Dročniki
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Dročniki
Evo - en problem. Dročniki mi mal toučejo. Tko tk tk tk tk, sploh ko je mrzu motor, ko je pa topu pa tud včasih.
Zdj ko je mrzu vrjetn olje not ne priteče al kako, ker so hidravlični. Zdj sm pa naredu uno foro ko avto na mestu laufaš 10 minut na 2000rpm in se spucajo oddušniki, pol je pa zmer dobr za en cajt... A mislte da se zabaše vhod olja v dročnike - seveda so hidravlični?
A je to kej dost narobe lah. Morm prašat še za ceno, a kdo ve, čene bom ke klical. Pizdarija je, k če hočem zamenat kej morm glavo odpret.
A kej veste a se da sam enga zamenat če slučajn en tolče? A se da to ugotovit ker tolče?
Hvala unem k bojo odgovorel...
Zdj ko je mrzu vrjetn olje not ne priteče al kako, ker so hidravlični. Zdj sm pa naredu uno foro ko avto na mestu laufaš 10 minut na 2000rpm in se spucajo oddušniki, pol je pa zmer dobr za en cajt... A mislte da se zabaše vhod olja v dročnike - seveda so hidravlični?
A je to kej dost narobe lah. Morm prašat še za ceno, a kdo ve, čene bom ke klical. Pizdarija je, k če hočem zamenat kej morm glavo odpret.
A kej veste a se da sam enga zamenat če slučajn en tolče? A se da to ugotovit ker tolče?
Hvala unem k bojo odgovorel...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
huh , a nisi reku da nimaš hidravlično nastavljivih ,
če nebi bili, bi jih lahko dal nastavit, tko pa ne ker se nastavljajo sami.
Tolčejo pa zaradi tega ker ne zadržijo več olja in sproti odteka.
Lej , narobe ni nič ,če ti tolčejo,jest se furam že pol leta tko, pa se mi je en cajt slišal vedno tud ko je bil ogret motor,zdaj je pa tko , enkrat se sliš enkrat pa je spet uredu,dela kokr mu paše, če se slišjo zjutri ko je mrzu motor,ga peljem konstantno na 2500 obratih par min,pa je pol mir, spet lahko da ne,kr neki
tud teb sploh ne tolče tolk k men,mam skor že traktor ,tko da nč bat
teb tolče samo en,tko da ni tolk panike,pa tud samo enga se da zamenjat,ni treba vse,je pa priporočljivo,ker če že enkrat odpiraš motor nej se naredi orenk, tuki nastopi težava ,ker jih je 16, eden recimo za moj avto pride okol 6k mislim da , pol je tuki priporočljiva menjava jermena in napenjalcev, olje oljni filter itd... in prideš do zelo velikega zneska.
za menjavo pa je potrebno samo pokrov motorja dol dat, nisem siguren da je pri tebi tako,pri meni se da samo pokrov motorja dol.
Drugače pri meni ko so tolkli tud k je bil ogret motor,sem ga pelu k enmu u Grosuplje in mi je dal nek adetiv(1500 SIT) ki je prav za hidravlične ventil,če tolčejo,in se je stanje po okol 1000km izbolšalo,tko da se niso več slišal ko se je motor ogrel, no zdej k je zima pa je spet mal bl kriza.
drugače kak olje maš not, mogoče je preredek,ne vem
PS: Lost1 je reku da mi kao nekdo iz KR zamenja dročnike, delo okol 25k+moj materjal,tko za info.
LP Killah bee
če nebi bili, bi jih lahko dal nastavit, tko pa ne ker se nastavljajo sami.
Tolčejo pa zaradi tega ker ne zadržijo več olja in sproti odteka.
Lej , narobe ni nič ,če ti tolčejo,jest se furam že pol leta tko, pa se mi je en cajt slišal vedno tud ko je bil ogret motor,zdaj je pa tko , enkrat se sliš enkrat pa je spet uredu,dela kokr mu paše, če se slišjo zjutri ko je mrzu motor,ga peljem konstantno na 2500 obratih par min,pa je pol mir, spet lahko da ne,kr neki
tud teb sploh ne tolče tolk k men,mam skor že traktor ,tko da nč bat
teb tolče samo en,tko da ni tolk panike,pa tud samo enga se da zamenjat,ni treba vse,je pa priporočljivo,ker če že enkrat odpiraš motor nej se naredi orenk, tuki nastopi težava ,ker jih je 16, eden recimo za moj avto pride okol 6k mislim da , pol je tuki priporočljiva menjava jermena in napenjalcev, olje oljni filter itd... in prideš do zelo velikega zneska.
za menjavo pa je potrebno samo pokrov motorja dol dat, nisem siguren da je pri tebi tako,pri meni se da samo pokrov motorja dol.
