GorazdO napisal/-a:Zakaj bi ga imel? Pomojem je brez potrebe če nimaš npr. turbine (kjer se olje precej segreje). Pa še oljna pumpa bi verjetno imela težje delo.
Zato da se olje hladi Tudi pri serijskih avtomobilih je pri priganjanju na kakšnem mobikrogu temp. olja precej visoka. Če je pa motor navit pa še toliko bolj.
spray pistons nujno rabi dodaten hladilnik.... to imajo že vsi takšni motorji serijsko.....samo pri višanju kompresijskega razmerja in dodatnem hlajenju batov pa le ne pozabit na vgradnjo oljnega hladilnika...se ve, da na to "malenkost" predelovalci ne pozabi-te/jo
se opravičujem ker sem zbudil tole staro temo, ampak pomojem je najbolše če kar tukaj vprašam
zanima me kakšne so temperature ki jih lahko doseže olje, zanima me maximum, po vaših lastnih izkušnjah (kdor ima prikazovalnik za temp. olja).
Rabim pa zato ker si delam en prikazovalnik temperatur (olja, vode, intake) in moram vedeti maximum, zaradi izbire temperaturnega senzorja
jah ok, sej moj 1.6 mlinček res ne verjamem da bi segrel nad 120C, pa še hladilnik olja imam.
je pa fora, če bi to še kakšen drug hotel montirati pa da se mu naprimer olje tako močno segreva.
sam sej sem že najdu neke senzorje za -50 do +150 C, tko da nebi smel bit problem