Stran 1 od 3

Specifikacije turbin

Objavljeno: 05 Okt 2006, 22:35
Napisal/-a monster_d
http://www.capa.com.au/turbo_bb.htm

Na tejle strani sem pregledal use od specifikacij in grafof, pa mi se zmerom ni jasno kak ves na kakem motorju pri kerih obratih bo turbina zacela odpirat. Keri podatki so vazni da jih preveris pred nakupom?

Npr kupujem vecjo turbino in bi rad da jo zacne pri 3k obratih odpirat, se bojim kupit kako prevelko ki bo npr komaj pri 4k obratih ali pa se pozneje zacela odpirat.

Zelo bi bil vesel ce se da komu uzet malo casa in razlozit tote grafe [-o<

lp

Objavljeno: 05 Okt 2006, 23:06
Napisal/-a Charger
Povej koliko KM bi rad imel , potem se lahko svetuje kaksna turbina bi bila primerna za te KM.

Objavljeno: 05 Okt 2006, 23:54
Napisal/-a monster_d
caa 170

Objavljeno: 06 Okt 2006, 09:38
Napisal/-a Charger
Potem kaksna T25.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 09:43
Napisal/-a jajcek
Ali lahko kako vplivaš na čas odpiranja turbine (2k rpm, 3k, 4k...) :-k

Objavljeno: 06 Okt 2006, 09:53
Napisal/-a djsly
jajcek napisal/-a:Ali lahko kako vplivaš na čas odpiranja turbine (2k rpm, 3k, 4k...) :-k
Lahko! S tem da izbereš velikost turbine. Drugače pa nemoreš rečt turbina "odpri se" pri 2000 rpm.

BTW: od kje besede odpiranje turbine?? In kaj pomenijo?

Objavljeno: 06 Okt 2006, 09:57
Napisal/-a jajcek
djsly napisal/-a:
jajcek napisal/-a:Ali lahko kako vplivaš na čas odpiranja turbine (2k rpm, 3k, 4k...) :-k
Lahko! S tem da izbereš velikost turbine. Drugače pa nemoreš rečt turbina "odpri se" pri 2000 rpm.

BTW: od kje besede odpiranje turbine?? In kaj pomenijo?
Napačnosem se izrazil, mislil sem od kje začne turbina dost lufta rinit. :D

P.S. Vem za kaj se gre samo roke so prehitele možgančke :D

Objavljeno: 06 Okt 2006, 09:58
Napisal/-a Charger
Ponavadi "odpiras" s tem koliko pritisnes na plin. Gas do daske in turbina se "odpre" :D

Objavljeno: 06 Okt 2006, 11:10
Napisal/-a dawet
mam še jz eno vprašanje... katera turbina za cca 220-230 konjev? zanima me predvsem gt serija. pa ne sme biti večja od T3, ker je prostor zelooo limitiran O:)

lp, david

Objavljeno: 06 Okt 2006, 11:28
Napisal/-a Charger
GT25R

Objavljeno: 06 Okt 2006, 11:47
Napisal/-a dawet
sem si mislil da bo neki takega... to je po velikosti enaka T3? mah... kaj sploh sanjarim 8-[ . najprej pride na vrsto megasquirt, potem pa naprej :-°

lp, david

Objavljeno: 06 Okt 2006, 11:50
Napisal/-a nebivedu
Turbina se začne vrteti takoj ko izpušni plini pridejo skozi kolektor. ko pa je teh plinov dost, pa se začne vrteti vedno hitreje in šele potem ustvarja pritisk.

Iz 1.4 mašine ne moreš spravit tok plinov, da bi ti normalno T3 turbino vrtelo tok, da bi že pri 2000 ali 3000 obratih dajala dovolj pritiska. Pri 4000 obratih pa bi že šlo okol bara in še malo.
T2 turbina ti bo dajala že pri 2000 obratih enak tlak kot T3 pri 4000 obratih.
Za tako predelavo, kot jo ti hočeš bo najboljša varianta res T25. In tm nekje okol 3000 obratov bo dala dovolj pritiska da bo avto potegnil, do tja bo pa orenk turbo luknja.

Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 12:08
Napisal/-a croma_man
nebivedu napisal/-a: Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
maš kje kakršnekoli podatke o tem? kdo že to naredu?...

