maš prav sem se narobe izrazil, po trije cilindri polnijo vsako turbino, jasno pa potem obe polnita vseh šest valjev, saj imaš samo en sesalni kolektor. Bistvo je v tem, da gre za dve enaki turbini pač kot da bi imel dva 3 cilindrska motorja, dva izpušna kolektorja itd itd. Sej važn da se štekamo.
door_man napisal/-a:maš prav sem se narobe izrazil, po trije cilindri polnijo vsako turbino, jasno pa potem obe polnita vseh šest valjev, saj imaš samo en sesalni kolektor.
Ja samo če imaš naprimer vzdolžno postavljen V6 in na eni strani večjo na drugi pa manjšo turbino ti pol avto vleče v tisto smer kjer je večja turbina!
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan -200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan -Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
Sem vidu da je stara sam sem mogu napsat ker je legendarno filozofiranje, sem že vidil ljudi, ki so to že resno jemali. Tako kot v katero smer se vrti turbina ko greš nazaj. http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... adid=26566
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan -200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan -Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.