Ali je res, da večji fi rora ni dobr?
Ali je res, da večji fi rora ni dobr?
Nekdo mi je zadnjič razlagov da mi avto zato tako neenakomerno laufa ker nima originalnega premera cevi in zadnjega lonca! Da nima pravega prehoda zraka?!? Avto pa je R5Gtt-frgazar
Izpusni sistem mora biti skrbno preracunan, tako za N/A kot za turbo motorje.
Vsi se strinjamo, da N/A motorji rabijo za dobro delovanje tocno doloceno kolicino backpressure-ja. Turbo motorjem backpressure predstavlja turbina.
Zmotno je mnenje vecine izdelovalcev aftermarket izpusnih sistemov za turbo motorje, da je vecje boljse. Dyno je pokazal, da pri prevelikih ceveh sicer dosezes vecji boost turbine, ampak ker se turbina prevec razlaufa, motorju ne nudi vec dovolj backpressure-ja, zato v praksi s tem vec izgubis kot pridobis. Pravilen pristop je sledeci:
Velik downpipe (pri meni 70mm)
Prazen lonec namesto katalizatorja
63mm cevi do srednjega lonca
60mm naprej do zadnjega lonca.
Vsi lonci morajo biti odprti in narejeni v konus.
Zadnji lonec mora biti odprt, nima pa veze pri moci, njegova naloga je samo ta, da dusi zvok. ali ga imas ali ga nimas nima veze s performansami.
Velik downpipe rabis zato, da je zadeva bolj odzivna, da prve pline takoj spravis iz turbine in da je trenutni overboost malo vecji (turbina se razlaufa). To je prvi reakcijski sus in prednost tega je, da je spool-up turbine zelo hiter. Ko se to napolni pa zacne turbina spet dajati nazaj motorju pravi backpressure in zadeva zacne pravilno delovati, ampak sedaj ze v visokih obratih turbine.
Tko... na ta sistem se da na 1.8T motorju samo s pravilno narejenim izpusnim sistemom dobiti okrog 30 konj (izmerjeno na dyno-u).
My .2 cents worth...
/jan
Vsi se strinjamo, da N/A motorji rabijo za dobro delovanje tocno doloceno kolicino backpressure-ja. Turbo motorjem backpressure predstavlja turbina.
Zmotno je mnenje vecine izdelovalcev aftermarket izpusnih sistemov za turbo motorje, da je vecje boljse. Dyno je pokazal, da pri prevelikih ceveh sicer dosezes vecji boost turbine, ampak ker se turbina prevec razlaufa, motorju ne nudi vec dovolj backpressure-ja, zato v praksi s tem vec izgubis kot pridobis. Pravilen pristop je sledeci:
Velik downpipe (pri meni 70mm)
Prazen lonec namesto katalizatorja
63mm cevi do srednjega lonca
60mm naprej do zadnjega lonca.
Vsi lonci morajo biti odprti in narejeni v konus.
Zadnji lonec mora biti odprt, nima pa veze pri moci, njegova naloga je samo ta, da dusi zvok. ali ga imas ali ga nimas nima veze s performansami.
Velik downpipe rabis zato, da je zadeva bolj odzivna, da prve pline takoj spravis iz turbine in da je trenutni overboost malo vecji (turbina se razlaufa). To je prvi reakcijski sus in prednost tega je, da je spool-up turbine zelo hiter. Ko se to napolni pa zacne turbina spet dajati nazaj motorju pravi backpressure in zadeva zacne pravilno delovati, ampak sedaj ze v visokih obratih turbine.
Tko... na ta sistem se da na 1.8T motorju samo s pravilno narejenim izpusnim sistemom dobiti okrog 30 konj (izmerjeno na dyno-u).
My .2 cents worth...
/jan
Točno tako!1.8T napisal/-a: Zmotno je mnenje vecine izdelovalcev aftermarket izpusnih sistemov za turbo motorje, da je vecje boljse. Dyno je pokazal, da pri prevelikih ceveh sicer dosezes vecji boost turbine, ampak ker se turbina prevec razlaufa, motorju ne nudi vec dovolj backpressure-ja, zato v praksi s tem vec izgubis kot pridobis. /jan
Sem prejšnji teden dajala na CRXko nov celoten izpušni sistem in so mi Italijani razlagali svoje izkušnje ravno v tem stilu - nikar premali in zopet nikar prevelik fi cevi.