engine swap...polo 1.6
engine swap...polo 1.6
Lep pozdrav...no tu se že lep čas nisem oglasil Trenutno si lastim avto omenjen zgoraj...vw polo 6n 1.6, 75km, letnik 1995. Na vas se obračam, ker vem, da ste edini klub v naši državi ki se je zadeve glede tuning-a resno loteva. Naproščam vas za čimveč informacij o tem kater motor najbolje dati v mojega polota oz. katerega je možno. Vem da folk deva notri vr6, 1.8t, g40, g60. No zadnja dva me najbolj mikata! Kaj se vam zdi najbolja varianta z ne preveč stroški. Pač tega se zadevam, da zadeva ne bo najbolj poceni ampak vsega pa tudi ne mislim zdevati za to. Sicer sem po spletu našel dosti povezav, sicer razumem angleško vendar nekateri izrazi ki se tičejo motorja mi niso najbolj jasni.
Sem v upanju da izvem od vas čimveč informacij ker ne dvomim v vaše znanje
hvala za vse konkretne odgovore
ciao!
Sem v upanju da izvem od vas čimveč informacij ker ne dvomim v vaše znanje
hvala za vse konkretne odgovore
ciao!
ffssssssssss
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
VR6 motor je tako težek, da ima že Golf precej slabo lego zarad tega. Understeer je brezvezn. Js bi se držal Chargerjevega predloga, če se le da. Tudi motorje, ki jih dobiš (tiste ki si naštel), so vsi po vrsti v takem stanju, da bi moral najprej narediti kar konkreten servis na njem, kar pa je tako drago, da ne morš vrjet. Kolega je ravno dal obnovit glavo za vrja... 1000eur
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
GSX-R
http://www.youtube.com/watch?v=pPG2TGuM400
drugače resno, bi pa jaz na tvojem mestu dal 1.8t. tiste starejše mašine bi mogu vsem delat generalko, tako da bi zapravu še tolko več denarja, pa še
manj zanesljive bi ble.
http://www.youtube.com/watch?v=pPG2TGuM400
drugače resno, bi pa jaz na tvojem mestu dal 1.8t. tiste starejše mašine bi mogu vsem delat generalko, tako da bi zapravu še tolko več denarja, pa še
manj zanesljive bi ble.
tnx zaenkrat...ja onega g40 sem videl na slalomu! Lepo gre
Drugače pa eni ste predlagali drug avto! Na to sem tak samo pomislil, da nabavim že v osnovi močnejši avto! Samo mi je to bolj v veselje. Trenutno delam na avtomobilu kar se tiče stylinga potem pa bi prišu na vrsto motor...tako da bi res bil projekt kot se spodobi. Nisem pa zdaj imel v mislih nevem kakšne vratolomne konje, ker 200km ali več + fwd je NO-GO
Predvsem mam željo dobiti nekaj na zvoku in malo moči. Tak, da če dobro pomislim, bi bil 1.8T res kar ok zadeva, ampak res bi potreboval potem nekoga ki bi mi znal povedat točno vse kaj bi potreboval...se bo potrebno oglasit do MRC-ja :-°
Drugače pa eni ste predlagali drug avto! Na to sem tak samo pomislil, da nabavim že v osnovi močnejši avto! Samo mi je to bolj v veselje. Trenutno delam na avtomobilu kar se tiče stylinga potem pa bi prišu na vrsto motor...tako da bi res bil projekt kot se spodobi. Nisem pa zdaj imel v mislih nevem kakšne vratolomne konje, ker 200km ali več + fwd je NO-GO
Predvsem mam željo dobiti nekaj na zvoku in malo moči. Tak, da če dobro pomislim, bi bil 1.8T res kar ok zadeva, ampak res bi potreboval potem nekoga ki bi mi znal povedat točno vse kaj bi potreboval...se bo potrebno oglasit do MRC-ja :-°
ffssssssssss
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
Dej malo povej, v kakiem cenovnem rangu bi bila predelava?
