Katalizator in lambde

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Uporabniški avatar
bocky
Dokazano najhitrejši na forumu
Prispevkov: 165
Pridružen: 04 Apr 2006, 17:08
Kraj: lj

Katalizator in lambde

Odgovor Napisal/-a bocky »

Imam en mičken problem oz. vprašanje:

Na 406 3.0 imam na izpušnih kolektorjih katalizatorja (V6 2 kolektorja), spodaj na ceveh pa še dva katalizatorja (ja ta ima 4 kate :( ).
No moj problem je da računalnik javlja napako - gori lučka za motor. Tester pokaže staranje katalizatorjev na obeh kolektorjih. Se pravi "fižično" nista zanič, saj smo merili pline in so veeeeliko pod dovoljeno mejo. Je pa tu ena fora da je na vsakmu kolektorju oz. na katu lambda sonda.
Zdj ko na testerju zbrišejo napako dela in je ne javlja več, ampak se recimo čez nekaj časa spet pojavi (lahk je 14 dni ali pa 2 meseca).

Fora je ta, da oba predkatalizatorja staneta okoli 1000eur na uradnem servisu in z popustom. Če ju odstranim bi sicer avto bolj šel ker bi imel dva "štoflca manj u riti" ampak s tem nebi rešil napake.

Sem pa slišal oz. videl na enmu tujem forumu (honda) da ko odstranijo kat. lambdo podložijo da pride bolj ven iz cevi in posledično gre manj plinov gor.
Druga varianta ki sem slišal je da se dobi kak upor ki bi ga na lambdo zvezal in bi dajal "motil" meritve ter računalnik.

Zdj pa me zanima vaše mnenje kaj bi se dalo tu naresti. Aja če je ta podatek pomemben ima za spodnjima katalizatorjema (3.in4.) še dve lambdi.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Uf... Ej a ti zarad tega k ugotovi da so plini zanič kej slabše dela avto (a ti ga vrže v zasilni način). Če to ne naredi bi js pustu da tista lučka pregori (sj je peugeot :D: ), pa je. V nasprotnem primeru bo treba al en upor gor vezat al pa vsak tedn brisat napako (nabav si texo).

Bom počakal na DrMra da poda svoje mnenje, js nimam nobene dobre ideje trenutno.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Pugi tebi je nitro tak ze lambdo razzrl :D
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

monster_d napisal/-a:Pugi tebi je nitro tak ze lambdo razzrl :D
Stari lambda je najbl pomembn del pr nitroju. Če to narobe pokaže si oplel :-°
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
bocky
Dokazano najhitrejši na forumu
Prispevkov: 165
Pridružen: 04 Apr 2006, 17:08
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a bocky »

ja sj lučka ni problem, bolj je problem ker mi na potovalnem rač. izpisuje antipollution fault! Sicer pa zdaj ne meče v zasilni program, 1x pa je.

No najrajši bi tole z kakim uporom probu, ampak se mi tud ne sanja kako in kaj.
Rabm enga ki se bolj na elektroniko spozna, da poda tu svoje mnenje, kak naj bi ta upor zgledal in kam se ga zveže.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Tist antipollution fault ti itak sam takrt napiše ko avto vžgeš al pa včasih med vožnjo, ko kake brisalce avtomatske vklopiš. To nima veze. Edin če ti meče v zasilca... Lej od kle naprej jes še nism probaval, tko da edin če bo drmr kej vedu. Drgač se pa na netu prodaja sm enkat vidu.. Ampak je blo čist preveč keša za tisto bogo malo stvar.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... pa to sem Bocky-ju že razlagal, mislim da še pri njegovem S16... ECU vedno primerja podatke gornje in spodnje sonde in če ti niso v mejah (tudi njuna razlika) ECU takoj to zazna... ne vem če lahko kaj rešiš z kakšnimi upori, mislim da je rešitev edino preprogramiranje mape delovanja sond v ECU-ju... vprašaj Andraža...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

Uporabniški avatar
bocky
Dokazano najhitrejši na forumu
Prispevkov: 165
Pridružen: 04 Apr 2006, 17:08
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a bocky »

cc206: ja to je to; sam za tolk denarja me pa un napis na pot.rač. ne moti več toooolk #-o 360eur je pa kr huda.

Andraž kje si zdj???
Uporabniški avatar
bocky
Dokazano najhitrejši na forumu
Prispevkov: 165
Pridružen: 04 Apr 2006, 17:08
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a bocky »

SlikaSlika

Kaj pa kej tazga?
borisk
Greenstuff
Prispevkov: 35
Pridružen: 24 Okt 2006, 16:34

Odgovor Napisal/-a borisk »

kaj pa če je lambda fuč... :-s :-s :-s
Uporabniški avatar
bocky
Dokazano najhitrejši na forumu
Prispevkov: 165
Pridružen: 04 Apr 2006, 17:08
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a bocky »

smo jih meril vse 4 delajo k urce... K bi vsaj bla kaka izmed lambd bi bilo še pocen...
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

če je druga lambda tista ki javlja napako, potem jo preprosto odklopi. Sploh če je za katalizatorjem ne vpliva na delovanje motorja. Vsaj pri RS-ih je blo tko.

Če prva javlja napako, pol ne vem. Probi s tistim nastavkom, ki lambdo malo dvigne.
:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

djsly napisal/-a:če je druga lambda tista ki javlja napako, potem jo preprosto odklopi. Sploh če je za katalizatorjem ne vpliva na delovanje motorja. Vsaj pri RS-ih je blo tko.

Če prva javlja napako, pol ne vem. Probi s tistim nastavkom, ki lambdo malo dvigne.
To mam jest tko. 2. Lambda je pr men za sviranje kurcu (ugotavla če kat dela), tko da mam kr odklopleno in vezano na lambda meter. V tem avtu pa naj bi bilo tako, da se tudi druga lambda umešava v delovanje motorja, kar se men zdi totalno debilno.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

debilno ja. predlagamo menjavo avta. kdo je za?

Dost off-a :)

Pol je res jeba, najboolj poskusit s tistim vmesnikom, ki oddalji lambdo. mogoče pa res kej pomaga.
:)
Uporabniški avatar
bocky
Dokazano najhitrejši na forumu
Prispevkov: 165
Pridružen: 04 Apr 2006, 17:08
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a bocky »

hehe pač pr moj mojmu delu je tko da se tud dostikrat srečujem z vodovodarjem in dons mi da idejo. Oni uporabljajo take podaljške kot je zgoraj na sliki. Bom šu u bauhaus pa vzel eno lambdo s sabo pa isku če bo tak podaljšek da paše direkt navoj, no sj drgač se ga pa ureže novga pa je.

Se mi pa zdi tole s podaljški zanimivo, ker lahk je še koristno za druge ki imajo probleme s kati.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Dvomim da bo delovalo tole s podaljški. Čist zrak še vedno nima za pridt od nikoder, tko da...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Pugi napisal/-a:Dvomim da bo delovalo tole s podaljški. Čist zrak še vedno nima za pridt od nikoder, tko da...
...zato pa manj umazanega pride do lambde...


treba je probat, pol bomo vidl. ;)
:)
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

pr pežoju nkol ne veš :-°
Uporabniški avatar
bocky
Dokazano najhitrejši na forumu
Prispevkov: 165
Pridružen: 04 Apr 2006, 17:08
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a bocky »

Croma ja sj veš... takle mamo, čeprav mogoče kdaj tehnika nagaja ja pa vsaj lep. Je pa tud dosti italijanskih kupejev ki so zelo lepi pri enih se pa kr rajš stran obrnem :^o
Odgovori