Luftmesser

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

DrMr napisal/-a:... pa to te ubije...pravi lajbek skladiščnik in še večji R5 mehanik... a.je to ?
Skladiscnik ni bil nic kriv pomojem... mehanik pa kriv do dna...

/jan
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ej ti sploh ne veš ka dela R5. Pomoje je mehanik dojel, da so te svečke prešvoh za njegovo 5-ko, pa jih je vrnil.

Drgač pa samo LOL ](*,)
:)
Uporabniški avatar
pic
Pejnourt
Prispevkov: 4
Pridružen: 22 Feb 2006, 22:08
Kraj: domžale

ccc

Odgovor Napisal/-a pic »

lej na uradnem servisu če ti ne pupravjo NE PLAČAT ker so postavl napačno diagnozo. sorry tko je to je isto kokr da bo dnar stran metu.
jst mam svoj forum z velikimi probleni HELP PLISS. http://pic.mojforum.si/
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

To ti misliš. ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

če je pa še mlečen :D:D
Uporabniški avatar
mačkica
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 22 Feb 2006, 16:13

Odgovor Napisal/-a mačkica »

Ja,dečki jaz vam pa moram povedat,da sem bila pri Porsche Leasingu v MB zelo prijetno presenečena.Vsi so me strašli da ti pooblaščenci samo haubo odprejo pa že 15 jurjev plačaš, pa da se moraš prej naročit... tu pa sem prišla, vprašala, če lahko priklopijo mojo golfiko na računalnik za diagnozo, pa je en prijazen stric takoj prišel priklopit, pa še računal ni nič!!! Ne bi verjela, če ne bi doživela. Pa še pokazal mi je katere stvarce so te ki jih je računalnik določil za pokvarjene =D> Bravo mariborčani!
moj golf 3 nove predelave,poglejte!
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... fajn =D> , samo brez leasing, ker tam nimajo testerja...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

mačkica napisal/-a:Ja,dečki jaz vam pa moram povedat,da sem bila pri Porsche Leasingu v MB zelo prijetno presenečena.Vsi so me strašli da ti pooblaščenci samo haubo odprejo pa že 15 jurjev plačaš, pa da se moraš prej naročit... tu pa sem prišla, vprašala, če lahko priklopijo mojo golfiko na računalnik za diagnozo, pa je en prijazen stric takoj prišel priklopit, pa še računal ni nič!!! Ne bi verjela, če ne bi doživela. Pa še pokazal mi je katere stvarce so te ki jih je računalnik določil za pokvarjene =D> Bravo mariborčani!
In katere errorje je pokazal tester?

/jan
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... meni vse zgleda fake...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
mačkica
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 22 Feb 2006, 16:13

Odgovor Napisal/-a mačkica »

2.7TT napisal/-a:
In katere errorje je pokazal tester?

/jan

Test je pokazal luftmesser in lambde sondo. Ampak očitno je še kaj. Sicer lambde sonda še ni menjana, luftmesser pa je. Kaj na VAG-COM še kaj več pokaže, ali je to ista stvar? Ker meni je že vsega dost. Avtek spet zjutraj ne vžiga, oz. po hudih mukah pol zalaufa, prvih nekaj km malo cuka, ampak zakaj ne vedno? Sploh ne vsak dan. Včeraj pa danes npr. je. A veš, naj te čisto krepne, ali pa naj mi že da mir!!! Običajno mi pol foter malo po kablih pobrska (tistih okoli svečk, pa tam ko je luftmesser priklopljen, pa mogoče še kje)...pa pol vžge. Če je res kje kaki stik, ali je to sploh možno ugotovit?!
moj golf 3 nove predelave,poglejte!
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

mačkica napisal/-a: Test je pokazal luftmesser in lambde sondo. Ampak očitno je še kaj. Sicer lambde sonda še ni menjana, luftmesser pa je. Kaj na VAG-COM še kaj več pokaže, ali je to ista stvar? Ker meni je že vsega dost. Avtek spet zjutraj ne vžiga, oz. po hudih mukah pol zalaufa, prvih nekaj km malo cuka, ampak zakaj ne vedno? Sploh ne vsak dan. Včeraj pa danes npr. je. A veš, naj te čisto krepne, ali pa naj mi že da mir!!! Običajno mi pol foter malo po kablih pobrska (tistih okoli svečk, pa tam ko je luftmesser priklopljen, pa mogoče še kje)...pa pol vžge. Če je res kje kaki stik, ali je to sploh možno ugotovit?!
Khm, dvomim, da bi tvoj Golf imel bolj sofisticirano elektroniko in diagnosticne module, kot jih je imela moja octavija 1.8T ('99)...

Ne razumem namrec, kako se je lahko pojavil error, da je LMM fuc, saj tega tudi najmodernejsa elektronika ne zazna. Ce hoces ugotoviti, da je LMM fertik, moras narediti probno voznjo,logirati podatke, kot so obrati, kot pedala za plin, masni pretok in se par drugih, da lahko potem iz tabel in preracunov ugotovis, da je LMM zanic...

