu, me pa zato zanima, kje je vecji efekt da bo auto bolj stabilen na ovinki:
seprav al da ma
-original podvozje pa 195/50/15
alpa da ma
- športne fedre + original amortizerje trsane za 20mm) in gume 185/60/14
Lp
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Dj bučko zdj se pa zber, amortizerji niso tršani za 20mm, ampak je avto tolk nižji.
Js osebno bi v ta avto prvo vgradil fedre in stršal amortizerje, ker to ima ta avto zelo slabo zrihtan..
Je res, da bi s feltnami dosegel boljši oprijem in tudi vizualno podobo, sam fak k se ta avto maje ko šajtrga...
Js osebno bi v ta avto prvo vgradil fedre in stršal amortizerje, ker to ima ta avto zelo slabo zrihtan..
Je res, da bi s feltnami dosegel boljši oprijem in tudi vizualno podobo, sam fak k se ta avto maje ko šajtrga...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- sesalc tunning kid
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
- Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)
f*ck mothers ... zajebu cist ...
ja sm mislu nizat za 20mm pa kao da bi bli pol amorizerji trši al neki podobnga ... ma sej nimam pojma no o tem sploh ....
me pa sam še neki zanima (pol pa dam čist mir! )
- a obstaja varianta tršat amortizerje, brez da bi jih stiskou/nizou/rezou (akuko se še pač reku reče)
Pugi hvala za vse odgovore
ja sm mislu nizat za 20mm pa kao da bi bli pol amorizerji trši al neki podobnga ... ma sej nimam pojma no o tem sploh ....
me pa sam še neki zanima (pol pa dam čist mir! )
- a obstaja varianta tršat amortizerje, brez da bi jih stiskou/nizou/rezou (akuko se še pač reku reče)
Pugi hvala za vse odgovore
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... emfund.asp
http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... namics.asp
http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... orbers.asp
Bonzy, sprašuješ take osnove, da svaka čast Pugiju, da se mu da. Preberi zgornje linke in potem sprašuj bolj točno, ker drugače ti lahko svetujemo samo to, da naj gre kolega kar kupiti, kar mu je bolj všeč.
http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... namics.asp
http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... orbers.asp
Bonzy, sprašuješ take osnove, da svaka čast Pugiju, da se mu da. Preberi zgornje linke in potem sprašuj bolj točno, ker drugače ti lahko svetujemo samo to, da naj gre kolega kar kupiti, kar mu je bolj všeč.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Bonzy - spet si ga ustrelu
Mislm da vem kaj si hotu - lahko obdržiš odriginal fedre in s tem višino avta, hkrati pa stršaš amortizerje. Lahko tud kupiš trše, priporočam ti za to priložnost monroe reflex.
Še enkrat - amortizerja ne režeš!!!! Dej si poglej med našimi LINKI, par zadev o tem kako avto deluje, ene 2 tedna študiraj pa ti bo v grobem vse jasno, pol boš tud bolš znal vprašanja postavt in bo manj smeti na forumu, velja?
Mislm da vem kaj si hotu - lahko obdržiš odriginal fedre in s tem višino avta, hkrati pa stršaš amortizerje. Lahko tud kupiš trše, priporočam ti za to priložnost monroe reflex.
Še enkrat - amortizerja ne režeš!!!! Dej si poglej med našimi LINKI, par zadev o tem kako avto deluje, ene 2 tedna študiraj pa ti bo v grobem vse jasno, pol boš tud bolš znal vprašanja postavt in bo manj smeti na forumu, velja?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
HUGO_BOSS napisal/-a:ma rezanje fedrov odpade... čista neumnost za moje pojme...
sicer sej pelat se da... to je res... samo če pogledaš primerjavo med tem ko je _BANDIT_ reku in APEX-i si mislm da tam tam...
poleg tega maš še ene full pocen fedre, clo cnej od apexa sm jst vidu... Dela jih pa ista firma kot EIBACH, sam zdele se ne morm spomnt... lohk pa se probam, če jih mislš nabavt... vem da za moj car bi pršl tam okol 24 kosov
No takole če se ne moreš spomnit je tista firma FK, ki pa ni cenejša od APEX-a.
Tako če bi kdo rad naprimer H&R je ceno običajno "fabrška priporočena brez davka + 20%DDV - 10%.
Glede na to kar je BANDIT napisal, bi mogoče raje naredil to (spedenal original vzmeti) kot pa kupil ene poceni.
Jaz sem imel na Charadu JAMEX vzmeti, pa je bilo obupno, dokler nisem dal utrdit amortizerjev(60%), skrajšat batnice (5cm). No pol mi je pa Vombi še mal porezal fedre (ene 2cm), ker je pa avto mal naprej visel sem pa še jaz malo dodelal(še cca -2cm). No potem je bil pa skor gokard.
Čeprav je Civic TypeKoshir še bolj ----ma sej skor ne gre več dol.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
JOP FK fedri so kar nice so nekje v srednjem rangu ce stejem Apex v nizji down below ZERO
dobs jih pa www.pro-car.si
ful vredu model ma to stacuno, se vse da zment!
Rezanje najslabi stvar mozna raj mam orig. podvozje !!!
LP
dobs jih pa www.pro-car.si
ful vredu model ma to stacuno, se vse da zment!
Rezanje najslabi stvar mozna raj mam orig. podvozje !!!
LP
MUGEN CR-X
...vsak ima svoje mnenje glede znamke vzmeti oz. podvozja; v SLO se da dobiti kar nekaj znamk, ampak kot sem opazil igra odločilno vlogo denar oz. cena, kar pa po mojem mišljenju ni v redu. Navsezadnje je odločitev tvoja.alesi napisal/-a:ce kdo priporoca kaksno firmo nej jo kar pove,rabim itq samo za spredi zadi mam torzijo tko da tam ni problem.
lp
Tomas
Tomas