Oil catch can

Da bo vlekl!!!
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Če še nucaš, ti jaz šenkam svojo posodo.

Slika
:)
Luksi
Pejnourt
Prispevkov: 7
Pridružen: 03 Jul 2006, 15:14

Odgovor Napisal/-a Luksi »

A bi bilo v redu če odstranim tisto cevko, ki povezuje sesalni kolektor in pokrov glave. Na glavo bi potem dal samo en majhen filter, pa mogoče še posodico za olje pod njim.
Samo potem se v glavi ne bi več ustvarjal podtlak pa ne vem če je to v redu.

:-s LP Luka
strumf666
Mal več k dim
Prispevkov: 82
Pridružen: 09 Jan 2008, 03:33

Odgovor Napisal/-a strumf666 »

Tist priključek na kolektorju moraš v tem primeru zablindirat, drugače ti tam not zarak vleče (mimo filtra ter MAF/MAP-a), kar ni priporočljivo glih.
Luksi
Pejnourt
Prispevkov: 7
Pridružen: 03 Jul 2006, 15:14

Odgovor Napisal/-a Luksi »

Ja tisti priključek se zapre saj sem tako mislil. Zanima pa me če je kaj narobe ker podtlak ne vleče več iz glave oljnih hlapov.

LP Luka
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

odvisno na kakšen način imaš narejen oddušek. Če je samo cevka ven ni panike, ker se v glavi ustvarja pozitiven tlak, če pa imaš pcv ventil, ki rabi podtlak za odprtje pa tega ne moreš narediti. Pri scoupeju na primer sta dva odduška, en je navaden in je speljan v intake cev kmalu za filtrom in pred turbino in ga lahko odklopiš na način kot si napisal, drugi pa je pcv ventil, ki je speljan v sesalni koletkor in tega ne moreš naredit.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

a ni pol isto? itak sta ti dve cevki (ena prek pcv v intake in druga v intake kar tako) v glavi motorja povezani, in ko izklpois navadno, imas itak leak....
?
kkao je s tem?
mam isto nareto namrec. in sumim da je od tle mozn tudi nestabilen idle...
lp
Howgh.
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Navadno izklopiš, na pokrovu ventilov daš filter ali catch can, na intakeu jo zamašiš. PCV dela pa na vakuum, probi ga snet pa če pihaš vanj se ne odpre, če pa z druge strani potegneš pa se, kar pomeni če ga odklopiš iz sesalnega bo skoz zaprt. Edino če tudi ventil snameš, ne vem pa kakšne so posledice.
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Da malo obudim staro temo... Eno težavo mam, ki me živcira full. Kot sem že napisal par postov višje imam dva odduška na motorju. En je čisto navaden in v originalu s cevjo speljan iz pokrova ventilov v intake pred turbino, drugi pa je PCV ventil, ki naj bi bil odprt samo kadar je v motorju vakuum in je speljan v intake manifold. Na prvem sem eliminiral cev in namesto nje namontiral filter, da ne vleče svinjarije notri. Sedaj pa se mi dogaja, da mi skozi njega zmeče precej olja ven. Če odmašim čep za dolivanje olja je pod pokrovom ventilov kar močan tlak, prav tako mi dviga šipko za dolivanje olja, tako da se bojim da ni šla kompresija po gobe (motor ima cca 5k km prevoženih od obnove), kar moram preveriti in pa delovanje PCV-ja.

Sedaj pa vprašanje: Ali je možno catch can tako speljati, da bi ločil olje od hlapov in ga speljal nazaj v karter preko povratne cevi iz turbine, ali bi bil tlak v njej prevelik in bi nabijalo nazaj?
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Tist filter čimprej stran vrž ker je en k... vredn. Zlo hitr se zapaca in pol sam pritisk ustvarja. Pa že tko je premaql propusten. Pr tamaumu vem da se je zapacal in je pol olje skos cevko od šipke ven metalo.

Pa to sm že v večih primerih vidu in je vedno pomagalo. Jest sploh nimam filtrčka in je čist kul, tud ne vem kako bi mi lahk nazaj v motor kej potegnl ker itak piha ven...
Odgovori