Skratka, a si ti *videla* izpis error kod?

/jan
Uporabniški avatar
mačkica
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 22 Feb 2006, 16:13

Odgovor Napisal/-a mačkica »

Veš, jaz nimam pojma kak to gre, ampak na tistem ekrančku je res to bilo napisano, potem pa je tisti stric še pokazal katera stvarca pod pokrovom je to. Fora je v tem, da ko sem menjala luftmesser je res bil mir skoraj celi mesec. A zdaj me spet isto gnjavi kot prej. Nisi mi povedal, ali je ta računalnik ki ga imajo pooblaščeni servisi isto kot VAG-COM!?
moj golf 3 nove predelave,poglejte!
Dust
Smetka
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Okt 2004, 23:16
Kraj: Črna/Koroška

Odgovor Napisal/-a Dust »

podoben problem imel na alfi,tudi večkrat rahlo cuknilo,ali pa ni bilo prave moči in to se je dogajalo samo takrat,ko je bilo "vlažno". Na začetku nisem našel kaj bi bilo,potem pa sem podrobno pogledal kabel od LMM in ugotovil,da je tista guma (ne vem,kako se reče) ,ki je čez konektor,da preprečuje vstop vlage na spodnji strani spokana.Vzel sem narazen,posušil s fenom in zalil s silikonom.Od takrat je vredu,tako da pomoje je vlaga (je bilo kar nekaj kapljic) v stikalu "motila" delovanje,oz. dajanje podatkov LMM-a.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

mačkica napisal/-a:Veš, jaz nimam pojma kak to gre, ampak na tistem ekrančku je res to bilo napisano, potem pa je tisti stric še pokazal katera stvarca pod pokrovom je to. Fora je v tem, da ko sem menjala luftmesser je res bil mir skoraj celi mesec. A zdaj me spet isto gnjavi kot prej. Nisi mi povedal, ali je ta računalnik ki ga imajo pooblaščeni servisi isto kot VAG-COM!?
Ja, VAG-COM je podobna zadeva, iste stvari gledas.

Serviserji so zviti, on ti pokaze napake, ki so noter ze od pamtiveka in jih ni nihce izbrisal. Pravilen postopek je, da si napake shranis nekam v txt obliko, jih pobrises, gres en krog in pogledas, katere napake so se na novo pojavile.

/jan
Uporabniški avatar
Grilzz
Pejnourt
Prispevkov: 11
Pridružen: 15 Jan 2010, 09:06

Re: Luftmesser

Odgovor Napisal/-a Grilzz »

Si bom kar tole temo malo sposodil.

Je že kdo morda poskusil pomeriti kaj pošlje LMM nazaj računalniku. Kako bi se ga mogoče dalo pretentati, da bi avto deloval brez njega.

Predvsem me zanima za starejše LMMje.
Takšne:

Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Luftmesser

Odgovor Napisal/-a Charger »

To je glavni podatke racunalniku, da ve koliko zraka gre v motor. In koliko goriva potrebuje.

Znebis se ga tako da recimo zamenjas motorno elektroniko s tako, ki dela na vakuumski senzor.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Grilzz
Pejnourt
Prispevkov: 11
Pridružen: 15 Jan 2010, 09:06

Re: Luftmesser

Odgovor Napisal/-a Grilzz »

Ja, to mi je jasno.

Bolj sem razmišljal v smeri ali npr. na eni liniji postavi recimo 2,5V v prostem teku, medtem ko pri 6k obratih postavi na 7V in računalnik potem na podlagi teh vrednosti določa količino goriva.

Se pravi da bi načeloma avto lahko ostal z originalnim računalnikom, bolj po "kavbojsko" pa bi se potem prevezalo vse skupaj, da bi iz npr.senzorja na glavni gredi lahko sam nastavil "vezje", ki bi si izmišljalo podatek (če bi bilo tako kot sem omenil zgoraj npr. postavi pri 6k rpm 8V) in pošiljalo računalniku da bi ta dodajal več bencina.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Luftmesser

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ni mozno. Kolicina zraka se stalno spreminja glede na to koliko imas odprt plin. Lahko si na 7000 obratov v prostem teku, kjer gre malenkost zraka v motor. Ali pa pospesujes na polno s povsem odpro luputo plin. In se vse kombinacije vmes
Kombinacij je na stotine.

Ce noces merilca zraka, potem ti lahko zmontiram elektorniko, ki dela brez tega.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Grilzz
Pejnourt
Prispevkov: 11
Pridružen: 15 Jan 2010, 09:06

Re: Luftmesser

Odgovor Napisal/-a Grilzz »

Najprej moram sestaviti sesalni kolektor, potem pa naprej. Sedaj samo razmišljam kako in kaj bi se lahko naredilo.

Kakšno elektroniko pa misliš mega squirt, vems,...?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Luftmesser

Odgovor Napisal/-a Charger »

Megasquirt. Dela sto na uro.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori