Varjenje -problem (help) !?

Pleh, rja, ojačitve, šipe...
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Varjenje -problem (help) !?

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Mal se ubadam z svasanjem lukn na mk1 CRX in zdej sem komi zafilal luknje zadaj kamor pride pritrjen spoiler ker bo zdaj brez no in zdaj sem se lotil pa rezanja rje vn in pa svasanja novih plat na to mesto, sem svasal ze prej z elektro na elektrode in mije na koncu ze kar lepo ratal svas, zdej pa sem presaltal na CO2 M/M 200 turbo od Cefra-e in me zadeva jebe se pa se nikakor ne morem nastimat zadeve da bi lepo topil zico, plina dost, na novo nafilana flasa, sem spreminjal jakost tako da komi topi ali pa luknjo cez dela, nic vec mi ni jasno kako za boga nastimat ta aparat k sem res ze vse probu...problem je da namesto da bi lepo zlival da bi topil lepo zico mi kar poka in pa mece gor tisto zico uglavnem obup ko dam eno stopnjo mocneje pa naredi takoj luknjo v pleh...

Vsaka pomoc dobrodosla ali pa kaksen nasvet...zdej edino kar mi pade na pamet je da zica ni prava za ta pleh :-k :-k :-k

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
smile4me
Pawa user
Prispevkov: 120
Pridružen: 02 Apr 2006, 19:11
Kraj: fetish machen

Odgovor Napisal/-a smile4me »

hitrost podajanja žice si štelal?
Elektrika je edina kurba k zna res nazaj udart ce jo preveč slataš!
Uporabniški avatar
dennis18
Pawa user
Prispevkov: 127
Pridružen: 27 Jul 2006, 17:05
Kraj: Ptuj

Re: Varjenje -problem (help) !?

Odgovor Napisal/-a dennis18 »

TypeKoshiR napisal/-a:Mal se ubadam z svasanjem lukn na mk1 CRX in zdej sem komi zafilal luknje zadaj kamor pride pritrjen spoiler ker bo zdaj brez no in zdaj sem se lotil pa rezanja rje vn in pa svasanja novih plat na to mesto, sem svasal ze prej z elektro na elektrode in mije na koncu ze kar lepo ratal svas, zdej pa sem presaltal na CO2 M/M 200 turbo od Cefra-e in me zadeva jebe se pa se nikakor ne morem nastimat zadeve da bi lepo topil zico, plina dost, na novo nafilana flasa, sem spreminjal jakost tako da komi topi ali pa luknjo cez dela, nic vec mi ni jasno kako za boga nastimat ta aparat k sem res ze vse probu...problem je da namesto da bi lepo zlival da bi topil lepo zico mi kar poka in pa mece gor tisto zico uglavnem obup ko dam eno stopnjo mocneje pa naredi takoj luknjo v pleh...

Vsaka pomoc dobrodosla ali pa kaksen nasvet...zdej edino kar mi pade na pamet je da zica ni prava za ta pleh :-k :-k :-k

LP
Ce se ne motim moras imeti pri co2 zelo dobro ociscen material drugace vse sprica okoli. Imas tudi spreje, s kateri si posprejas da se lazje vari.
Pocakaj da ti da corsa_A odgovor on je zato strucko :D
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Glede na to da tudi sam pravkar varim po karoseriji, ti povem mojo izkušnjo.

1. material mora biti čist (barva, morebitno lepilo, ...)

Jst sm mel isti problem, ko se varil debelejši pleh je šlo vse BP, ko sem pa probal tanjšega, meje pa začelo jeb.at. Zmanjšal sem napetost, in videl da mi pa v tem primeru žice ne podaja dovolj hitro, zato sem povečal hitrost žice. To je pri mojem primeru rešilo problem.

Vedi tudi, da pri varjenju tanke pločevine ne smeš vleči vara, ampak ga moraš variti po malem, ker se drugače material pregreje in začneš delat luknje.


