Stran 2 od 2

Objavljeno: 22 Nov 2005, 00:06
Napisal/-a urosbe
Slika

Pa to lahko men strugar naredi:) Sam točne mere mu moram napisat. A ima kdo kakšno shemo ali boljšo slikco?

Objavljeno: 22 Nov 2005, 00:16
Napisal/-a 2.7TT
urosbe napisal/-a:Hm, saj Cicero tudi vozi na 450+ pa gre še na več:) Pa to sem dal itak samo za primerjavo, v kakšni prednosti si, če imaš znanje že od začetka... prišparal bi vsaj 30%:)
Jaz se bom počasi ustavil kar na tem kjer sem. Zakaj bi pa rabil več. Za na drag-e je itak vedno premal, za na cesto, je pa tole čez glavo, sploh odkar imam izpuh by Hemingway (tnx care! :D )
Jaz sem se že navadil, pa se mi ne zdi nič več posebnega, opaziš pa vedno znova navdušenje sovoznikov, ki jih prvič pelješ na test drive... tresoče roke, zatikanje glasu, tud kričanje:) itd. skratka vse znake, ki sem jih tudi sam izražal, ko sem se prvič vsedel s to mašino za volan:)
V bistvu moras izrisati obliko vhoda kompresorskega dela turbine in na sredini eno luknjo... Naj ti naredi razne velikosti, da vidis, pri katerih obratih ti bo zacelo konstantne bare vlect.

En dan se morava dobiti, pa bos zategnil do Jeprce pa nazaj, da vidim razliko.

Kdaj mi bos pa WEP kljuc poslal? :-#

Objavljeno: 22 Nov 2005, 00:21
Napisal/-a urosbe
WEP bi ti že poslal, pa očitno nisi opazil, da ni več wireless:) Sem ga teti posodu k ga rabi za internet, jst pa bolj za afnanje, pa čakam na novega... čakam pa zato, ker jih ni na zalogi:) Dobiš, sam da vzpostavim na novo...

In kako potem to stvar "upašem" notri? Kaj so pa tiste luknje naokoli? A mora biti notranja stvar kaj v konus - kakšen kot, v katero smer?

Torej, ta stvar turbini ne pusti, da vsrka toliko zraka, kot bi ona želela - to je v bistvu bremzanje?:)

Objavljeno: 22 Nov 2005, 00:26
Napisal/-a 2.7TT
urosbe napisal/-a: In kako potem to stvar "upašem" notri? Kaj so pa tiste luknje naokoli? A mora biti notranja stvar kaj v konus - kakšen kot, v katero smer?

Torej, ta stvar turbini ne pusti, da vsrka toliko zraka, kot bi ona želela - to je v bistvu bremzanje?:)
Od kdaj pa nimas vec wireless? Niti probavam ne vec...

Treba je dobiti prave slikice od FIA turbo restrictorja. DEJANSKO ti ta zadeva omeji flow zraka, to pomeni, da imas v nizkih obratih neokrnjen boost, z vecanjemobratov pa se pretok zacne omejevati, dokler ne pride do tocke, ko je hitrost zraka skozi restriktor maksimalna in ne mores vec spravit skozi...

Prleti kaj na irc chat...

/jan

Objavljeno: 22 Nov 2005, 00:30
Napisal/-a 2.7TT