Gre za eno se mi zdi mejhno turbino na PSA 2.2 HDI motorju. Sej normalno prisopiha komaj 135 hrčkov v čipom pa recimo 160-170 v mejah normalnega čip tuninga.
Pa zdj predpostavljam, da recimo crkne (ko bo\če bo). Kako vem oz. kaj lahko menjam, samo OE turbinco nazaj, ali se pač da malnenkost večjo in prilagoditi elektroniko in še kaj?
Zavedam se v kolikor večji turbo večja turboluknja, zato recimo malenkost več. Ker gledam sodobnejše dizlčke in zmorejo iz 2.0 za šalo serijskih 170km (VAG).
Pa recimo, da je zdj ta garrettova zadevca gt15 kaj je tle še primerljivo in da bi tud prišel na okol 180.
Pa ne me zdj pojest sam nikol se nisem v to poglabljal.
TNX
Garret gt15(49)
Garret gt15(49)
...the 406 Coupé received many important prizes, for the excellence and quality of its design: "The Most Beautiful Coupé on Earth 1997", Milan Triennale, "Car Design Award 1997", Turin, "The Most Beautiful Car of the Year 1998", Festival of Chamonix.
Djsly:
Tnx za tale hitr odgovor; čeprou bi rajš vidu da te nebi bog oz. turbinca uslišala...
Pa je dost to fora če bi že... da se sam da večjo (sj sumim kot neved po številkah, da dosti večja ne more biti) turbino gor?
Tnx za tale hitr odgovor; čeprou bi rajš vidu da te nebi bog oz. turbinca uslišala...
Pa je dost to fora če bi že... da se sam da večjo (sj sumim kot neved po številkah, da dosti večja ne more biti) turbino gor?
...the 406 Coupé received many important prizes, for the excellence and quality of its design: "The Most Beautiful Coupé on Earth 1997", Milan Triennale, "Car Design Award 1997", Turin, "The Most Beautiful Car of the Year 1998", Festival of Chamonix.