Upam da sem pomagal.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Hitrost zice sem tudi nastavljal,
bom pa danes probal tako kot je rekel JohnyR ...
tko da upam da bo danes kaj bolje slo imam pa obe strani (na tisto ki varim in material ki ga gor varim) spucane ful

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Jst sm tut samo z elektrodami varil, a ima kdo kej znanja o varjenju z co2, ker sem ga včeraj kupil in bom danes probaval na avtu, kako dela
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Trenutno sicer shrani.si strežnik ne dela, ampak v tej temi so slike mojega varjenja

http://www.slo-drift.com/portal/viewtop ... 5&start=30
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

1. ne sprobavi na avtu ampak raje vzami kos pleha za uravnavat š.aparat.

Če maš za nastavljat co2 ga odpri na 3/4.
Probi varit na plehu, če je premajhna amperaža (da ne topi pleha)
daj za stopnjo višje A, ob tem pa moreš še naštelat žico (da lepo pele).

Če boš sprobaval na plehu; ko boš peljal var tudi če ti naredi luknjo še ne
pomeni da ni prav nastavljen ker z co2 pleh samo pripikaš.

Pripikaš ga na cca. 1/2 cm narazen in ko se ohladi lahko variš še umes
med vari, če boš vleku var se ti bo pleh začel pregrevat in takrat delaš
luknjice.

Upam da nisem preveč zakompliciru :D



L.P.
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Aja pa še to.

Kako žico uporabljaš ?

Jest uporabljam 0.8mm debelo žico in moram samo pikat, če dam notri žico
0.4mm lahko var tudi vlečem.


L.P.
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Kot so ti ostali rekli če samo poka potem oblok ne gori dobro, zmanjšaj podajanje žice. Tudi drugo velja, čistost je na prvem mestu. Včasih tega ne moreš zagotoviti, zaradi zjebane paste, ki je ponavadi na vsakem ogalu. Čeprav sčistiš vse dol je to sranje še vedno nekje in ti pokvari zvar ](*,) . Ko boš porabil to flašo plina nabavi mešanico ar+c02 ker se lepše vari ni toliko obrizga.
Aja pa razlika je če imaš cheap šit 200A aparat ali pa kaj drugega. domača Iskra in Varstroj sta dobra izbira. Če se ne motim pa smo o izbiri varilnega aparata enkrat že imeli debato. Opstaja pa tudi Welding enciklopedia tak da poišči malo po googlu in muli. Sam se jo mučim spravit dol že pol leta pa brez uspeha je pa res da mule ne laufam dosti.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

SEj ta aparat naj bi bil neposredno od Iskre zdej jest ne vem, pise gor Cefra spodi pa memebr of Iskra group ali nekaj takega...sem povsod iskal to firmo pa nikeder nic o njej...bom pa danes preveril se debelino zice in pa se mal probaval, sem pa pred sem zacel z co2 varit pogledal kar nekaj teh filmckov in tud neki prebral materiala, sam ga ni cez kaksnega majstra k pride mim pa ti nastima zadevo v 2min...

hvala za odgovore

p.s.: tud tisto naso debato sem prebral ze eneprakrat...je google delu svoje
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Jst sm kupu varstroj 1400 za 209 evrov. Imam doma še 2 tavelka co2 gasilna aparata pa bom prvo tadva ponucal.

Kje pa filajo ar+co2 v gasilne aparate, ker nebi kupoval flaše, če mi tadva gasilna parata stojita doma.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Še nekaj sem prej pozabil.

Ko sem dobil svoj varilec, ni blo zraven navodil, tako da sem poslal vprašanje na Iskro. Seveda sem dobil tudi odgovor.

Pretok plina se nastavi glede na debelino žice:

1,0 mm žica = 10 l/min
0,8 mm žica = 8 l/min
0,6 mm žica = 6 l/min
.
.
.

