Passat 1.8 turbo - stage 1
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Passat 1.8 turbo - stage 1
Torej ... pri projektu št. 1 (športini filter in kotrola ventila za prevelik pritisk)
Najprej športni filter ... avto dosti bolje vleče - pomoje imam sedaj več kot
100 konjev vendar se je pojavilo nekaj, kar sploh ne vem, kako
naj opišem ...
Ko se pelješ normalno, recimo katerakoli prestava ... obrati cca 2000 - 4000
konstantno in pol kr naenkrat en zvok, kot bi imel motor oziroma katera cev,
ki drži pritisk ... prebavne motnje ... kr neki "kruli" tko ... za ene 2 sekundi.
Kaj bi to bilo ???
Kontrola baypass ventila je v teku
Najprej športni filter ... avto dosti bolje vleče - pomoje imam sedaj več kot
100 konjev vendar se je pojavilo nekaj, kar sploh ne vem, kako
naj opišem ...
Ko se pelješ normalno, recimo katerakoli prestava ... obrati cca 2000 - 4000
konstantno in pol kr naenkrat en zvok, kot bi imel motor oziroma katera cev,
ki drži pritisk ... prebavne motnje ... kr neki "kruli" tko ... za ene 2 sekundi.
Kaj bi to bilo ???
Kontrola baypass ventila je v teku
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
ja, prov zanimivo je ... ampak res ... kot bi bil en zračni mehur nekje ...
ampak, to se je zgodilo takoj po tem, ko sem odstranil zračni filter in
spucal vse cevi ... do turbine namesto, da bi mi bil motorček
hvaležen ... pa kruli sedaj
Pa še nekaj ... če kdo pozna ta motor oziroma dovod zraka do turbine ...
jest bi tisto škatlo s filtrom dal stran pa en velik športini filter (kot ga ma
HONDA INTEGRA) ampak ... kam s tistimi elekronskim deli (senzor za
pretok zraka in senzor toplote) ki so na ohišju zračnega filtra ... a bi
to lohk vdelal v cev, katera bi bila za zračnem filtrom?? da ne bo kaj
narobe ...
Croma ... ti se pa kr oglasi ... bo treba škatlo začeti skup limat
ampak, to se je zgodilo takoj po tem, ko sem odstranil zračni filter in
spucal vse cevi ... do turbine namesto, da bi mi bil motorček
hvaležen ... pa kruli sedaj
Pa še nekaj ... če kdo pozna ta motor oziroma dovod zraka do turbine ...
jest bi tisto škatlo s filtrom dal stran pa en velik športini filter (kot ga ma
HONDA INTEGRA) ampak ... kam s tistimi elekronskim deli (senzor za
pretok zraka in senzor toplote) ki so na ohišju zračnega filtra ... a bi
to lohk vdelal v cev, katera bi bila za zračnem filtrom?? da ne bo kaj
narobe ...
Croma ... ti se pa kr oglasi ... bo treba škatlo začeti skup limat
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
čeprav je tema med motor in deli, lohk 100% povem, da je to "kruljenje"
nekaj s turbino ...
Pri vožnji, recimo četrta prestava ->> 2700 obratov .. konstantni gas ...
takrat turbina še ne fila tako kot treba ... potem pa dam mal gasa ...
obrati na 2800 ... se verjetno začne malo večje filanje turbine in takrat ta
čuben zvok ... in če konstanto držim tako gas ... skos ropota ... čim pa
dam samo še malo gasa ... pa neha ropotat.
Isto se dogaja z vsako drugo prestavo, seveda pri drugih obratih ...
vedno takrat, ko začne prijemat turbina.
No ... kaj bi to bilo
nekaj s turbino ...
Pri vožnji, recimo četrta prestava ->> 2700 obratov .. konstantni gas ...
takrat turbina še ne fila tako kot treba ... potem pa dam mal gasa ...
obrati na 2800 ... se verjetno začne malo večje filanje turbine in takrat ta
čuben zvok ... in če konstanto držim tako gas ... skos ropota ... čim pa
dam samo še malo gasa ... pa neha ropotat.
Isto se dogaja z vsako drugo prestavo, seveda pri drugih obratih ...
vedno takrat, ko začne prijemat turbina.
No ... kaj bi to bilo
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
sicer ... kdaj in kolk fila niti ni pomembno, definitivo pa je, da ravno takrat, ko začne filat, se ustvari eno brenčanje ...
Bom pa jutri točno videl, ko zmontiram uro, kakšen je pritisk ob tem
kruljenju ...
Zanimivo pa je, da če dam več gasa ... pol takoj neha ... ??
To ropotanje je podobno, kot da bi cevi skup vleklo
Bom pa jutri točno videl, ko zmontiram uro, kakšen je pritisk ob tem
kruljenju ...
Zanimivo pa je, da če dam več gasa ... pol takoj neha ... ??
