Primer zamenjave zavor (dial up - no go: lot's of pics)
Objavljeno: 29 Okt 2005, 15:38
No gre se za avto P406. Material sem kupil tko po neuradni poti in sem dobil dosti popusta Cena za diske in ploscice je 28k.
No zdj pa how to:
Zacnemo tako da odstranimo kolo. In pogledamo kako je zadeva narejena. Jaz sem se takoj lotil razstavljanja celjusti ker sem ze vedel kako se jih, tako da se nisem kaj prevec ukvarjal z gruntanjem
No celjusti sem odstranil in sem prisel do ploscic. Zadeve na eni strani ni bilo nic do zeleza
No ploscice v mojem primeru ni bilo tezko odstraniti
No naslednji moj korak je bil povrnitev zavornega cilindra v prvotno stanje. Mozna sta dva nacina odvisno s katerim vam je lazje
1. nacin
2.nacin
Prvi se pri meni ni obnesel ker je prevelik cilinder in ga je tezko poriniti nazaj.
Potem sem demontiral ''nosilec'' celjusti
Ko odstranimo ''nosilec'' celjusti imamo disk prost in ponavadi so prisraufani z malimi sraufi katere zna biti problem odsraufati.
Pridemo do pesta in ga scistimo kar z smirglom ker je to nujno, kajti posledice so razna vibriranja in podobno
Naslednji korak je bil ciscenje vodil na nosilcu celjusti. Zadevo je priporocljivo scistiti ter ponovo podmazati ker so mozne okvare in sicer pregrevanje ploscic, slab zaviralni effekt pa se kaj bi se naslo
Sledi montaza novega diska. Tisti ki se neveste diski pridejo v skatli zaviti v pvc vrecko in so mastni. To preprecuje da bi rjaveli med skladiscenjem. Mastnih bremz pa nesmemo imeti zato se diski scistijo z obeh strani. Jaz jih kar z nitrotom in eno cisto krpo.
Ocisceni disk
Sledi montaza nosilca celjusti ter ploscic.
Nato pa sledi le se montaza zadnje komponente in sicer celjusti. Priporocljivo je ce so celjusti privijacene, da uporabite tesnilce navojev ker nocemo da bi se nam med voznjo celjusti odsraufale. Posledice so lahko katastrofalne
No zadevo zategnemo kokr se le da ziher je ziher Dela vsega skupaj je bilo dobro urco, orodja gre ponavadi tudi zelo malo. V bistvu samo osnovno orodje rabite ala une male kiste ki jih kupite v raznih bauhausih in podobnih bodo zadostovale, le pri francozih ne ker so torksi povsod
Se slikca vsega skupaj po opravljenem delu
No pa se primerjava staro novo za tiste ki radi skrtarite
Aja da se dodam tole diski so bili se original peugot in je zadeva bila neustavljiva Ce me je kdo izsilu na cesti sem bil kot vlak Popokani so bili zviti ohoho v glavnem ne se igrati s tem
Lp
No zdj pa how to:
Zacnemo tako da odstranimo kolo. In pogledamo kako je zadeva narejena. Jaz sem se takoj lotil razstavljanja celjusti ker sem ze vedel kako se jih, tako da se nisem kaj prevec ukvarjal z gruntanjem
No celjusti sem odstranil in sem prisel do ploscic. Zadeve na eni strani ni bilo nic do zeleza
No ploscice v mojem primeru ni bilo tezko odstraniti
No naslednji moj korak je bil povrnitev zavornega cilindra v prvotno stanje. Mozna sta dva nacina odvisno s katerim vam je lazje
1. nacin
2.nacin
Prvi se pri meni ni obnesel ker je prevelik cilinder in ga je tezko poriniti nazaj.
Potem sem demontiral ''nosilec'' celjusti
Ko odstranimo ''nosilec'' celjusti imamo disk prost in ponavadi so prisraufani z malimi sraufi katere zna biti problem odsraufati.
Pridemo do pesta in ga scistimo kar z smirglom ker je to nujno, kajti posledice so razna vibriranja in podobno
Naslednji korak je bil ciscenje vodil na nosilcu celjusti. Zadevo je priporocljivo scistiti ter ponovo podmazati ker so mozne okvare in sicer pregrevanje ploscic, slab zaviralni effekt pa se kaj bi se naslo
Sledi montaza novega diska. Tisti ki se neveste diski pridejo v skatli zaviti v pvc vrecko in so mastni. To preprecuje da bi rjaveli med skladiscenjem. Mastnih bremz pa nesmemo imeti zato se diski scistijo z obeh strani. Jaz jih kar z nitrotom in eno cisto krpo.
Ocisceni disk
Sledi montaza nosilca celjusti ter ploscic.
Nato pa sledi le se montaza zadnje komponente in sicer celjusti. Priporocljivo je ce so celjusti privijacene, da uporabite tesnilce navojev ker nocemo da bi se nam med voznjo celjusti odsraufale. Posledice so lahko katastrofalne
No zadevo zategnemo kokr se le da ziher je ziher Dela vsega skupaj je bilo dobro urco, orodja gre ponavadi tudi zelo malo. V bistvu samo osnovno orodje rabite ala une male kiste ki jih kupite v raznih bauhausih in podobnih bodo zadostovale, le pri francozih ne ker so torksi povsod
Se slikca vsega skupaj po opravljenem delu
No pa se primerjava staro novo za tiste ki radi skrtarite
Aja da se dodam tole diski so bili se original peugot in je zadeva bila neustavljiva Ce me je kdo izsilu na cesti sem bil kot vlak Popokani so bili zviti ohoho v glavnem ne se igrati s tem
Lp