Nism čist siguren če je enota za pretok prava, ampak mislim da vemo o čem govorimo.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Evo zvedel še par informacij. ar+co2 za varjenje običajnega pleha na avtu ne potrebuješ, flaše pa filajo v gasilskih domovih, pa še cevko vzamejo ven, da ne zmrzuje.
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Res da ne potrebuješ ampak gre lepše, samo nevem če ti bodo mešanico napolnili v rdečo jeklenko edino če koga v polnilnici poznaš, jeklenka za negorljive pline je siva. Za co2 ni problema kot si rekel ti ga napolnijo kjerkoli, pred 20 leti smo ko še takšno varjenje glih ni bilo razširjeno na vsakem koraku hodili po plin v Radensko pa še zelo poceni je bil.
Jaz uporabljam vedno 0,8mm je vsestransko uporabna žica. Aja še glede jeklenke najprej sem imel 7,5kg pa so mi zamenjali brezplačno za 30kg, tako imam sedaj 30kg :D
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Dons je ze slo malo bolje sem zmanjsal tok in pa povecal dodajanje zice tko da na konc dneva je blo ze tko tko, sej nam reku da sem dons v 3urah zasvasu 5x5cm plato na prtljaznik, res sem car :D :D :D

Neki me se zanima kako je z temi zicami ker v delavnici imam dve razlicni ena je siva druga pa mal na bakreno barvo vlece, kera je ubistvu najboljsa za avto pleh (0.8 ali 1.0mm)

Pa se nekaj dons mi je tist regulator na flasi cist zamrznu :-k tko da moram se to nastudirat, zakaj imam pa isto v gasilskih flasah

LP

hvala za pomoc \:D/
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

TypeKoshiR napisal/-a:Dons je ze slo malo bolje sem zmanjsal tok in pa povecal dodajanje zice tko da na konc dneva je blo ze tko tko, sej nam reku da sem dons v 3urah zasvasu 5x5cm plato na prtljaznik, res sem car :D :D :D

Neki me se zanima kako je z temi zicami ker v delavnici imam dve razlicni ena je siva druga pa mal na bakreno barvo vlece, kera je ubistvu najboljsa za avto pleh (0.8 ali 1.0mm)

Pa se nekaj dons mi je tist regulator na flasi cist zamrznu :-k tko da moram se to nastudirat, zakaj imam pa isto v gasilskih flasah

LP

hvala za pomoc \:D/
če ti je regulator zmrznu maš pomoje velik preveč pretoka plina...

drgač kar se tiče pa pleha... čimtanjša žica tem bol... probi dobit 0.6... pa ne smeš vara vlečt ker ti bo use zategnil, mejhne pikce delaš... pač point je da ne segreješ pleha...
Uporabniški avatar
zlabo
Pawa user
Prispevkov: 133
Pridružen: 14 Sep 2006, 16:08
Kraj: Nožice

Odgovor Napisal/-a zlabo »

drugače če je kdo iz okolice domžal ali pa kamnika, CO2 vem da filajo na Količevem pri domžalah v CPV-ju (Center Požarne Varnosti). To je tam kjer ima helios svojo industrijsko prodajalno in poklicni gasilci svoj dom.
Vem da filajo CO2, in mislim da tudi CO2+Ar, čeprav nisem čist siguren glede tega, je treba poklicat in vprašat
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

zlabo napisal/-a:drugače če je kdo iz okolice domžal ali pa kamnika, CO2 vem da filajo na Količevem pri domžalah v CPV-ju (Center Požarne Varnosti). To je tam kjer ima helios svojo industrijsko prodajalno in poklicni gasilci svoj dom.
Vem da filajo CO2, in mislim da tudi CO2+Ar, čeprav nisem čist siguren glede tega, je treba poklicat in vprašat
če si dost prjazn ti na večini gasilskih postaj nafilajo...
Uporabniški avatar
zlabo
Pawa user
Prispevkov: 133
Pridružen: 14 Sep 2006, 16:08
Kraj: Nožice

Odgovor Napisal/-a zlabo »

aja, jah nisem vedel da je to tako, sem mislil da je to bolj redko 8-[

aja, drugače pa, kolega je tudi pred kratkim nabavil mig/mag švasaparat in mu kar dobro gre, sem jaz probal švasat in si ga bom pomoje tud sam nabavu, ker je res zakon to.
Je pa res potrebno se mal z nastavitvami igrat, da izbereš pravo kombinacijo amperaže in hitrosti podajanja žice
Odgovori