Water/methanol injection

Avto se premika s pomočjo ognja... Rabimo hlajenje!
Odgovori
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Water/methanol injection

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Vbrizgavanje vode in metanola zniza temperaturo in zvisa gostoto vsesanega zraka v motor. S tem lahko dosegamo visje pritiske turbine, uporabna pa je zadeva tudi pri N/A avtomobilih. Direktna pridobitev tega je spremenjen kot predvziga in s tem pridobimo par konjev (okrog 30 pri mojem). Zadevo so uporabljali ze med 2. svetovno vojno na letalih, kjer se je dobro obnesla.

Po uporabi tega sistema lahko obcudujemo bate in cilindre, kako so cisti,kot da bi jih nekdo stalno pral, ce razdremo blok motorja, kar je zelo dobro za motor.

Malo branja:

http://www.snowperformance.net/ - Zanimiv in poceni sistem, tudi z variabilnim kontrolerjem, ki glede na boost dozira spricanje.

http://www.racetep.com/wik.html - Domiselen sistem, kjer boost iz turbine nafilajo tudi v posodo z vodo, katera je potem pod enakim pritiskom kot sesalni manifold, kamor se vodo vbrizguje. Tako rabimo samo majhno pumpo, da premagamo ze izenacen pritisk in ne ogromne pumpe, da bi premagala nadpritisk 1,4 in vec bara.

http://www.aquamist.co.uk/ - Predvsem mi je vsec SYSTEM 2d , ki navodila za vbrizgovanje dobi iz signala na injektorju za bencin. Izredno zvita finta, kajti tako izkorisca mape v ECU-ju, ki so najbolj tocne od vseh.Ima tudi senzor za kolicino vode v rezervarcku in ob pomanjkanju omeji boost na neko "varno" vrednost. Namenjen bolj tistim avtomobilom, katerim ECU ne avtomatsko popravlja kota predvziga in bi zanje pomanjkanje vode pri prednastavljenem predvzigom pomenila velike neprijetnosti. Na zalost precej drazja zadeva od ostalih.

Sparajmo $$$ cez zimo, poleti bi to zelo prav prislo, ko je zunaj 35 stopinj celzija.

Se bo kdo odlocil za to?

/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Lepo si napisal... Me veseli da se skrinjica znanja polne.. Tole bo prislo prav nasim predelovalcem renaultov z 1.7T masinami...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Gost

Odgovor Napisal/-a Gost »

hehe moj pru post tle :D


no uglavnem ta sistem je super, sam baje ma tud svoje slabe strani, in nea od teh nej bi bla to da so bati pol podvrzeni ful temperaturnim stresom.

pa se neki me zanima, glede na to da pravs da bi ti dobu 30hp, kok mas pol v originalu hp??

js bi si tole ugradu v avto ker je prou kul zadeva vidt :-({|= (enostavno mogu sm v svojem prvem postu ta smajli uporabt)
:D
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Voith napisal/-a:pa se neki me zanima, glede na to da pravs da bi ti dobu 30hp, kok mas pol v originalu hp??
V originalu 150 konj, sedaj pa prevec tako za novi ZVCP kot tudi za FWD :)

/jan
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

ZAminiv sistem, ze neki casa nazaj o tem slisal, pa baje da so pri letalih dosti vec moci ven s tem spravili...

Je vredu zadeva, sam bi rabo nekaj elektronike ki bi skrbela za vbrizg.
Torej bi mogla bit kolicina vode bit odvisna od kolicine goriva, vec goriva vec vode.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Water injection se da lepo poštimat. Rabiš 6 barov pumpo, injektor pa bakreno cevko dolgo vsaj 6m, poleg tega pa še rezervar za destilirano vodo.

Bakreno cevko oviješ okoli celotnega auspuha in preko kolektorjev. V prtljažnik daš rezervar in to cevko povežeš gor. Na drugi strani priklopiš na to cevko pimpo in od pumpe naprej cevko z injektorjem, ki ga montiraš tik pred frgazer ali injection ali za turbino.

Pri vroči mašini je v tej cevki para in pumpa fila z maximalno 6 bari to paro v tvoj sistem. Zdej si moraš pa samo še naštimat kako boš vklapljal to pumpo.

Možno je dobit tudi do 50% moči več, do 10% hladnejšo mašino, in kasneješo menjavo olja ter obročkov in svečk.
Para v sistemu hladi, ker je hladnejša od ognja. Doda kr dost več kompresije(spomnte se mal parnih lokomotiv, kjer je samo para gmala vso kompozicijo). Poleg tega vsega pa še čisti bate ker razkraja saje - tko da imate vedno čisto mašino znotraj.
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

hmmm zanimiva zadeva,vedel sem da to obstaja za turbo motorje,nisem vedel da obstaja tudi za N/A.....moje vprašanje: zgoraj napisano da čisti motor v notranjosti,koliko od tega je res in če je res neškodljivo za motor(mam 207.000km in ni blo še generalke)...zdej ste me čist zrajcal s to vodo.... :D
Slika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Če je količina vode prava potem je za motor lahko samo dobro. Zniža se temperatura in res očisti motor. Ampak problem je, če enkrat pride preveč vode not. Zato se jaz nebi igral z raznimi home made zadevami, ampak bi kupil nekaj preizkušenega, pomožnosti s svojim ECUjem, ali pa da vsaj podatke iz ECUja odčituje in glede na tisto vodo not šprica.

Tole se pomoje splača če imaš predelan motor, drugače pa niti ne.
High on LSD
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

No mi smo probal tole na 5.9 mašini od grand cherokeeja - zadeva dela uredu, sam problem je bil kako pumpo vklapljat da bo dala lih prov pare. Tko da smo pol prišli do tega, da je potrebno to kr vezat na pedal za gas in ko pedal pride čez polovico, se vklopi pumpa z 0,2 bara, ko pa je pedal pri koncu pa pumpa da vse od sebe in grand je bil ponavadi takoj v max obratih - sam da smo pohodil gas do konca. Zadeva pa res full hladi mašino, ker je bla mašina kljub prtiskanju na gas kr skos v meji normale, pa vsi vemo, da se te ameriške mašine kr dost pregrevajo, če pol dneva tišiš u nedogled.
Odgovori