Jaz bi šel na tvojem mestu na motor 2.0 150KM iz golfa 3 gti. Potem pa en odprt izpuh in porihtan dovod zraka ter remap ecu-ja. Pomojem bi bilo lepih 160KM za vozit.
Drugače pa je edina logična opcija za veliko konjev 1.8T. Ni pa ravno poceni...
Jaz bi šel na tvojem mestu na motor 2.0 150KM iz golfa 3 gti. Potem pa en odprt izpuh in porihtan dovod zraka ter remap ecu-ja. Pomojem bi bilo lepih 160KM za vozit.
Drugače pa je edina logična opcija za veliko konjev 1.8T. Ni pa ravno poceni...
V polota z malo predelavami nosilcev paše renaultov motor od R5 GTT. Za moje pojme je vredu zamenjava, ker dobiš motor že dovolj poceni, doma prvo narediš generalko na mašini, med tem pa izdelaš nosilce za motor in menjalnik.
Sam motor od turbaka pride okoli 200 evrov (v slabem stanju) in menjalnik skupaj z diferencialom in polosovinami pa 250 evrov.
Generalka z originalnimi deli je pa:
115 evrov glava komplet obnovljena + ventili v šentjakobu (na cesti proti litiji)
250 evrov komplet kit z obročki in dihtungami, tefloni.
80evrov lamela pri sinterju
130 evrov košara
60 evrov potisni ležaj sklopke
Turbino pa dobiš tudi od kakega forumaša za 300 do 400 evrov dobro.
Mislim, da bi za vse skupaj okol 1500 evrov prišel skozi, da bi imel kr orenk mašino pa 120KM tut ni tok malo.
Sam motor od turbaka pride okoli 200 evrov (v slabem stanju) in menjalnik skupaj z diferencialom in polosovinami pa 250 evrov.
Generalka z originalnimi deli je pa:
115 evrov glava komplet obnovljena + ventili v šentjakobu (na cesti proti litiji)
250 evrov komplet kit z obročki in dihtungami, tefloni.
80evrov lamela pri sinterju
130 evrov košara
60 evrov potisni ležaj sklopke
Turbino pa dobiš tudi od kakega forumaša za 300 do 400 evrov dobro.
Mislim, da bi za vse skupaj okol 1500 evrov prišel skozi, da bi imel kr orenk mašino pa 120KM tut ni tok malo.
Jest pravim isto. Ali 2.0 16V iz Golf 3 GTI al pa 1.8T.alanq4 napisal/-a:Dej malo povej, v kakiem cenovnem rangu bi bila predelava?
Jaz bi šel na tvojem mestu na motor 2.0 150KM iz golfa 3 gti. Potem pa en odprt izpuh in porihtan dovod zraka ter remap ecu-ja. Pomojem bi bilo lepih 160KM za vozit.
Drugače pa je edina logična opcija za veliko konjev 1.8T. Ni pa ravno poceni...
Mislim da z 2.0 16V motorjem nebi mel ful dela, da ga zbašeš not, elektronika tudi ni nekaj posebnega pri tem motorju, se pravi bi bila predelava simpl, motorji so pa full dobri. Veliko zdržijo in full dobr letijo v golfih. Pa še dost poceni bi verjetno dobu kje kar cel avto, tko da maš pol še bremze pa vse komplet kar rabiš za dol pošravfat.
-
- Pawa user
- Prispevkov: 134
- Pridružen: 24 Maj 2006, 08:41
- Kraj: rondoji med Qlandio in Stukom
- Kontakt:
a mas kaj proti rumenim seatom (bodi srecen, da ga ze par let vec nimam, ce ne, bi se zdaj grdo mela)?croma_man napisal/-a:Tud jst požrem in izgled, in rumeno barvo...
na avtonetu ga vec ni, je pa oglas se vedno na mobile.decroma_man napisal/-a:res se čudim v deželi naši zakaj tak avto ne moreš prodat, če bi bil na mobile in mel nemške table bi šel pomoje za x2 ceno.
RWD or NoWD