Drift vs Podvozje
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Drift vs Podvozje
Klele ste me eni čist okužl, zdj jes driftam čis skoz. Še najrajš na suhi podlagi na gladkem asfaltu, ker je ful dobra kontrola...
Zdj me pa zanima kaj vse bom menjat mogu v naslednjih dveh letih...
Vzadej mam poltogo premo (rokce s fedri in amortizerji pa most...), distančnike 10mm, spredej pa rokce...
Kšni seleni pa tole - djte mi točn povedat, če kdo raztura...
Gum mam dost...
Zdj me pa zanima kaj vse bom menjat mogu v naslednjih dveh letih...
Vzadej mam poltogo premo (rokce s fedri in amortizerji pa most...), distančnike 10mm, spredej pa rokce...
Kšni seleni pa tole - djte mi točn povedat, če kdo raztura...
Gum mam dost...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Končniki, diski in ploščice, pa lagerji(ležaji) spredaj in zadaj, so pr meni največji ((pol)letni) potrošni materjal...zadaj ma R5 sicer torzijko, pa vendar ni blo dosedaj nobenih okvar...
Zadaj mi grejo zavorni cilindri kot po tekočem traku, mogoče zarad sočasne uporabe ročne in zaviranja z levo nogo To ziher enkrat na let, če ne večkrat, ne vem pa, zakaj hudiča vedno na levem kolesu, ampak to je pocen, pa se ne sekiram...za to ti pa itak ni treba skrbet, k nimaš bobnov zadaj
LP
Zadaj mi grejo zavorni cilindri kot po tekočem traku, mogoče zarad sočasne uporabe ročne in zaviranja z levo nogo To ziher enkrat na let, če ne večkrat, ne vem pa, zakaj hudiča vedno na levem kolesu, ampak to je pocen, pa se ne sekiram...za to ti pa itak ni treba skrbet, k nimaš bobnov zadaj
LP
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Hm koncniki niso dragi kolkr jst vem so od 1.5k dalje upamda se nemotm
Drgac pa pugi najvecji strosk bojo lagrji pr teb pa se posebi k mas distancnike in s tem lezaji bl trpijo. drgac pa ni pene rocna powah ownz
LP PiLLLe
p.s pozabu neki ce se bo najdu kak opelas mu mocno odsvetujem uporabo rocne k bo ostou brez zadnje preme smo to ze dozivel na lostovi vectri
Drgac pa pugi najvecji strosk bojo lagrji pr teb pa se posebi k mas distancnike in s tem lezaji bl trpijo. drgac pa ni pene rocna powah ownz
LP PiLLLe
p.s pozabu neki ce se bo najdu kak opelas mu mocno odsvetujem uporabo rocne k bo ostou brez zadnje preme smo to ze dozivel na lostovi vectri
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
Najprej si morš omislit RWD avto Tisto je šele phun
Drugač pa same nastavitve podvozja ? Pri driftanju nasplošno velja, da je trše podvozje boljše. Rabiš ene trde fedre in dost trde amortizerje. Nasplošno
velja, da morjo bit zadnji amortizerji trši (20, 30%) od prednjih.
Poleg tega je zelo priporočljiv mod zadnji stabilizator (okol 35, 40k nastavljiv).
Razne gumice in selene lahko pustiš pomoje zaenkrat pri miru, razen če ti res ful "nabija" pri obračanju z ročno. Poišči na googlu PowerFlex. Delajo polivretanske selene, ki so zelo primerni za drifranje. So zraven tudi cene za vsak avto posebej.
Pol zavore. Kakšnih posebnih modifikajih ne rabiš pri driftanju. Zamenjaj samo ploščice za ene bolj agresivne. Katere so to me pa ne spraševat, ker nimam tolk izkušenj, bo kdo drug moral povedati. Jaz imam zaenkrat pagid in so kul, naslednjič probam Sinter in sporočim razliko.
Drugega ne rabiš. Je pa pomoje brezveze predelovat FWD avto za driftanje. Res si tolk omejen s pogonom, da preprosto nima smisla. Sej je zabavno obračat z ročno po parkiriščih in kak liftoff oversteer testirat, ampak RWD je edina varjanta, če misliš vsaj malo resno. Kupi enega starega BMWja E30 za male pare, da probaš, če ti je zadeva všeč. Pol ko te bo pa zagrablo pa prodaš pugija pa nabaviš eno lepo E36 M3 ali kaj podobnega pa si na konju
Drugač pa same nastavitve podvozja ? Pri driftanju nasplošno velja, da je trše podvozje boljše. Rabiš ene trde fedre in dost trde amortizerje. Nasplošno
velja, da morjo bit zadnji amortizerji trši (20, 30%) od prednjih.