Drugače pri meni ko so tolkli tud k je bil ogret motor,sem ga pelu k enmu u Grosuplje in mi je dal nek adetiv(1500 SIT) ki je prav za hidravlične ventil,če tolčejo,in se je stanje po okol 1000km izbolšalo,tko da se niso več slišal ko se je motor ogrel, no zdej k je zima pa je spet mal bl kriza.
drugače kak olje maš not, mogoče je preredek,ne vem
PS: Lost1 je reku da mi kao nekdo iz KR zamenja dročnike, delo okol 25k+moj materjal,tko za info.
LP Killah bee
CLIO 172 SPORT
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ma ja, sj pomoje tud ni take panike. Js če bi jih menal bi jih itak sam oz s kolegom... Sm pa neki gledov, ene 4 jurje je en pomoje... Morm natančn vprašat. Sam itak jih ne mislm menat. Hvala za odgovore, bomo pač mel traktorja
@killah - takrat sm mislu, da so mehanski, sam itak ne an. Glupi jaz.
@killah - takrat sm mislu, da so mehanski, sam itak ne an. Glupi jaz.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
jp , men se poslabšal ko sem not da 5-50, kao v prepričanju da bo to bolš za moj avto, pa je blo slabš, pol sem dal pa 10-40 , tko da je mal bolš._BANDIT_ napisal/-a:Ker olje pa maš not?
Probaj naslednjič malenkost gostejše olje dat not.
Pa tko kot sem ti reku,da mogoče bi ti tut un dodatek kej pomagu,ni ala motor up in podobne zadeve, teb k se ne sliš tolk bi ti skor mogu to pomagat.
CLIO 172 SPORT
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
Poleti se daje v mašine 20W50 olje, pozimi pa 10w40, pa ni nobenih problemov, razen če je mašina že zlo uničena. Pol pa ni važno olje.
Jst dodatkov ala motorup in nevem kajše nebi dajal v mašino če ti dročniki tolčejo - razlog da ti tolčejo je lahko slaba pretočnost olja - malo zamašeni kanali olja - in tam koder so zamašeni ti bo motorup še dodatno naredil oblogo - potem bo samo še slabše. Kar se tiče tega, da dročniki tolčejo - to je lahko tudi posledica oljne pumpe - oljna pumpa nima več dovolj moči(znucana) in olje nima dovolj pritiska.
Jst dodatkov ala motorup in nevem kajše nebi dajal v mašino če ti dročniki tolčejo - razlog da ti tolčejo je lahko slaba pretočnost olja - malo zamašeni kanali olja - in tam koder so zamašeni ti bo motorup še dodatno naredil oblogo - potem bo samo še slabše. Kar se tiče tega, da dročniki tolčejo - to je lahko tudi posledica oljne pumpe - oljna pumpa nima več dovolj moči(znucana) in olje nima dovolj pritiska.
- RedBull
- Pozor, Moderator na a.com!
- Prispevkov: 165
- Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
- Kraj: okolica kranja
glej če se ti dročniki slišjo samo pri mrzlem avtu,pa potem ko se ogreje pa ne več,še ni velike panike,če se pa tud pri segretem slišjo pol so pa že res precej sfukani tko da bo treba zamenjat (pa fajn je da vse zamenjaš,ne pa da pol spet kmal podiraš)
glede malce manj viskoznega olja kot so ti nekateri svetovali,ti jst ne priporočam....oz. lahko poizkusiš sam ne bo nič bolje ker je dročnik obrabljen pa bo olje odtekel pa bo ista figa.
glede malce manj viskoznega olja kot so ti nekateri svetovali,ti jst ne priporočam....oz. lahko poizkusiš sam ne bo nič bolje ker je dročnik obrabljen pa bo olje odtekel pa bo ista figa.
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ja, olje ne pomaga, sm mel prej 10w40 not, pa je bil isti falus... Dročniki se mi slišjo skoz, tud ko je topu avto. Pizda jim debilna pofukana, ta avto po kurca ni vredn.šmeks napisal/-a:glej če se ti dročniki slišjo samo pri mrzlem avtu,pa potem ko se ogreje pa ne več,še ni velike panike,če se pa tud pri segretem slišjo pol so pa že res precej sfukani tko da bo treba zamenjat (pa fajn je da vse zamenjaš,ne pa da pol spet kmal podiraš)
glede malce manj viskoznega olja kot so ti nekateri svetovali,ti jst ne priporočam....oz. lahko poizkusiš sam ne bo nič bolje ker je dročnik obrabljen pa bo olje odtekel pa bo ista figa.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 09 Jun 2005, 19:34
- Kraj: Kamnik
- Kontakt:
Pri mojem saksu so dobesedno naenkrat začel ropotat kot Tomo Vinkovič traktor in mi ni preostalo drugega kot menjava. Material je bil 30.000 + drobiž za mehanikovo delo. Mam jih pa zdaj od P106 1.6 16v noter. So isti. Hvala bogu da skoraj cel PSA koncern pašejo vsi deli šrauf na šrauf.
Nič vas ne zapelje kot.... CITROEN... no vsaj na WRC dirkah.