Objavljeno: 06 Okt 2006, 12:17
Napisal/-a nebivedu
croma_man napisal/-a:
nebivedu napisal/-a: Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
maš kje kakršnekoli podatke o tem? kdo že to naredu?...
To so imele nekatere petke maxi - pa so mele okol 450KM+, vem da so bile 3 narejene ki so imele dve T2 in potem 2 T3 za njimi, mašina pa 1527ccm.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 13:20
Napisal/-a bajta
kaksna je bla pa to obremenitev za masino??

Objavljeno: 06 Okt 2006, 15:53
Napisal/-a Ferrarist
nebivedu napisal/-a:
croma_man napisal/-a:
nebivedu napisal/-a: Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
maš kje kakršnekoli podatke o tem? kdo že to naredu?...
To so imele nekatere petke maxi - pa so mele okol 450KM+, vem da so bile 3 narejene ki so imele dve T2 in potem 2 T3 za njimi, mašina pa 1527ccm.
ne,ne...nebivedu,to nevem,če bo šlo...ne gre to tako... :-k
mislim,da so lahko ble edino tko,da so izp. plini šli skoz T2,potem pa skoz T3...da je T2 filala na začetku,T3 pa potem,ko je na razmeroma visokih vrtljajih prijela :-k s tem so izredno zmanjšali turbo luknjo...


al se motim?bodo mojstri povedali...
jaz si delovanje turbine predstavljam tako,da je pri avtu količina vsesanega zraka manjša kot količina izpušnih plinov,zato ker se zrak ob eksploziji zelo segreje-torej seširi,pa tud bencin?poči?-torej nastane večja količina izpušnih?zmesi?,zato lahko to razliko porabimo pri turbini...ker ni logike,ker imaš na sesalni strani določeno količino energije,in nemoreš na drugi strani iz iste energije naredit več energije,s tem da ima tud turbina mehanske izgube(trenje itd...)če bi to blo kukr ti praviš,bi imeli turbine že na elektro motorjih :D

Objavljeno: 06 Okt 2006, 16:37
Napisal/-a monster_d
Charger napisal/-a:Potem kaksna T25.
kaj pa tale naprimer? TD04-H Turbo T25/T28
Baje kar primerna od 1.4 do 1.8l motor.
Se bo pri 3k obratov ze kaj dogajalo al ne?

Se zmerom ni noben omenil oz razlozil tistih grafof.
lp

Objavljeno: 06 Okt 2006, 17:13
Napisal/-a Charger
To je izgleda podobna kot T25.

Mimogrede, ko smo ze pri tem. Teh kitajskih ponaredkov turbin z Ebaya nebi kupoval. Ponavadi jih razgoni v nekaj tednih.
Obstaja razlog, da so Garrett turbine 3x drazje.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 17:45
Napisal/-a monster_d
Charger napisal/-a:To je izgleda podobna kot T25.

Mimogrede, ko smo ze pri tem. Teh kitajskih ponaredkov turbin z Ebaya nebi kupoval. Ponavadi jih razgoni v nekaj tednih.
Obstaja razlog, da so Garrett turbine 3x drazje.
Slisal ze nekaj o tem ja tudi od hrvatov, samo ce nebi turbino filal na max pol pomoje neke sile nebi smelo bit.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 18:26
Napisal/-a bocky
No pa še jst neki mojstre uprašam...

Sem na netu videl primer Peugeot 206 1.6 8V bencinar normalnih 90km, ki je imel montirano turbino (ne vem oznake) od 2.0HDI (isto 90km).

No in avto je delal s turbino in brez ICja in s standardno glavo (nič je niso dvigal), turbina je filala na 0.3-0.4 bara in s serijskih 90km so namerili slabih 120km.......

Zdj pa mene zanima če bi jaz tako turbino oz. 2turbini montiral na moj 406 V6 (se pravi na vsak izpušni kolektor eno) z serijskimi 210km; in da bi turbine filale tudi okoli 0.3 bara...

Kaj stručkoti mislite o tem; brez zmanjšanja kompresije, ki je že zdaj okoli 11, in brez IC-ja?

To bi bil dokaj poceni projekt...? :-({|=