Stran 2 od 2

Objavljeno: 15 Jul 2006, 00:26
Napisal/-a nebivedu
Ali bi bil tak frgazer sploh uporaben za priklopit gor turbino al pa kompresor?

Objavljeno: 15 Jul 2006, 07:12
Napisal/-a DrMr
nebivedu napisal/-a:Lahko pa prideš kdaj sem pa gremo sprobat, kaj že teh 85KM dela na terenu.
... sem imel pred leti-leti LandRoverja, pa sem se navozil še v tistih časih, ko smo se lahko terali, kjer smo hoteli...

Objavljeno: 15 Jul 2006, 07:45
Napisal/-a nebivedu
Samo land rover je preveč glomazen. Tole je pol manjše in bolj okretno na terenu.

Objavljeno: 15 Jul 2006, 09:23
Napisal/-a GorazdO
A menjava motorja s kakim dizlom pa ne pride v poštev?

+ nekaj več navora v nizkih obratih
+ poraba (recimo)
+ tankaš cviček...

- predvsem teža motorja

v mislih imam kak audijev 2.5... al pa kaj podobnega.

Finančni zalogaj pa ne bo majhen v nobenem primeru (kompresor, turbo, menjava mašine,...).

Objavljeno: 15 Jul 2006, 19:04
Napisal/-a nebivedu
GorazdO napisal/-a:A menjava motorja s kakim dizlom pa ne pride v poštev?

+ nekaj več navora v nizkih obratih
+ poraba (recimo)
+ tankaš cviček...

- predvsem teža motorja

v mislih imam kak audijev 2.5... al pa kaj podobnega.

Finančni zalogaj pa ne bo majhen v nobenem primeru (kompresor, turbo, menjava mašine,...).
Gorazd, zakaj pol ne daš dizla v subaruja? Sam veš da ne maram dizla, tko kot večina subaruistov.

Objavljeno: 15 Jul 2006, 20:54
Napisal/-a iKst
potem pa kompresor gor pa je najmanj komplikacij. Turbino sem omenil ker zadeve najbolj poznam in vem, da se lahko ena primerna turbina že precej poceni dobi. Je pa res, da je potrebno narediti kolektor pa precej stvari predelati. Če imaš možnost dobiti kakšen poceni kompresor se ti verjetno res bolj splača.

Btw...pri tuningu motorja pazi tudi, da boš imel dovolj bencina (injektorji, pumpa...) Sicer pri takih manjših prirastkih nebi smel biti problem, je pa možno, da se kaj zalomi.

Jaz še vseeno mislim, da je najcenejši tuning swap motorja. Imaš ogromno izbiro, motorji se pa tudi dobijo že od 50 jurjev naprej.

Objavljeno: 16 Jul 2006, 02:33
Napisal/-a nebivedu
iKst napisal/-a:potem pa kompresor gor pa je najmanj komplikacij. Turbino sem omenil ker zadeve najbolj poznam in vem, da se lahko ena primerna turbina že precej poceni dobi. Je pa res, da je potrebno narediti kolektor pa precej stvari predelati. Če imaš možnost dobiti kakšen poceni kompresor se ti verjetno res bolj splača.

Btw...pri tuningu motorja pazi tudi, da boš imel dovolj bencina (injektorji, pumpa...) Sicer pri takih manjših prirastkih nebi smel biti problem, je pa možno, da se kaj zalomi.

Jaz še vseeno mislim, da je najcenejši tuning swap motorja. Imaš ogromno izbiro, motorji se pa tudi dobijo že od 50 jurjev naprej.

Pumpo za bencin imam mehansko. Pritisk je tak da pri 1500 obratih nafila povratni vod litersko flašo v manj kot minuti, pri 3000 obratih pa manj kot v dveh minutah - sprobano, ker sem rihtal cevi za bencin pred kakim letom, k me je zajebaval neki pri tanku (smeti v bencinu in posledično pretok bencina, ker so smeti zafilale cevke), pa sem menjal pumpo za eno aftermarket in so zdej cevke gor z notranjim fijem 8mm. Pumpa pa naj bi imela pritisk od 3 bare naprej, tko da z bencinom ne bo problemov.

Bolj me zanima če kdo pozna te frgazerje, ki so na ferozah, če še vedno dodajajo bencin, če bi na njih priklopil turbino ali kompresor? Nekateri frgazerji ko priklopiš nanje turbino ne dodajajo več bencina, ampak pritisk zraka zabije bencin nazaj in avto crkne.