Poleg tega je zelo priporočljiv mod zadnji stabilizator (okol 35, 40k nastavljiv).
Razne gumice in selene lahko pustiš pomoje zaenkrat pri miru, razen če ti res ful "nabija" pri obračanju z ročno. Poišči na googlu PowerFlex. Delajo polivretanske selene, ki so zelo primerni za drifranje. So zraven tudi cene za vsak avto posebej.
Pol zavore. Kakšnih posebnih modifikajih ne rabiš pri driftanju. Zamenjaj samo ploščice za ene bolj agresivne. Katere so to me pa ne spraševat, ker nimam tolk izkušenj, bo kdo drug moral povedati. Jaz imam zaenkrat pagid in so kul, naslednjič probam Sinter in sporočim razliko.
Drugega ne rabiš. Je pa pomoje brezveze predelovat FWD avto za driftanje. Res si tolk omejen s pogonom, da preprosto nima smisla. Sej je zabavno obračat z ročno po parkiriščih in kak liftoff oversteer testirat, ampak RWD je edina varjanta, če misliš vsaj malo resno. Kupi enega starega BMWja E30 za male pare, da probaš, če ti je zadeva všeč. Pol ko te bo pa zagrablo pa prodaš pugija pa nabaviš eno lepo E36 M3 ali kaj podobnega pa si na konju
High on LSD
hmmm i don´t get it.....zakaj,a lahko malo bol razložiš prosim kajti sam imam vectro B in zankrat čist vse ok, povej na kaj moram paziti (pri obračanju z ročno itd.)PiLLLe napisal/-a:
p.s pozabu neki ce se bo najdu kak opelas mu mocno odsvetujem uporabo rocne k bo ostou brez zadnje preme smo to ze dozivel na lostovi vectri
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
iKst, sj js ne mislm predelat kej, sam tok da vem kaj mi bo crknilol... Ma fajn mi je ke okol kšnga lepga vogla zategnt, v kranju je ene par placov kjer je zelo varno in zabavno...
To kar se tiče RWD pa defenitivno - moj naslednji avto bo sigurno RWD...
To kar se tiče RWD pa defenitivno - moj naslednji avto bo sigurno RWD...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Aha. To pa ne vem, kaj vse crkuje. Meni zaenkrat še ni nič, razen amortizerjev, ampak to so bli drui razlogi...aja, pa mal mi sprednji desni ležaj že cvili, bo treba menjat. Je pa normalno, da se celo podvozje bolj obrablja, kot pri normalni vožnji. Pa na mokrem pomoje ni takih problemov, ker so sile dokaj majhne, na suhem pa parkrat bolj i guess.
Pa za ročni poskrbi, da ne boš mel čist razštelane. Meni prime že na prvem zobu ko jo nastavim, ampak se mi cca 1 mesecu čist razštela. Tko, da je treba to vsak mesec skor delat, ampak se splača, ker lahko vsaj normalno zategneš in kolesa enakomerno primejo.
Pa za ročni poskrbi, da ne boš mel čist razštelane. Meni prime že na prvem zobu ko jo nastavim, ampak se mi cca 1 mesecu čist razštela. Tko, da je treba to vsak mesec skor delat, ampak se splača, ker lahko vsaj normalno zategneš in kolesa enakomerno primejo.
High on LSD
Ja pr kolegu je blo tko da je blo vidt da sam blatnik rjavi na konc ko je pa pred plavo laguno zategnu rocno mu je odtrgal premo dobesedno mu jo je z sasije odtrgal. Aja pazt pa mors ce se ti pojav kako pokanje zadi takoj na dvigalko pa pregledatDust napisal/-a:hmmm i don´t get it.....zakaj,a lahko malo bol razložiš prosim kajti sam imam vectro B in zankrat čist vse ok, povej na kaj moram paziti (pri obračanju z ročno itd.)PiLLLe napisal/-a:
p.s pozabu neki ce se bo najdu kak opelas mu mocno odsvetujem uporabo rocne k bo ostou brez zadnje preme smo to ze dozivel na lostovi vectri
Lp PiLLLe
p.s sj to mas uno od letnika 90 dalje
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Sj za roke me skrbi ja...šmeks napisal/-a:zglobi vilic,seleni vilic....jah pugi boš pa kr roke menjaval tako kot smo včasih pri jugecih...
aha,sam zanč sm te na zlatem polju opazu,pa si z benz pumpe speljal kot ena stara mama...
Kar se pa mojga speljevanja tiče, pa nism vajen hitrega speljevanja, ker sm enkat v LJ ful hotu na hitr spelat po so pa kr gume škripale, pa to ful ni dobr za njih in zdj raj ne več...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.