Stran 2 od 2
Objavljeno: 09 Jun 2005, 10:48
Napisal/-a TypeKoshiR
Evo to je pa tza fora k grejo cevi najprej dol pol pa gor in je turbina na vrh...isto huda scena
LP
Objavljeno: 09 Jun 2005, 10:51
Napisal/-a TypeKoshiR
Tko pa zgleda tist jk gre skor ob bok masine
Se vec slik in topic
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1267200&page=2
LP
Objavljeno: 09 Jun 2005, 11:10
Napisal/-a djsly
tenks stari.
Sam prva slikca. Mater mora žgat ta kolektor, plini se ful zaletavajo pri takem kolektorju.
Objavljeno: 09 Jun 2005, 11:16
Napisal/-a TypeKoshiR
Ja te k majo zdej gor turbine ful uporabljajo na dragsterjih
LP
Objavljeno: 09 Jun 2005, 14:02
Napisal/-a OpaNkaR
Objavljeno: 09 Jun 2005, 14:19
Napisal/-a djsly
Ja opankar. Sem gledu en tak kolektor, ena firma ga prodaja za q4, reci piši 800 eur. Ma se jim poščijem na tist kolektor ej.
Ta lepo zgleda, sam da bi se tole mi spravl delat, bi blo lih drug let fertik :-)
Tenks za slikce.
Objavljeno: 10 Jun 2005, 07:17
Napisal/-a djsly
Čak mal, a tist trak se ne "zapeč" gor?
A ga lahko kar odvijaš - povijaš kar naprej?
Objavljeno: 14 Jun 2005, 13:38
Napisal/-a Slide
Bom kar tule vprašal...pa upam da ne izpadem preveč smotan...
Mehanik je rekel da mam na izpuhu HLAČE že v slabem stanju...pač posledica 21let.
Zdaj je pa problem, da jz za izraz HLAČE še nism slišal...ampak bojda to tudi ni kolektor, ker sem reku če je to kolektor, pa j reku da ne, ampak da vseeno ni tko poceni...zdej pa naj mi eden pove kaj so to hlače al pa še bolje, pokaže na slikci....
Objavljeno: 14 Jun 2005, 14:01
Napisal/-a Dust
hlače -del izpuha,ki je takoj za kolektorjem (prišravfan je na kolektor)...
Objavljeno: 14 Jun 2005, 14:04
Napisal/-a Slide
Pa je to res tok drago? Vem da je kolektor draga stvar...ampak a to tud? A ma kdo mogoče kakšen cenik izpušnih sistemov, da bi okvirno videl kok me bo koštal...hmm, čeprov je avto lepo ohranjen, se hitro najdejo nepričakovani stroški
Ugotovil sem kaj točno so hlače na mojem avtu...in še dobra novica, nove stanejo "le" 12000sit

...glede na to da je mehanik reku da so drage, sem pričakoval res kaj astronomskega

Objavljeno: 26 Jun 2005, 21:42
Napisal/-a Ferrarist
djsly napisal/-a:
Hemy: Kej veš kako se obnese argonsko varjenje? Kako je z vari, pokajo?
skorej vsi aftermarket inox kolektorji so švasani s TIG-om oz. po tvoje argonom,razen tistih ta dragih oz. specialnih,ki so varjeni že z laserjem,vendar si laserja nemore privoščit kar vsak...najboljše je,da vzameš debelostensko INOX cev in kolena ter jim na stičiščih pobrusiš vogal...ko variš,moraš dodajati material,na zadnji strani pa ti more pomočnik pihati z argonom oz.držati cevko kjer je žareče od varjenja,da ?ščiti? var...le tako se lahko doseže tudi od znotraj lep var...če variš brez zaščite,nastanejo odznotraj bunkice,tam je INOX zasmojen in bo začel rjaveti..če pa variš s toliko majhnim tokom,da ne dela bunkic,pa-nevem,koliko cajta ti bo kolektor držal skupej...jaz bom mogu zase nekej takga naredit-2x iz 3v1-equal lenght turbo manifold
Objavljeno: 19 Sep 2005, 07:37
Napisal/-a djsly
Čez vikend sem kolektor vrgel na vago.
Slabe 3 kile ima. Nisem pa tehtal orginala, ampak predvidevam da ni težji od mojega.
Sam turbina pa je težka ko prasica. O tem v "Turbo kotičku".
lp djsly