To ropotanje je podobno, kot da bi cevi skup vleklo
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Jest bi tudi rekel, da to ne drži ...urosr napisal/-a:Tole p ane bo držalo_BANDIT_ napisal/-a:Fantič, a ti veš, da turbina fila samo takrat, ko pospešuješ. Tud če se pelješ 50,150 al pa 250 na uro in imaš takrat konstantni gas, ti motor lavfa v vakuumu. Šele ko spet pohohodiš gas in pospešuješ, takrat šele začne turbina spet delat nadtlak.
Če se pelješ 200km/h ... moraš nekaj gasa imeti (ponavadi do konca )
in da držiš to brzino ... ti mora turbina filat ...
Preberi, kaj sem ti napisal. LE KO POSPEŠUJEŠ, ti fila turbina, ko imaš delno odprto loputo, se to ne dogaja. Dobr, če ima tvoj avto končno 200, potem verjamem, da moraš tam tišat gas do dile in tud turbina fila ampak pri nižjih brzinah pa fila samo ko pospešuješ.fitipalDDi napisal/-a:Jest bi tudi rekel, da to ne drži ...urosr napisal/-a:Tole p ane bo držalo_BANDIT_ napisal/-a:Fantič, a ti veš, da turbina fila samo takrat, ko pospešuješ. Tud če se pelješ 50,150 al pa 250 na uro in imaš takrat konstantni gas, ti motor lavfa v vakuumu. Šele ko spet pohohodiš gas in pospešuješ, takrat šele začne turbina spet delat nadtlak.
Če se pelješ 200km/h ... moraš nekaj gasa imeti (ponavadi do konca )
in da držiš to brzino ... ti mora turbina filat ...
se strinjam z el bandito.urosr napisal/-a:Tole p ane bo držalo_BANDIT_ napisal/-a:Fantič, a ti veš, da turbina fila samo takrat, ko pospešuješ. Tud če se pelješ 50,150 al pa 250 na uro in imaš takrat konstantni gas, ti motor lavfa v vakuumu. Šele ko spet pohohodiš gas in pospešuješ, takrat šele začne turbina spet delat nadtlak.
Turbina fila le ko ga res pohodiš, drugač pri normalni vožnji je vedno okrog -0.2 -0.4, pri štandgasu -0.8
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Kolegu se je dogajalo na GTI 2.0 16V, ko je zmontiral konusni zračni filter, da mi je v nekih obratih (mislim da takrat, ko je hotel pospeševati iz nizkih obratov) delalo čudne glasove pod havbo. V višjih obratih pa je motor lepo zapel. Mogoče se ti sliši filter (če ni original), lahko ti pa res kako cev kje stiska.fitipalDDi napisal/-a:itaq, ko gas spustiš, ti turbina takoj neha filat ... vsaj tisto resno filanje ...
Sem pa napisal, da se to zgodi, ko dam gas ... 2700 še ne ... pol pa
gas ... na 2800 in takrat zaropota ... ko pa doseze 2900 pa neha ...
To je v četri prestavi ... v peti so ti obrati nižji
mene je ful zajebaval k sm mel športni filter gor...senzor se je zapacu, avto je čudn laufu...v nizkih obratih je dobu preveč zraka...zdej pa lepo serijski filter v airboxu vozim pa stvari laufajo kot morajo.
je pa nepisano pravilo pri turbo avtu, prvo zrihti da bo serijski letel kot mora, šele pol odpiraj zadeve.
je pa nepisano pravilo pri turbo avtu, prvo zrihti da bo serijski letel kot mora, šele pol odpiraj zadeve.
Turbina fila takoj ko mas ti plin odprt, tud ce je en cm konstantno, sam ni pa receno da fila vec zraka kot ga masina "požre" zato ti deluje v vakumu, za nadtlak pa drzi da je najvecji pri polnem pospeševanju, vendar je tud prisoten pri konstantnem vzdrževanju hitrosti, vendar tudi samo takrat kadar je hitrost tok visoka da rabi motor določeno moč za vzdrževanje te hitrosti, lahk maš pa ti sam na pol pritisnjen gas, vidim to na števčku pri svojmu volvotu ki ma dokaj majhno turbino (t2) za svojo kubikažo 1721ccm._BANDIT_ napisal/-a:Preberi, kaj sem ti napisal. LE KO POSPEŠUJEŠ, ti fila turbina, ko imaš delno odprto loputo, se to ne dogaja. Dobr, če ima tvoj avto končno 200, potem verjamem, da moraš tam tišat gas do dile in tud turbina fila ampak pri nižjih brzinah pa fila samo ko pospešuješ.fitipalDDi napisal/-a:Jest bi tudi rekel, da to ne drži ...urosr napisal/-a: Tole p ane bo držalo
Če se pelješ 200km/h ... moraš nekaj gasa imeti (ponavadi do konca )
in da držiš to brzino ... ti mora turbina filat ...
Ko glih teče debata o pritisku,me pa še nekaj zanima, oz. sm se spraševal pa nism našu nobene konkretne razlage, kako lahko turbo motor deluje na meji med vakumom in pritiskom, ce ne "vleče" zraka niti ga prisilno ne dobiva??