Stran 2 od 2

Objavljeno: 18 Mar 2005, 14:20
Napisal/-a PeschA
Zanima me kakšen bi bil rezultat pri Golf V. :-k
Glede na to da je original feder H&R. O:)

Objavljeno: 19 Mar 2005, 18:28
Napisal/-a monster_d
JohnyR napisal/-a:Iz teh grafov lahko preberemo naslednje:

Eibach: krajša vzmet z enakimi karakteristikami kot original (srednja žalost)

H&R: Obe vzmeti progresivne, kar bi moralo ponujati bolj športne karakteristike podvozja. (dobro)

G&M: Le sprednja vzmet progresivna, dokler je zadnja vzmet celo mehkejša od originala. (slabo)

KW: Skoraj brez razlike, neprimerno je zadnja vzmet takšna da se zadek bolj spusti kot sprednji del. (slabo)

MAD: trše vzmeti vendar niso progresivne. (srednja žalost)

OMP: podobno kot H&R (dobro)

SIMONI RACING: enako kot Eibach. (srednja žalost)

VENTURI: podobno kot H&R (dobro)

VOGTLAND: enako kot Eibach. (srednja žalost)

WEITEC: podobno kot H&R (dobro)


P.S. Bolj strm graf pomeni tršo vzmet. Krivulja pomeni da je vzmet progresivna.


Škoda da ni še APEXa
In pol so eibach tata mata :-° ](*,)

Za dnar ko ga odstejes za eibach dobis apexe za dva avta...
Pol ze treba si malo zamislit :-k