Rja
How to use Deox-Gel
1) This medium to heavily rusted steel plate has been degreased with a water-based degreasing agent.
2) Deox-Gel is a thick paste designed to create a deep coating that de-rusts items too big to soak in a deox-C bath.
3) Here a brush is used to smooth the Deox-Gel across the rusted surface, the gel must remain in a thick even layer; brushing out to a thin coat must be avoided. Spatulas or trowels may also be used to spread Deox-Gel. For very large areas pressure pot spray systems can be used.
4) The applied Deox-Gel is covered with plastic wrap to assist in the retention of moisture.
5) After 12 hours undisturbed the plastic film can be removed – the gel has darkened through corrosion absorption. A steel rule is used to push back the gel layer, demonstrating the effectiveness of Deox-Gel.
6) After a scrub with a stiff plastic-bristled brush and plenty of water the treated area is clean and ready for protection.
1) This medium to heavily rusted steel plate has been degreased with a water-based degreasing agent.
2) Deox-Gel is a thick paste designed to create a deep coating that de-rusts items too big to soak in a deox-C bath.
3) Here a brush is used to smooth the Deox-Gel across the rusted surface, the gel must remain in a thick even layer; brushing out to a thin coat must be avoided. Spatulas or trowels may also be used to spread Deox-Gel. For very large areas pressure pot spray systems can be used.
4) The applied Deox-Gel is covered with plastic wrap to assist in the retention of moisture.
5) After 12 hours undisturbed the plastic film can be removed – the gel has darkened through corrosion absorption. A steel rule is used to push back the gel layer, demonstrating the effectiveness of Deox-Gel.
6) After a scrub with a stiff plastic-bristled brush and plenty of water the treated area is clean and ready for protection.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Pa tale zadeva bi tudi prov prišla, samo je pa draga ko žafran
http://www.bilthamber.com/hydrate80.html
Ko enkrat spucaš pleh, ga s tem premažeš, da naredi fino plast čez, potem pa lahko kitaš in štrihaš po mili volji čez.
Imajo pa še eno zadevo, kao cink, s katerim prešpricaš pleh, da ne rjavi, ampak tisto je pa še dražje.
http://www.bilthamber.com/hydrate80.html
Ko enkrat spucaš pleh, ga s tem premažeš, da naredi fino plast čez, potem pa lahko kitaš in štrihaš po mili volji čez.
Imajo pa še eno zadevo, kao cink, s katerim prešpricaš pleh, da ne rjavi, ampak tisto je pa še dražje.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Noben nebi naročil al kaj? Bom jim jaz poslal mail da vidimo, zdej naj se samo spisek naredi, da vidimo koliko bi naročil...
Drmo: 1 kg
Mlončar: 1kg
Nebivedu: 5kg
Symon: 2kg
Rider:3kg
Kennman: 3kg
PozerQ: 1kg
Uglavnem popravte če bi kaj drugač, al pa se dopište, jutr pošljem mail pa bomo vidl kako pa kaj.
Drmo: 1 kg
Mlončar: 1kg
Nebivedu: 5kg
Symon: 2kg
Rider:3kg
Kennman: 3kg
PozerQ: 1kg
Uglavnem popravte če bi kaj drugač, al pa se dopište, jutr pošljem mail pa bomo vidl kako pa kaj.
Project on hold...
No.. Js mam tud en problem.
Sicer je avto zdrav... Ampak.. Vam nahitro razložim...
Povariv bom določene dele karoserije. Na veliko mestih dodatno ojačal s plehom...
Mesto bom pred varjenjem obrusil in nanje varil dodaten pleh..
Sedaj pa uprašanje... Med novim in starim plehom umes ne moreš nikakor zaščitit. Sicer so polcentimeterski vari, vmes pa presledki.
Razmišljal sem da bi po končanem varjenju umes med novim in original plehom našprical gost krown in takoj premazal s temeljno barvo.
Bo to uredu? Da mi ne bo po letu ali dveh rja udarila ven.. ker potem nisem nič naredu. KAKO ličarji zaščitijo na delih ki so na novo punktirani?
Drugi problemček...
Neoriginalni blatniki kot veste hitro začnejo rjavet. dostikrat tudi iz notranje strani kjer je poštrihano samo s tisto njihovo črno.
Bi bilo smiselno notranjost blatnika premazati s temeljno barvo?
Tnx
LP
Sicer je avto zdrav... Ampak.. Vam nahitro razložim...
Povariv bom določene dele karoserije. Na veliko mestih dodatno ojačal s plehom...
Mesto bom pred varjenjem obrusil in nanje varil dodaten pleh..
Sedaj pa uprašanje... Med novim in starim plehom umes ne moreš nikakor zaščitit. Sicer so polcentimeterski vari, vmes pa presledki.
Razmišljal sem da bi po končanem varjenju umes med novim in original plehom našprical gost krown in takoj premazal s temeljno barvo.
Bo to uredu? Da mi ne bo po letu ali dveh rja udarila ven.. ker potem nisem nič naredu. KAKO ličarji zaščitijo na delih ki so na novo punktirani?
Drugi problemček...
Neoriginalni blatniki kot veste hitro začnejo rjavet. dostikrat tudi iz notranje strani kjer je poštrihano samo s tisto njihovo črno.
Bi bilo smiselno notranjost blatnika premazati s temeljno barvo?
Tnx
LP
na tak način mislem.. sivo je punktiran spoj avta, rumena plata (seveda malo potovčena na obliko) pa dodaten pleh. na mestu zvara je itak treba na živo odrgnit.. ampak kaj bo s plato in karoserijo na notranji strani.. umes... je kaka taka stvar da se razleze kot krown olje.. recimo kaka barva?
ps: to je nahitr sam za predstavo
ps: to je nahitr sam za predstavo