Stran 1 od 1

Sway Bar

Objavljeno: 30 Apr 2006, 16:53
Napisal/-a Roadking
lp zanima me,nikjer nisem zasledil zadnjega swaj bara za svoj avto zdaj pa malo tuhtam o tem fa bi ga sam nardil če ima kdo kakšen nasvet,bi bil ful vesel

sm mislo da bi prišlo nekje .....
da bi povezal zadnja konca tukaj glej sliko z eno štango da bi bila potem konca fiksno povezana a bi blo kaj,al bolš da se tega ne lotevam. mogoče ma pa kdo kakšen patent,bi si tut naredo oz. bi ga dal delat enmo mojstro sm bi mogo videt kako sliko kk to zgleda
Slika
Slika

Objavljeno: 01 Maj 2006, 08:37
Napisal/-a jeaka
to bi blo najbolš da ga nardiš v prtlažniku na isti način k je uspredi

Objavljeno: 01 Maj 2006, 10:51
Napisal/-a iKst
swaybar ni strut brace. Strut brace povezuje med seboj vpetje amortizerjev, in naredi karoserijo bolj vzvojno togo. Sway bar ali stabilizator po naše pa preprečuje nagibanje avtomobila in deluje na principu vzmeti. To je kovinski drog, ki se upogiba. Bolj ko se karoserija nagiba bolj se stabilizator upogne in večji odpor nudi.

Poglej malo kako je pri drugih avtomobilih narejena zadeva. Kater avto sploh imaš, obstaja kak močnejši model, ki ima zadnji stabilizator že vgrajen ? Če ja, potem je zadeva enostavna, dobiš nekje original stabilizator in nosilce pa zmontiraš, 1 uro nimaš kaj delat. Isto sem naredil pri svojem bmwju. Serijsko 320 nima stabilizatorja, pa sem vzel od 325 z nosilci vred pa zmontiral. Pri meni so bile že luknje v premi navrtane, drugače pa ni problem zvrtat.

Če pa noben model nima stabilizatorja boš pa moral najdit enega primernega. Najboljše skupaj z nosilci in sponami, pa tisto nekak predelaš, da paše na zadnjo premo. Problem bi znala bit oblika, ker ponavadi so narejeni po karoseriji da pridejo med dno avta in izpuh. Ampak sem že videl take predelave tako da ni nemogoče.

Drugače pa pazi pri izbiri, montaža stabilizatorja bo sicer zmanjšala nagibanje ampak avtu se spremenijo tudi vozne lastnosti. Oversteera bo več, sploh, če bo stabilizator debel.

Objavljeno: 01 Maj 2006, 13:22
Napisal/-a Roadking
ja avto je bravo 2.0 HGT ja od kerga avta pa naj uzamem.swaybar je zadaj
strut barce pa spredaj nimam tolk pojma o tem vem da se sprednji da dobit zadnjega pa ne bomo vido ka se bo dlo narest.thx za odgovor

Objavljeno: 01 Maj 2006, 13:26
Napisal/-a iKst
hmm...da nimaš ti malo pomešanih pojmov.

Tole je strut brace (lahko sprednji ali zadnji)
http://images.google.com/images?q=strut ... a=N&tab=wi

Tole je sway bar (stabilizator, antiroll bar, ARB):
http://images.google.com/images?svnum=1 ... nG=Iskanje

Kaj od tega bi ti rad mel ?

Objavljeno: 01 Maj 2006, 21:12
Napisal/-a re-volt
eno vprašanje... kaj narediš z avtom če to zapneš ob nekaj visokega na cesti/plačnik/nekj podbnega?

Objavljeno: 01 Maj 2006, 21:18
Napisal/-a iKst
Ponavadi je tako speljan da težko kaj zahaklaš. Če pa že pa verjetno utrgaš nosilce v najslabšem primeru, kaj hujšega dvomim da bi lahko bilo.

Objavljeno: 01 Maj 2006, 21:19
Napisal/-a CupraR
Roadking napisal/-a:ja avto je bravo 2.0 HGT ja od kerga avta pa naj uzamem.swaybar je zadaj
strut barce pa spredaj nimam tolk pojma o tem vem da se sprednji da dobit zadnjega pa ne bomo vido ka se bo dlo narest.thx za odgovor
Coupe 20VT ?? podvozje more bit enako torej bi znal kej pasat... Za zohr ma kej bolj ojačano....

Objavljeno: 01 Maj 2006, 22:16
Napisal/-a Roadking
ja se bom mal pozanimal če ima 20v T coupe kaj takega,drugo leto pa itak pride mašina od coupeja not tk da bo treba karoserijo mal ojačat. \:D/