Povečanje moči (motor 1.4i; 75KM)

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
.:BooMbAsTiC:.
Mal več k dim
Prispevkov: 92
Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
Kraj: sončna primorska
Kontakt:

Povečanje moči (motor 1.4i; 75KM)

Odgovor Napisal/-a .:BooMbAsTiC:. »

Čeprav trenutno še ne nameravam predelovati motornega prostora oz. kar se tuning tiče nasploh (še prej dokončati zunanjost) me zanima kaj vi priporočate, da bi recimo pridobil tm ene 5KM (mogoče tud 10, če ni cenovno predrago) oz. da bi se vsaj malo poznalo pri poskočnosti avta.
Spraševali boste, zakaj nisem kupil vsaj 1.6 (90KM), razlogov je veliko od tega, da sem dobu avto s veliko deli skor zastonj, zadovoljstvo s prejšnjimi 1.4i motorji citroenov, manjša poraba in stroški vzdrževanja.

Vseeno pa bi bilo lepo spravit mašino tam na 80-85KM...

Kaj naj bi po vaših iskušnjah najbolj pripomoglo k temu? (karbonski filter, izpušni sistem?)

hvla za pomoč
SlikaSlikaSlika
Uporabniški avatar
bajta
Edini tukaj ki obožuje avte
Prispevkov: 186
Pridružen: 31 Avg 2006, 16:53
Kraj: ravne na kor.

Odgovor Napisal/-a bajta »

http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... sc&start=0

enga ko zna maš tu. če se boš za to smer odloču.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Kevlar filter je se boljsi od karbonskega...
Vrzes dol serijski airbox in potegnes cev za filter nekam do odbijaca in bo tudi papirnati konusni filter dobro delal.
Vrzes dol cel original izpuh s kat.om vred ter das delat novega in ni vrag da bos dobil vec kot 5KM.
Uporabniški avatar
.:BooMbAsTiC:.
Mal več k dim
Prispevkov: 92
Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
Kraj: sončna primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a .:BooMbAsTiC:. »

glede izpušnega sistema....
Sej na zx-u sem mel brez katalizatorja, sam teh. nisem naredil v prvo O:)

Bi mogu naredit tako, da bi lahko za na teh. premenju cev za katalizator in pole spet premenjal...
Kaj pa lonec oz. zadnji del? Remus?
Gledal sem na ebaju od xsare za rally divizije N avspuh s homologacijo (cena cca 230e)....

Kolk pa po tvoje stane recimo kevlar filter pa predelava (izdelava konusa itd)
SlikaSlikaSlika
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Iz tega motorčka se da kr neki iztisnt, vendar brez posegov v motor ne bo šlo. Ena varianta je glava od 1.6 motorja, ker ima večji premer ventilov, večje sesalne in izpušne kanale, skupaj z vso elektroniko. 1.4i ima mono vbrizg, 1.6 pa že multi (4 injektorji). Vsi tu5 bloki so enaki, tako so tudi tu3 (tvoj). Samo s tem ne boš veliko pridobil, ker je odmična dost slaba. ODmično daš od kakega ax-a gt ali še boljše od kakšne 106ke rallye ali xsi. Vendar je treba pri odmični pazit na velikost ležajev ker imaš smal bearing in pa big bearing glave. Vse lepo optimiziraš in imaš cca. 95 konjev. Še lažje pa bi bilo dobit kar 1.6 motor z 90 konji. Edina slabost je da je gustast blok in zato težji za cca. 23kg. Motorji so na videz skoraj identični zato težav na tehničnem ne bo.
Filter je bv...izpuh ti da nekaj malega vendar še vedno daleč od 85hp.
Uporabniški avatar
.:BooMbAsTiC:.
Mal več k dim
Prispevkov: 92
Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
Kraj: sončna primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a .:BooMbAsTiC:. »

sliši se lepo, kaj vse bi lahko pridobil...vprašanje je le, koliko denarja bi moral za to porabit...Mislim, da stroški bi kaj hitro presegli 500e samo za dele brez ur dela, ki bi jih računal mehanik...Pa še brez avta bi bil kar dolgo...
Če gledam-o tko je skor najboljša verzija dobit 1.6 motor (po možnosti od novejše, če paše, ki je 16v) in le tega počasi predelat in potem premenjat...

Aja, na zx-u lih tko 1.4 sem mel glavo od ax-gtja, druge svečke pa brez katalizatorja, pa neki malga se je vseeno poznalo (primerjava z mojim prvim zx-om, ki je bil lih tko 1.4)
SlikaSlikaSlika
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

a se spomneš mojga bivšega zx-a???rde?ega... 1.4 in 82 konjev namerjenih... sam brez kata, jokra zadnji lonc in apex filter...
Uporabniški avatar
.:BooMbAsTiC:.
Mal več k dim
Prispevkov: 92
Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
Kraj: sončna primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a .:BooMbAsTiC:. »

Seveda se ga spomnim...
82KM :oops: !?

7KM, da ti je dalo z odstranitvijo kat., z zadnjim loncem in filtrom...
Sej če gledam pole tko nisem daleč, za razliko da bi najbrš dal Remusa gor, pa BMC filter in odstranitev kat. Mislim, da najcenejša verzija za pridobit kaj moči, čeprav sem to že nekak vedel, predvsem me zanima kot je drmo glede posegov pri motorju, sam da niso cenovno res veliki...
SlikaSlikaSlika
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Seveda se ga spomnim...
82KM :oops: !?

7KM, da ti je dalo z odstranitvijo kat., z zadnjim loncem in filtrom...
Sej če gledam pole tko nisem daleč, za razliko da bi najbrš dal Remusa gor, pa BMC filter in odstranitev kat. Mislim, da najcenejša verzija za pridobit kaj moči, čeprav sem to že nekak vedel, predvsem me zanima kot je drmo glede posegov pri motorju, sam da niso cenovno res veliki...
Za tist denar k ga boš dal za izpuh pa filter lahk dobiš že čist uredu 1.6 motor ;)
Uporabniški avatar
.:BooMbAsTiC:.
Mal več k dim
Prispevkov: 92
Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
Kraj: sončna primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a .:BooMbAsTiC:. »

Amm...avspuh rečmo če bo 200e, filter pa če bo od bmcja (sem ga že mel) tm ene 150e...
Motor že lahk dobim za tako ceno, sam problem je, ker je treba mehaniku plačat ure dela, ki jih ne bi blo lih malo, kaj pa elektronika?
SlikaSlikaSlika
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

vzel bi takrat mojga 2.0 mašin + elektronika... pa bi imel uradnih 121 konjičev... mašina paše ko ata na mamo verjetno, tak kot moja sedajšnja... pač mal lotanje kablov pa bi tud to delalo...
Uporabniški avatar
bajta
Edini tukaj ki obožuje avte
Prispevkov: 186
Pridružen: 31 Avg 2006, 16:53
Kraj: ravne na kor.

Odgovor Napisal/-a bajta »

dela z zamenjavo mašine je en popoldan pr enmu ko zna. če seveda paše use.
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

neyc napisal/-a:pač mal lotanje kablov pa bi tud to delalo...
Kable se lahko komplet ven potegne,... pa ni lotanja :D


Naš Karli v elementu:
Slika
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

hja če dobiš sam delno inštalacijo je problem...
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

to pa...
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Jest vem za enga zx-a na enmu odpadu če te zanima. Motor je še vedno not je pa verjetno 2.0 8v (volcano al volcane). Itaq ti noben štručko ne bo vedu kaj je zaen motor not...sam tablco prenetaš iz enga na drucga pa je. Problem bo nastal pri polosovinah ki nevem če bodo pasale od zx-a, ker je drug motor (XU), drugačno vpetje, drug menjalnik (be),...Dela je za en popoldan, če je vse kot mora bit.
Sem pa še vedno bolj za 1.6 (manj zajebancije).
uros
Mal več k dim
Prispevkov: 82
Pridružen: 30 Apr 2007, 15:27

Odgovor Napisal/-a uros »

Ornk kabl. :D
Uporabniški avatar
karel
Mal več k dim
Prispevkov: 63
Pridružen: 16 Jan 2007, 11:58
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Napisal/-a karel »

Sreča,da me kaki cigani niso videli z toliko bakra okoli vratu :D:
スバル レオーネ coupe RX II
Uporabniški avatar
.:BooMbAsTiC:.
Mal več k dim
Prispevkov: 92
Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
Kraj: sončna primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a .:BooMbAsTiC:. »

drmo napisal/-a:Jest vem za enga zx-a na enmu odpadu če te zanima. Motor je še vedno not je pa verjetno 2.0 8v (volcano al volcane). Itaq ti noben štručko ne bo vedu kaj je zaen motor not...sam tablco prenetaš iz enga na drucga pa je. Problem bo nastal pri polosovinah ki nevem če bodo pasale od zx-a, ker je drug motor (XU), drugačno vpetje, drug menjalnik (be),...Dela je za en popoldan, če je vse kot mora bit.
Sem pa še vedno bolj za 1.6 (manj zajebancije).
Hmm...vprašanje je kolk je motor sploh še ok oz. zgonjen, kilometrina.
Po mojem bi tud šel bolj na loterijo, ker ni še nobedn delal podobnega posega in lahk da ne bi niti pašalo. Tud glede cene bi mogu vedet...
Recimo zdej pr moji xsari je praktično veliko novih delov (jermeni, filter itd)

Kolk pa bi lahko pršu rečmo 1.6 motor (ali 16v- nov model)?

Bi mogu naredit recimo en spisek recimo, cena novega motorja+kablovje vs modifikacije sedanjega.
Imam pa motorni prostor predelovat enkrat maja-junija, ko naj bi mal prišparal, tako da je še dovolj časa za premislek kaj in kako.

Res, se zahvaljujem za nasvete in še te, ki bodo prišli :D
SlikaSlikaSlika
Uporabniški avatar
smile4me
Pawa user
Prispevkov: 120
Pridružen: 02 Apr 2006, 19:11
Kraj: fetish machen

Odgovor Napisal/-a smile4me »

kup si motor 1.6 16V 125 al pa 2.0 16V 136 \:D/
Elektrika je edina kurba k zna res nazaj udart ce jo preveč slataš!
Odgovori