Evo kupujem rollbar za mojo ferozo. OMP ga ima za 187.000 sit, nikjer pa ne piše, da je homologiran zato, da bi ga imel še za na naše ceste in da bi avto registriral. Ko sem jih klical, so izjavili, da je homologacija zraven, vendar iz lastnih izkušenj vem, da je par kolegov kupilo ta rollbar pri njih in niso dobili nobenega papirja zraven in avtomobila potem niso mogli registrirat brez tiste variante pod roko samo s prometno.
Zdej pa mene zanima, če kdo pozna kej več o tej zadevi in kako bi jst to izvedel, da bi bilo vse uradno in vse po pravilih, da me nebi zajebaval na tehničnih.
Rollbar je za sešraufat skupaj in ni švasan na karoserijo. Na tej strani so predstavljeni in pod številko 6 je rollbar delan prav za ferozo.
http://www.ompracing.it/prodotti.html?c ... anguage=en
Aja še to - italjani ne dajo homologacije za offroad vozila. Naši prodajalci OMP produktov v sloveniji pa trdijo da imajo vse to homologirano.
Rollbar
Jst sm kr sem poklical in vprašal za ceno. Drugače pa si pogledaš na italjanski strani model rollbara in potem poiščeš tukaj ceno.
http://www.mpl-racing.com/omp/cene.htm
Tukaj je pa še cenik.
http://www.mpl-racing.com/omp/Price%20l ... %20OMP.pdf
Recimo za ferozo je rollbar R/3801 s ceno 624 eurov, kar je 150.000 sit, če pa pokličeš njih osebno, pa ti povedo da je cena 187.000 sit. Očitno še davek in marža in homologacija.
Bo treba kr u italijo skočit iskat, pa potem papirje rihtat tukaj.
http://www.mpl-racing.com/omp/cene.htm
Tukaj je pa še cenik.
http://www.mpl-racing.com/omp/Price%20l ... %20OMP.pdf
Recimo za ferozo je rollbar R/3801 s ceno 624 eurov, kar je 150.000 sit, če pa pokličeš njih osebno, pa ti povedo da je cena 187.000 sit. Očitno še davek in marža in homologacija.
Bo treba kr u italijo skočit iskat, pa potem papirje rihtat tukaj.
Kolikor je meni znano nemoreš homologirat kletke za uporabo v cestnem prometu. Lahko jo homologiraš le tako da homologiraš dirkalno vozilo, ki potem seveda tudi lahko registriraš a imaš večjo zavarovalnino, ter moraš pisat potne naloge kao. Seveda morajo biti potem vse predelave skladne z fia pravilnikom za katero skupino se gre (A,N,F,..)
Verjetno te na terencu nebi glih preveč gnjavili pač poveš da je serijsko.
Verjetno te na terencu nebi glih preveč gnjavili pač poveš da je serijsko.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa